Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verwend door mijn schoonzusje.

U leest om dit moment het verhaal verwend door mijn schoonzusje gepost door gerard dilsen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: gerard dilsen
Gepost op: 2007-2-17

Verhaal:

verwend door mijn schoonzusje
Het was bijna carnaval en mijn schoonzusje was er helemaal vol van.
Ze was al weken bezig hoe haar outfit er voor kon zorgen dat ze er zo sexy mogelijk kon uitzien en haar zoektocht voor een erotisch avontuurtje een optimaal effect zou hebben.
Mijn geluk was dat toen het kostuum bijna klaar was het haar nog aan een ding ontbrak; netkousen
Toevallig had mijn vrouw vorig jaar die dingen aangehad dus die hadden wij nog in de carnavalsdoos liggen.
Het was donderdag en mijn vrouw had late dienst,... de telefoon ging,...
Aan de lijn was mijn schoonzusje van wie ik al enkele jaren enorm geil werd.
Ze vroeg of ze even mocht zoeken in onze carnavalsdoos omdat ze netkousen nogig had voor outfit.
Ik zei dat ze zoals gewoonlijk altijd welkom was.
Nog geen 3min. later stond ze in een minirokje met blote benen voor mijn voordeur.
Ik voelde mijn lul kloppen in mijn broek en ik dacht;... en nu ga ik je neuken schatje...
Maar ze was pas 18 jaar en ik was per slot van rekening getrouwd met haar zus.
Ik zei: Wow jij ziet er hot uit, ik kan niet begrijpen dat jij nog steeds geen vriendje hebt.
Neej zei ze ... het begint me ook behoorlijk op te breken moet ik zegguh
Pardon ... zei ik
Ja zei ze ik ben ook maar een mens...
Ik moest lachen en zei dat ik verrast was door haar openhartigheid en begon haar vreemd genoeg te vertellen dat het bij ons ook niet altijd rozengeur en manenschijn was. Ze moest lachen en zei vertel het maar gerard .... je geheim is mij veilig
ik dacht: ja ?
Maar ik kon het niet geloven....
Toch begon ik te vertellen over al die keren dat ik verlangde naar een vrouw maar dat haar zus te moe was of weet ik wat....
Ze had begrip voor mijn gevoelens en wist dat ik net zoveel van haar zus hield als zij deed maar de drang naar sex was groter als het besef van waar we eigenlijk mee bezig waren.
Ze zei: Ik heb al fantasieen van jouw sinds ik 12 ben.... Hou op zeg dat is niet normaal.
maar als ik eerlijk ben moet ik ook zeggen dat ik al een paar jaar enorm opgewonden word van jou.
Ze kwam steeds dichter bij me zitten tot het moment dat ik alle moed verzameld had en haar kustte.
Het was de meest zwoele kus die ik ooit meegemaakt had en voordat er erg in had had ze me ontdaan van mijn trainingsbroek.
Ik voelde onder haar minirokje en vond een heel klein slipje met daaronder weer een supernat kutje
Ze stuurde mijn hoofd naar beneden en voordat ik het wist was ik het kutje van mijn schoonzusje aan het likken
ze kreunde en gromde en ze zei dat ze dit al jarenlang had zien aankomen. Ik dacht veel maar ik wilde niets zeggen omdat ik bang was dat het een einde zou maken aan het gebeuren.
Ik stak mijn kloppende lul in haar strakke gleufje en neukte haar tot een enorm hoogtepunt.
Wij hebben beide enorm genoten en naar mijn gevoel wordt dit nog vervolgd.
P.S. Het mooiste van alles was dat ze thuis kwam zonder netpanty

Word vervolgd


Aantal keer bekeken: 26560
Waardering: 6.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online