Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verstoppertje hoofdstuk 5.

U leest om dit moment het verhaal verstoppertje hoofdstuk 5 gepost door JulieV. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: JulieV
Gepost op: 2011-7-4

Verhaal:

verstoppertje hoofdstuk 5
5



Wat verschoten ze! Het lawaai kwam van achter hun.
“Pas op, dat is vast Jeffrey!” fluisterde Freya zachtjes.
Cindy draaide zich heel voorzichtig om, zag de gek staan en zei “Hey, hallo, Jeffrey! Wat lang geleden, zeg, heb ik je al verteld dat het me speet van die baksteen?”
Freya bibberde, ze had geen idee wat Jeffrey zou antwoorden, dus ze kwam maar naast Cindy staan, voor aleer haar iets overkwam, want dat was nou het laatste wat dit meisje nu wilde.
“Dat heb je inderdaad nog niet gedaan, maar ik heb jullie de spelregels nog niet uitgelegd.” Antwoordde Jeffrey.
“Spelregels? Moet ik jou mijn spelregels eens uitleggen?” antwoordde Cindy heel dapper.
Freya gaf haar een por!
‘Wat deed je nou?!” Antwoordde ze zo rap mogelijk in hun code taal.
Jeffrey haalde een mes boven. Een heel,heel,heel scherp mes, waarvan Cindy ineens ophield met praten.
Julie, die nog tegen het raam stond, kwam nu ook bij haar groepje staan.
“Zo,zo, jullie zijn wel heel dapper he, vinden jullie ook niet? Te dapper naar mijn zin, vooral die domme griet daar!” Hij wees naar Cindy, die van alle rare gezichten trok omdat ze niet meer wist wat te doen! Ze schaamde haar.
“Meekomen, nu! En dat raam toe, nu onmiddellijk, of jullie gaan er nu meteen aan!”
Hij stapte en duwde hun vooruit, vastgebonden aan elkaar, met een mes achter hun!
Hij stapte en stapte maar door het huis.
“Verroer je niet! Hier, ga deze kamer maar in!” Keuze hadden ze niet, want nog geen halve minuut later zaten ze opgesloten in de kamer, en raad eens, Jeffrey zat erbij!
“Waarom sluit je de deur?” vroeg Julie.
“Dat zou je graag willen weten hé!”
“Niet slecht bedoeld hoor, Jeffrey, maar waarom blijf jij bij ons? We zijn oud genoeg hoor…” zei Freya die nog een klein beetje hoop had.
“Zet jullie maar daar op een rijtje! Eerst gaan jullie afzien, jullie wouden verstoppertje spelen hé, wat triest dat dit spelletje niet door gaat en…
…nog triester, vermaken, daar is geen sprake van, vraag maar aan die zwart-witte kat, hij zal wel voelen wat LIJDEN is! En die arme, arme, arme politieagent, die zal het ook niet fijn hebben…”
De altijd blije, maar nu radeloze meisjes deden wat hij zei,maar vooral de slimme Freya wist dat dit niet prettig zal aflopen. Wat had ze spijt dat dit nu net was, net toen ze juist ruzie met haar moeder had, ze wou zo graag sorry zeggen, maar wist dat dit nu waarschijnlijk te laat was.
Ik ga even weg, verroer jullie niet!”
“Ja, dat zal moeilijk gaan, er stroomt bijna geen bloed meer door mijn benen door dat verrotte touw!” Riep Cindy uit.
De man gniffelde en deed de deur achter hem weer op slot.
“We zijn verloren” snikte Julie.
Cindy en Freya troostten haar opnieuw, keken elkaar aan en begrepen direct de boodschap, hoe hard ze haar ook konden troostten, ze wisten allebei dat ze gelijk had. Ze zijn verloren.


Aantal keer bekeken: 6880
Waardering: 8.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online