Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verliefd op een jongen? deel 1.

U leest om dit moment het verhaal verliefd op een jongen? deel 1 gepost door anonimus. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: anonimus
Gepost op: 2008-12-26

Verhaal:

verliefd op een jongen? deel 1
Daan zag Laurens naderen. Laurens' All-star shirt zat strak om zijn bezwete lichaam heen gebonden en zijn ogen waren op de bal gefixeerd. Hij kwam recht op Daan af. Daan moest hem stoppen. Hij begon te rennen naar de jongen met de bal. Hij strekte zijn been uit om de bal terug te schoppen. De bal vloog inderdaad terug de andere kant op, maar Daan kon niet meer stoppen en in volle vaart knalde hij tegen Laurens aan. In elkaar verstrengeld vielen de jongens op de koude gymzaalvloer.

Laurens kreunde, de gymleraar rende naar de jongens toe. 'Alles goed?' vroeg hij geschrokken. Voorzichtig stond Daan op. Meteen veerde hij terug, maar niet omdat hij pijn had. Integendeel. Laurens bleef op de grond liggen. 'Jezus,' verzuchtte hij. 'Die schouder ga ik voelen morgen.' Hij stak zijn hand naar Daan uit om hem omhoog te helpen maar Daan schudde zijn hoofd. Hij bleef zonder iets te zeggen liggen. Het was Laurens schuld dat hij loog over kniepijn en pas na een minuut op kon staan. Het was Laurens schuld dat hij zich niet op de wedstrijd kon concentreren en dat ze verloren met 6-4.

In de kleedkamer kreeg hij veel kritiek. Vooral van Dennis en Jeroen. 'Kom op Daantje, wat is er nu?' sprak Dennis hem streng toe. 'Ja Daan, is er iets mis ofzo? Je leek helemaal van de wereld deze wedstrijd.' viel Jeroen hem bij. Daan haalde verongelijkt zijn schouders op en trok zijn gymshirt over zijn hoofd heen. 'Ik voelde me niet helemaal normaal,' gaf hij toe. Hij wreef over zijn schouders en stond op. 'Heeft iemand deo voor me?' riep hij door de kleedkamer heen. 'Ja, ik wel!' riep Laurens. En hij wierp Daan zijn deodorant toe. Daan ving het flesje handig op en rook de deo: het rook naar Laurens. Hij was verward en bleef met het flesje in zijn hand staan.

Laurens liep zonder shirt op hem af en greep het flesje uit zijn hand. '14 euro 95 bij de kruidvat, als je het echt weten wilt.' zei hij lachend. 'Oh, nee,' zei Daan fronsend uit de hoogte. Hij zag dat hij en Laurens de enige overgebleven waren in de kleedkamer. Dat was niet erg, het was toch het laatste uur. Zwijgend kleedden ze zich om. 'Kom je bij mij thuis om aan het werkstuk van maandag te beginnen?' vroeg Daan peinzend. 'Ja, natuurlijk. Zal ik op je wachten?' vroeg Laurens. Daan knikte en staarde in de spiegel. Hij zag zichzelf: een gespierde, lange jongen met blauwe ogen en zwarte gelkrulletjes. Ook Laurens was erin te zien: een atletische, evenlange jongen met donkerblond haar met een lichte slag erin. Hij had een knap gezich en donkerblauwe ogen. Daan wendde zijn blik af en hees zijn tas over zijn schouder heen. 'Kom je mee?'

Even later stommelden ze samen de trap op. De kamer van Daan was grijsblauw en hier en daar hingen posters van voetballers. 'Ik heb maar één computerstoel.' verontschuldigde Daan zich, terwijl hij zich in de bureaustoel liet zakken. Laurens glimlachte even. 'Oh, maar dat geeft niet, hoor,' zei hij zonder blikken of blozen, bloedserieus. 'Als je even opschuift dan pas ik er prima bij.' En hij ging naast Daan zitten en legde zijn hand op die van Daan op de muis. Hij schoof hem naar het kruisje van de internetsite en klikte op het kruisje. Daan keek verbaasd opzij, maar Laurens staarde hem enkel even geamuseerd aan vanaf zijn ooghoeken.

Triomfantelijk zag hij dat Daan bloosde. Hij klikte op het kruisje. En stond langzaam op. 'Is er iemand thuis?' vroeg hij. Daan schudde aarzelend zijn hoofd. 'Alleen jij en ik...' fluisterde hij hees. Laurens knikte goedkeurend. 'Mooi zo.'

Aantal keer bekeken: 5114
Waardering: 7.80 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online