Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verliefd....

U leest om dit moment het verhaal verliefd... gepost door jade. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: jade
Gepost op: 2011-4-11

Verhaal:

verliefd...
er was eens een bloedmooi meisje op school ze hete jasmin .iedereen kon zijn ogen niet van haar afhouden ze had lang zwart haar en super donkere ogen. ze was vreselijk populair ze had alles wat de andere niet hadden ze was gewoon perfect.maar er gaat een gerucht rond, jongens die verliefd op haar zijn worden vermoord of lijden aan een ziekte die niet genezen kan worden.
iedereen zegt dat het maar en fabeltje is,niemand kan erachter komen tot op een dag....
''mam ik ga naar school''! zei johan.
okee kijk uit!!! riep zijn moeder
johan pakte zijn fiets van het schuur en fietste naar school johan was smoorverliefd op jasmin hij droomde en droomde over haar maar hij wist dat het onmogelijk is want ze heeft al verkering met erick.*zuchtt* pech zei hij.
toen hij op school aan kwam zette hij zijn fiets in de stalling daar kwam erick aangelopen.
''wat doe je''? vroeg erick vriendelijk
"mijn fiets op slot zetten'' zei johan
goed kom we gaan we komen te laat!eey wist je dat ik een date heb met jasmin?
nee zei johan verbaasd.
cool he zei erick en gaf johan een vriendeijk duwtje ik had nog iets oh jaa marissa heeft een oogje op je zei erick.
wie ik !!! zei johan geschokt jaha jij oen heet er nog iemand johan hier?
oohh zei johan.
les begint.
johan droomd en droomd verder tot opeens de schoolbel gaat
heee zie je morgen zei erick
ok verteel over het date
doe ik riep erick van ver
opeens komt marissa aangelopen
hoi zei ze uhhmmm uuhh...
wil je met me mee naar een restaurant waar ercik en jasmine hun date houden?
eeuhhh uuhhh iik uuh... waarom eigenlijk?
omdat er iets raars gaat gebeuren dat voel ik zei marissa
hmm hele rare vraag van haar maar ok ze is vast aan het kijken waarom jasmin zo perfect is.
dus spreken we om acht uur af?
ja is goed zei johan.
johan kwam thuis en vermomde zich en liep naar het afgesproken plaats.
daar is marissa.
op naar de restaurant zei ze.
ze liepen naar de restaurant en oppeens liepen jasmin en erick uit het restaurant net op tijd sprongen ze ineen donker steegje. jasmin en erick gingen een avond wandeling maken door het bos. terwijl marissa johan achter een bosje schuilen.das was een een leuk e diner zei jasmin
dat komt door jou zei erick.
jasmin had een brochure vast de wind waait de brochure uit haar handen oohh nee!! riep ze maakt niet uit riep erick ik haal het wel dus erick ging de bosjes in en terwijl jasmin van achter sloop en een mes in zijn rug stak meer dan twintig keer bloed spatte rond. johan moest toekijken hoe zijn vriend werd vermoord marissa moest bijna overgeven.
ze renden weg en waarschuwden de politie er werd maandelang naar jasmin gezocht maar er werd niks van haar gehoord ze was spoorloos verdwenen...

Aantal keer bekeken: 3480
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online