Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verstoppertje hoofdstuk 2.

U leest om dit moment het verhaal verstoppertje hoofdstuk 2 gepost door JulieV. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: JulieV
Gepost op: 2011-7-4

Verhaal:

verstoppertje hoofdstuk 2
2
De man in de kast voelde het bloed tussen zijn vingers. Dat deed hem denken aan de goede oude bloederige tijden van vroeger, met al die moorden…
In de gang hoorde de moordenaar plots een meisje!!
Cindy, ze zei:
”Freya, Julie, waar zijn jullie?! We moeten hier weg, op naar het kerkplein.”
Na enkele seconden geen antwoord te krijgen, riep ze nogmaals:
“Dit is geen grap! De sirenes gaan, ze hebben iedereen geroepen, kom gewoon!”
Cindy kreeg het benauwd, ze hoorde een zwaar gehijg uit de kast. Op de een of andere manier wist ze dat dit niet Freya of Julie kon zijn. Ook merkte ze op dat het een lange tijd stil was geweest. Ze hoorde een gejank en keek naar haar voeten, daar zag ze Witse met maar drie poten. Ze tilde haar op en tranen dropen langs haar gezicht
” Oh Witse, wat is er gebeurd? Ik wil Julie en Freya terug!!”
Ze hoorde iets achter haar.
“ Cindy? Ben jij dat?”
“ Cindy , we moeten het huis uit! Nu onmiddellijk!”
“ Je hebt gelijk , kom als de bliksem hier weg!!”
“NEE!! Picatchu moet hier nog ergens zijn!, ik ga niet weg zonder hem”
Er liep opeens een kat op hen af, het was Picatchu.
Iedereen was op gelucht.
“En nu weg hier!”
Achter hen hoorden ze een mannenstem die hun beval te stoppen, maar ze deden alsof ze dat niet hoorden en renden verder, maar Cindy struikelde over haar veters en werd gegrepen aan haar hals.
”W-w-wwie be-ben j-j-jij? ” Stotterde ze
”Ik ben Jeffrey en verdwaald, weet jij soms waar ik ben” zei een zware stem.
Dus zo wou hij het spelletje spelen dacht Cindy opgelucht ,terwijl ze op koele, dwingende toon vervolgde: “Wel daar is de voordeur meneer, tot weerziens”
“ Je begrijpt me verkeerd liefje” glimlachte de man die genoot van de farse prooi. “Ik zei dat ik verdwaalt was en vroeg waar ik was ik vroeg niet om weg te gaan, en nu we het er toch over hebben zou ik hier graag nog even blijven.” Cindy was ontzet en had geen antwoord waardoor ze enkel verontwaardigd keek. “Blijf maar meneer, we waren juist van plan om weg te gaan “ probeerde Julie zich er met een tactische zet tussen te mengen. De man glimlachte enkel eng.
“LOPEN !!!” schreeuwde Cindy, “ we nemen de achteruitgang ! riep ze terwijl ze Julie en Freya meetrok die al snel uit zichzelf volgden.
De man zette echter de achtervolging in. Hij had jammer genoeg niet alleen een bijl bij hem. Maar ook een pistool… Witse en Picatchu , die het normaal altijd niet met elkaar eens waren, begonnen eng naar hem te blazen. Eindelijk bereikte de 3 meisjes de deur, maar toen ze daar aankwamen, was de deur op slot! Wat moesten ze nu??


Aantal keer bekeken: 5446
Waardering: 6.99 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online