Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verliefd maar niet je type.

U leest om dit moment het verhaal verliefd maar niet je type gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2011-1-23

Verhaal:

verliefd maar niet je type
Heb je dat ooit wel eens gehad? je bent verliefd op iemand maar je vraagt je af of jullie niet teveel verschillen van elkaar. Ik heb het nu het begon zo.

ik begon op een nieuwe school nieuwe klas,nieuwe vrienden je kent het wel.
De eerste week was erg saai maar hoe meer vriendinnen ik had op school, hoe leuker het werd. De tweede week kwam hij. Het leek net alsof de school kleur had gekregen. toen hij binnen kwam was het eerste wat me opviel zijn ogen. hij heeft groene ogen die zo mooi zijn dat je zijn blik niet kunt ontwijken. hij liep zelfverzekerd naar binnen.ik zag zijn bruine haren die zo mooi glansde.hij ging vooraan zitten en verkende de klas. hij keek me een tijdje aan. in die paar seconden leek het net alsof ik vloog. ik geloof dat veel dingen met een reden gebeuren en iets zei me dat wij met een reden bij elkaar in de klas kwamen te zitten. ik vertrouw mensen niet gauw maar hij geeft me het gevoel dat ik hem al jaren ken en hem van alles kan vertellen. ik voelde voor de eerste keer iets wat ik nog nooit gevoeld had. ik voelde dat ik compleet was. het klinkt raar maar ik weet niet hoe ik het anders zou moeten beschrijven. In de klas werd er over hem gepraat.Ze zeiden dat hij vaak was blijven zitten en eerst op een hoger niveau zat namelijk op Havo/vwo.het bleek dus zo te zijn dat hij 17 jaar was ik ben 15 jaar. toen ik dat hoorde was ik blij want ik val op jongens die ouder zij dan mij.ongeveer een week later leerde ik hem iets beter kennen.het is een jongen die rookt slim is maar niet wil laten merken. dus eigenlijk is hij best bescheiden :)hij houdt van hetzelfde voetbalteam als mij en luister naar muziek waar ik ook van hou.maar wat echt het leukste aan hem is, is dat hij zich volwassen gedraagt en hij geeft me het gevoel dat ik veilig ben bij hem. met volwasssen bedoel ik niet dat hij serieus is maar erg slim ik denk dat hij veel heeft meegemaakt maar toch achter zich heeft gelaten.als het klopt wat ik over hem denk hebben we nog iets gemeen :)maar ja, waar was ik. ik kreeg later het gevoel dat hij een jongen was die meisjes gebruikt. hij is een jongen die populairder is dan mij en ook slimmer. doordat ik dit gevoel kreeg wou ik toch een afstand tussen ons hebben tot ik zeker wist dat het niet zo was. de derde week ging hij expres voor me staan en keek diep in mijn ogen. ik wist niet wat ik moest doen want ik vind hem leuk maar ik ben niet iemand die zich laat gebruiken door iemand. dus heb ik hem niet aangekeken. ik heb er nog steeds spijt van. die zelfde week heb ik met hem gepraat zijn stem is zo betrouwbaar en zacht. toen ik hem aankeek voelde ik echt een klik.

dit is de helft van mijn verhaal

wil je het vervolg weten?
die is er volgende week :)

alvast bedankt voor het lezen!!!!!!!

Aantal keer bekeken: 2559
Waardering: 7.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online