Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verstoppertje hoofdstuk 3.

U leest om dit moment het verhaal verstoppertje hoofdstuk 3 gepost door JulieV. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: JulieV
Gepost op: 2011-7-4

Verhaal:

verstoppertje hoofdstuk 3
3
Er verscheen een wrang glimlachje op de mond van de man, dit was een onverwachte meevaller.
“Volgens mij weten jullie heel goed wie ik ben” zei de man met nog steeds dezelfde glimlach, waar op hij vervolgde :” en wie zijn jullie eigenlijk?”
De meisjes keken elkaar aan en wisten niet goed of ze zouden antwoorden of niet. Julie nam het woord, zij zat al in de fase waar het haar niet meer kon schelen hoe het eindigde.
“Ach, ik ben Julie , wat zul je blij zijn met die informatie.”
De man lachtte.
Freya vond wel dat Julie een punt maaktte.
“Ja , ik ben Freya en Julie je hebt gelijk.”
“En ik Cindy!”
“Ik ben inderdaad blij met die informatie Julie. Nu weet ik dat ik kan zeggen : “Julie,wat zijn je laatste woorden” in plaats van meisje,wat zijn je laatste woorden”

“Haha” lachte Cindy, iedereen keek haar vragend aan inclusief Jeffrey. “Sorry ?” vroeg hij. “Nou”, antwoordde Cindy bang maar dapper, “je bent fout je hoeft niet te vragen Julie wat zijn je laatste woorden want er zullen geen laatste woorden zijn” antwoordde Cindy snel terwijl ze onverwacht naar voor sprong en een baksteen (die ze de hele tijd achter haar rug hield) tegen de moordenaar zijn hoofd sloeg.
De man knielde neer van de pijn en keek kwaad naar Cindy. “ Oeps “ zei Cindy, “ik snap het niet in de films vallen de slechte rikken dan flauw” “Kom rennen!!” riep Freya en we renden alle drie zo rap mogelijk naar buiten via de voordeur. Maar de man haalde ons al snel in, We gilden alle drie toen opeens een politieagent rond de dertig jaar voor ons sprong en begon te worstelen met de man. “ “We hebben je Jeffrey, geef je over!” beval hij, maar Jeffrey reageerde alleen maar met een messteek in de buik van de agent. “Fuck you!” schreeuwde die terwijl hij naar zijn pistool greep, dit kon zijn laatste redding zijn. “Wat jammer toch die jeugd van tegenwoordig” zuchtte Jeffrey die de bewegingen van de agent niet had gezien. Maar voor de agent ook maar iets kon doen sprong Jeffrey op Freya en drukte een mes op haar keel. “Als jullie niets doen en mij en Freya gezellig alleen laten in dit huis dan zal ik haar niet vermoorden”
“Wat ga je dan wel doen?”, vroeg Julie terwijl ze eigenlijk al een idee had.
“Maak je toch geen zorgen, Julie, ik ga met haar gewoon een spelletje spelen, haha..”…


Aantal keer bekeken: 5050
Waardering: 8.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online