Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vertrouw nooit een vreemde.

U leest om dit moment het verhaal vertrouw nooit een vreemde gepost door Livana Felda . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Livana Felda
Gepost op: 2010-1-18

Verhaal:

vertrouw nooit een vreemde
“Jongedame, die man op de hoek van de bar daar bied u dit drankje aan”. Claire staart in de richting van de bar. Op de hoek zit een ongelofelijke hunk. Ze pakt het drankje aan, bedankt de bar man en staart weer naar de hunk op de hoek van de bar. Hij staart terug en ze lacht zo verleidelijk als ze kan. Eindelijk gebeurd er iets leuks deze avond. Ze was met een vriendin aan het stappen en op zoek gaan naar wat leuke boys haar vriendin slaagde zoals gewoonlijk gelijk. Nu staat ze bij de pool tafel een of andere macho af te lebberen. De hunk op de hoek van de bar staart haar nog steeds aan en stapt van zijn kruk af. Yes, Denkt Claire. “Hi” zegt de hunk en gaat op de lege stoel aan haar tafeltje zitten. O my god wat is hij good looking. “Ik zag je alleen zitten en ik dacht dat je wel wat gezelschap kon gebruiken.” Claire giechelt en neemt een slokje van haar drankje. De hunk grijnst en begint verder te praten: “vertel, wat doet z’n aantrekkelijke jonge dame nou op een zaterdag avond in haar eentje in een bar?” Claire kijkt in de richting van haar vriendin. “Nou daarom”. Ze neemt nog een paar slokken van haar drankje. “ Aha, ik begrijp het. Volgends mij ben je ook weer bijna toe aan een refill. Ik zal nog wat voor je halen.” Hij staat op en loopt naar de bar. Snel opent claire de bovenste knoopjes van haar blouse en trekt haar al korte rokje nog wat omhoog. De hunk komt terug met 2 nieuwe drankjes. Hij gaat weer zitten. “Hoe heet je eigenlijk chick?” vraagt hij met grote belangstelling op zijn gezicht. Claire pakt het drankje aan en antwoord met een zo sexy mogelijke stem: “Claire, en jij?” plotseling voelt ze de hand van de hunk op haar rechter knie. “Kris” en hij laat zijn hand om hoog glijden. Claire bijt op haar lip. “Zo Claire, heb je zin om ergens anders heen te gaan?” En zijn hand glijd verder. Claire knikt met haar hoofd en Kris knijpt zachtjes in haar bovenbeen en staat op. Claire volgt hem naar buiten. Hij loopt naar de auto tegen over het café. Een Ford mustang. Hij opent het bijrijders portier. “Madame, laten we een leuk stukje rijden”. Claire glimlacht. Echt een man die denkt dat hij met een mooie bak de dames kan versieren. Oké, het is een vette auto. Ze stapt in. Kris doet het portier dicht en loopt naar de andere kant van de auto, opent de deur en gaat zitten. “Let’s ride” en hij start de auto en rijd de straat uit. “Waar eindigt dit leuke stukje rijden?” Vraagt claire als ze ook de volgende straat uit zijn. Kris grinnikt. “Waar woon je, Claire?” En hij legt zijn hand op haar knie. Claire voelt de opwinding terug komen. “Ik woon op de Wijde Begijnestraat” Antwoord ze en Kris trapt het gas wat harder in. Hij weet blijkbaar de weg en binnen no time staan ze in de juiste straat. “Daar is het” en Claire wijst naar een deur. “hmm, wat een leuk huisje” en kris stapt uit. Hij opent als een gentleman de deur van Claire. Ze stapt uit en Kris slaat een arm om haar middel, zonder wat te zeggen lopen ze naar de deur. Claire opent de deur. Ze stappen naar binnen en Kris grijpt zijn kans. Hij duwt Claire tegen de muur naast de deur en begin teen hevige vrij partij. Behendig schopt hij met zijn linker been de deur dicht. Claire kreunt van genot. Ze voelt een hand van kris onder haar shirt glijden. Zijn verplaatsen zich langzaam naar haar hals. Hij geeft een paar fijne zoenen in haar nek. Dan opeens voelt ze iets scherpts in haar nek. Kris houd even op met zoenen en neemt een klein beetje afstand. Hij grijnst vreemd naar Claire. Op dat moment voelt claire een warme vloeistof in haar nek vloeien, haar nek bloed. Kris kijkt naar de plek en kreunt. Kris buigt weer naar voren en gaat met zijn tong over het straaltje bloed in haar nek. Zijn hand glijd op haar rechter borst. Zijn mond verplaatst zich naar de wond. Hij begint zachtjes uit de wond te zuigen. Claire kreunt. Hoe gek het ook klinkt, het voelt zo goed. Ze laat haar handen even door zijn haar glijden en duwt dan gretig zijn hoofd dichter op haar nek. Kris kreunt hard en maakt met zijn hoektanden die opeens groter lijken de wond groter. Hij begint het nu echt te drinken. Ze kreunen allebei hard. Opeens glijd Kris zijn hand weg onder haar shirt. Zijn lippen houden op met drinken en hij neemt een stapje achter uit. Claire kijkt verschikt. Ze is nog nooit zo op gewonden geweest, waarom stopt hij. Hij staart haar grijnzend aan. Dan draait hij zich om en loopt een grote en goed gemeubileerde huiskamer binnen, hij kijkt goedkeurend om zich heen. “Leuk optrekje heb je. Heb je een goede baan, een rijke pa of een goedverdienende man?” Claire, die hem als een hondje gevolgd is geeft braaf antwoord. “Ik heb het kunnen kopen van een erfenis van mijn oma. Mijn pa heb ik nooit gekend, ik weet niet of hij rijk is.” Kris gaat op de grote leren bank zitten. Claire volgt zijn voorbeeld en gaat naast hem zitten. De enigste waar ze nog aan kan denken is dat hij verder gaat met waar hij net geëindigd is. Ze wil alles voor hem doen, als die maar verder gaat met het drinken van haar bloed. Maar nee, hij vraagt verder. “Waar is je moeder?” Claire geeft snel antwoord. Misschien wil die gewoon wat meer van haar weten voor dat het heel intiem word. “Mijn moeder zit in de bak, die bitch spoort niet. Ik heb geen goede banden met familie eigenlijk” Kris kijkt haar recht in haar ogen aan en er ontsnapt een vreemd lachje uit zijn mond. Het lijkt wel of dit het antwoord is waar hij op hoopte. Met een grijns zegt hij waar Claire op wachtte: “Waar waren we ook alweer?” Hij gaat dichter bij Claire zitten en pakt de onderkant van haar shirt beet en trekt het over haar hoofd. Gehoorzaam werkt Claire mee. Ze zit nu op de bank in haar bh en rokje. Hij duwt haar om zodat ze met haar rug tegen de arm leuning van de bank zit. Hij maakt een nieuwe wond in haar nek en begint er uit te drinken. Claire kreunt van genot. Maar dan word alles zwart….

Aantal keer bekeken: 3221
Waardering: 5.74 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online