Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verre liefde.

U leest om dit moment het verhaal verre liefde gepost door _lovegame. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: _lovegame
Gepost op: 2009-11-30

Verhaal:

verre liefde
Lisa krijgt via internet ruzie met Nick, Nick voegt een vriend van hem toe aan het gesprek. Het is de 18 jarige Gert. Lisa richt zich op Nick en vraagt aan hem of hij het niet alleen aan kan! Nick zegt dat Gert gewoon een hartig woordje met haar wil spreken. Gert krabbelt terug en zegt dat Lisa een meisje is, en hij geen ruzie gaat maken met een meisje. Lisa lacht hard achter haar computer. Haar moeder komt kijken wat er aan de hand is. Lisa zegt dat ze een leuk spelletje aan het doen is. haar moeder vertrekt weer. Opeens springt er een venster open waarin staat dat Gert haar wil toevoegen aan zijn msn-lijst. Lisa twijfelt wat ze moet doen, misschien als ze hem toevoegt dat hij het wel voor Nick opneemt. Ze klikt toch maar op accepteren. Gert begint meteen een gesprek, Lisa merkt niks aan hem, hij is heel aardig. Toch vertrouwt ze het nog niet helemaal.

Gert verteld haar dat Nick zei dat hij ruzie had met een jongen en dat hij hem te pakken wou nemen. Lisa zegt dat ze ruzie had om eigenlijk helemaal niks, Nick wou afspreken maar dat wou Lisa niet, en daardoor ontstond er ruzie. Na een tijde met Gert gepraat te hebben, krijgt Lisa de indruk dat hij het niet voor Nick opneemt en eigenlijk wel een leuke jongen is. Lisa wil meer weten en vraagt waar hij woont. Ze krijgt te horen dat hij helemaal aan de andere kant van Nederland woont. Lisa vind het eigenlijk best wel jammer, want als hij dichterbij had gewoond had ze wel een keer met hem af willen spreken. Ze vraagt of hij de cam eens aan wil zetten, hij stemt toe. Lisa vind hem er niet verkeerd uitzien, eigenlijk ziet hij er zelfs heel erg leuk uit. Lisa moet helaas van msn af, en vraagt of hij morgen weer online wilt komen. Dat wil Gert zeker!

Lisa haast zich naar school, want ze is eigenlijk al veel te laat. Gelukkig hebben ze meneer Moonen, dus hoeft ze geen te laat briefje te gaan halen. Lisa ploft naast Kim neer! Kim vraagt haar waarom ze zo laat is, Lisa verteld het verhaal van Nick en Gert. Kim gelooft haar niet, en verteld Lisa dat ze nooit iets met een jongen kan krijgen die aan de andere kant van Nederland woont. Lisa trekt zich weinig van Kim aan, en begint aan het huiswerk wat meneer Moonen heeft opgegeven.

Lisa fietst na school heel snel naar huis. Als ze thuis is zet ze haar computer aan, en pakt wat te drinken uit de keuken. Haar moeder vraagt wat ze gaat doen. Lisa zegt dat ze heel veel huiswerk heeft en dan boven gaat maken. boven meld ze zich aan op msn en zoekt haar msn-lijst af naar Gert. Meteen springt er een msn-gesprek op. Gert begint te praten, Lisa krijgt kriebels in haar buik. Ook vandaag gaat het gesprek eigenlijk nergens over, maar zo leren ze elkaar wel steeds beter kennen.

Buiten het msn-en hebben ze ook elkaars telefoonnummer, en bellen en sms-en ze elkaar regelmatig. Lisa begint Gert echt leuk te vinden, en Lisa denkt dat Gert haar ook wel ziet zitten. Ze weet niet hoe ze het vraagt of zegt, maar ze wil het wel proberen! Lisa belt Gert op en verteld dat ze hem misschien wel ziet zitten. Gert verteld dat hij haar eigenlijk ook wel leuk vind, maar dat niet durfde te zeggen.

In het gesprek aan de telefoon besluiten de twee om een keer af te spreken, Gert zal dan naar haar komen want hij heeft al een rijbewijs.


Aantal keer bekeken: 2975
Waardering: 5.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online