Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verlaten stad en gestoorde tante.

U leest om dit moment het verhaal verlaten stad en gestoorde tante gepost door anoniemptje. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: anoniemptje
Gepost op: 2011-4-16

Verhaal:

verlaten stad en gestoorde tante
Lize is een meisje van 19.ze heeft haar tante al jaren niet meer gezien,omdat ze verhuist is naar een dorp in het verre Engeland.Lize haar familie bezoekt de tante eigenlijk niet meer,omdat voor de tante van Lize vertrok nog een hevige ruzie had met de familie van haar.Lize wou al een tijd naar haar tante, want voor ze vertrok had Lize een goede band met haar tante.Lize maakt haar valies en vertrekt naar de luchthaven,ze is al 19 dus ze kan zelf al haar vliegtuig pakken en daar met een taxi naar het dorp rijden.Nadat ze een hele reis heeft doorgemaakt wordt ze met de taxie gevoerd naar het dorp waar haar tante woont.Haar tante staat haar op te wachten.Lize geeft haar tante een knuffel.Heyy, oh het is zolang geleden!Ik heb je echt gemist zegt de tante van Lize.Het dorp ziet er maar griezelig uit,bijna niemand op straat.Al de huizen verlaten...Lize voelt haar niet op haar gemak hier.De tante begint over haar schoolpunten.Lize vertelt erover.Ze komen aan bij het huis van haar tante.De tante geeft een rondleiding in haar grote huis.Lize mag overal gaan behalve in de kamer met de zwarte deur,daar zijn er zogezegd privéspullen.Na een paar dagen logeren was Lize haar tante in de tuin bezig.Lize was enorm nieuwsgierig naar die zwarte kamer.Ze kijkt naar haar Tante of haar tante niet kan zien wat ze gaat doen.Ze is druk bezig in de tuin.Lize opent de deur van de kamer waar ze niet mocht zijn.Ö, Lize schrikt en ziet allemaal potten staan met hoofden erin.Op die potten stonden de namen,leeftijd en de straat van die mensen,heel de kamer vol!Opeens hoort lize achter haar een geluid.Ze durft niet achter haar te kijken...Opeens zegt de stem van haar tante:Ik heb je toch gezegd hier niet te komen?Ze haalt haar bijl uit en kapt het hoofd af van Lize.Niemand hoorde meer iets van haar.... HOPELIJK WAS HET ENG VOOR JULLIE ;-)

Aantal keer bekeken: 2615
Waardering: 3.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online