Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verstoppertje hoofdstuk 1.

U leest om dit moment het verhaal verstoppertje hoofdstuk 1 gepost door JulieV. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: JulieV
Gepost op: 2011-7-4

Verhaal:

verstoppertje hoofdstuk 1
1

Op een dag verveelden Julie,Freya & Cindy zich. Freya besloot verstoppertje te spelen.
En Cindy was de zoeker. 50, 49, 48, …
Freya verstopte zich in een oude grote kleerkast, instinctief kroop ze in het uiterst rechtse hoekje van de kast. Een seconde nadat ze de kast dichtdeed viel de elektriciteit in heel het dorp uit, wat Freya dus niet had gezien of gehoord. En wat ze ook nog niet had gezien was de oproep op tv van een ontsnapte moordenaar die afkomstig was van het dorp waar ze zich in bevonden. Het was dus geen goed idee om verstoppertje te spelen…

Het was alles behalve aangenaam in de grote kast, links bevond er zich namelijk een luid geritsel plaats, het deed haar denken aan iets onrustigs..
Ondertussen werd er van op de mast met grote megafoons uitgeroepen dat iedereen zich op het kerkplein diende te verzamelen bij de politie, aangezien de moordenaar was gesignaleerd. Iedereen behalve Freya hoorde dit…
Ineens hoorde Freya iets buiten de kast,
Stap
Stap
Stap
Stap
Stap
Toen rukte iemand de kastdeur open, dit kon Cindy niet zijn het was
Julie!!!
“Snel Freya we moeten Cindy vinden en naar het kerkplein gaan er loopt hier een gestoorde moordenaar rond, ik kan Cindy nergens vinden!!”
“Hoe heb je mij gevonden?”
“Door het geritsel dat je maakte!”
“Dat was ik niet, ik weet niet wat het was, maar ik ben doodsbang!”
Plots schoot Witse, de kat van de 2 zusjes, Julie & Cindy, uit de kast!
Achter Witse droop een bloedspoor.
De 2 meisjes sprongen uit de kast, riepen het uit en renden door het huis , op zoek naar Cindy.
Geen wonder dat ze de kast uit renden, Witse had 1 poot verloren!
In de kast lag een hele plek bloed.
In de kelder, op weg naar buiten, hoorde Freya en Julie de sirenes van de politie en herinnerde zich iets.
Cindy!!
Waar zou ze zitten? Ze kunnen haar echt niet achterlaten, daar zijn ware vriendinnen niet voor!!


Aantal keer bekeken: 9648
Waardering: 7.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online