Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

verzekeringsadviseur deel 2.

U leest om dit moment het verhaal verzekeringsadviseur deel 2 gepost door Dennis. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Dennis
Gepost op: 2010-7-29

Verhaal:

verzekeringsadviseur deel 2
Na mijn ervaring met Annemarie heb ik een hele poos "last" gehad van het gesloten ogen syndroom...Daar bedoel ik mee dat wanneer je de ogen sluit je de hele film weer aan het herbeleven bent. Vervelend maar lekker tegelijkertijd. Om van dit "probleem" af te komen besloot ik een goede vriendin in vertrouwen te nemen en haar het hele verhaal voor te leggen zodat ik "ervan af" was. Deze vriendin, Wendy, heeft een fijne relatie en kon ik daarom rustig in vertrouwen nemen. Op een vrijdag belde ik haar op om af te spreken voor een gezellige middag of avond. Ik besloot op zaterdagmiddag haar te bezoeken en het kwam haar ook wel goed uit want ze was net bezig een tripje naar Egypte te boeken. Haar vriend wilde niet mee omdat hij niet hield van de warmte en veel te veel zand. Aangezien ik al meerdere keren daar ben geweest vroeg ze me dus mee te helpen. Leuk om te doen hoor gaf ik aan maar ik ga liever mee, ze dacht erover na, maar vond het voorstel dusdanig leuk dat ze besloot gelijk maar voor twee te boeken. De vakantietri zorgde ervoor dat ik helemaal niet aan mijn verhaal toekwam. In goed onderling overleg besloten we maar dat we ieder maar op eigen gelegenheid naar Schiphol zouden gaan aangezien haar vriend dat niet zo prettig zou vinden. Op Schiphol aangekomen ben ik dan ook gelijk door de paspportcontrole gegaan om Wendy en haar vriend niet tegen het lijf te lopen. Vlak voordat het vliegtuig zou vertrekken kreeg ik een een sms dat Wendy ook door de paspoort controle hen was een een spannend gevoel bekroop mij. Wendy en ik samen stiekum naar Egypte. Na een goede vlucht en hotelkamerinrichting besloten we lekker naar het strand toe te gaan om te genieten van de zon. Door de reis en de opgebouwde spanning lagen we heerlijk loom in onze stoelen en kon ik het lichaam van Wendy vanachter mijn zonnenbril prima "begluren" en het viel me op dat ze een heerlijk lichaam had. Ongeveer 1.65 lang mooi rood half lang haar en een zogenaamde handvol maatje borsten, verder een lief gezicht met een redelijk kleine mond. Haar kleine slipje verborg niet veel en kon eigenlijk al concluderen dat daar in ieder geval niet veel haar zat. Na het eten gingen we naar de eerste beste strandtent toe en die zijn allemaal aan het strand gelegen zodat je na het dansen heerlijk terug kunt trekken op het strand in de daarvoor gemaaktje hoekjes met kussens. Daar aangekomen wilde ze het hele verhaal horen wat ik had meegemaakt met Annemarie en na de nodige alcoholische versnaperingen ging mij dat ook makkelijker af. Ik merkte dat het Wendy niet geheel koud liet en merkte dat ze me met haar naden regelmatig aanraakte bij een passage die haar blijkbaar erg aansprak. Gedurende het verhaal lagen we dicht tegen elkaar en de ober bracht om de 20 tot 30 minuten een nieuw wit wijntje. Het viel me op dat ze wel erg veel details wilde weten en het wond me ook wel erg op dus ik besloot haar de meest intieme details te vertellen. Tussendoor vertelde ze mij ook dat zij wel eens wat wensen heeft (gehad) maar dat ze dat nu eigenlijk niet meer durft i.v.m. de relatie. Het advies dat ik haar gaf was dat ze eigenlijk haar hart moest volgen en ze besloot me een lange zoen te geven zonder tong overigens. Na 03:00 uur besloten we het voor gezien te houden op het strand en hielpen elkaar terug naar de hotelkamer. daar aangekomen besloot zij nog even op het balkon te zitten en een sigaretje te roken zodat ik rustig kon gaan douchen en tanden poetsen. Bij terugkomst hoorde ik haar bellen met haar vriendje en ze was inmiddels op bed gaan zitten. Ik bekeek haar lichaam omdat ze haar korte broek en shirt had uitgetrokken en dus alleen nog maar in string en BH op bed zat. Ik stak een duim op om aan te geven dat ze er goed uitzag en ze knikte naar mij dat ze er hetzelfde overdacht toen ze mij in boxershort zag staan en likte zachtjes met haar tong over haar lippen. tegen haar vriendje vertelde ze dat ze alleen en redelijk opgewonden was. Dat was voor mij het teken om zachtjes over mijn half slappe pik te wrijven. Haar ogen werden groter en ze vertelde aan haar vriendje dat ze zin had in de dikke lul van hem en haar vriend stelde daarom telefoonsex voor waar zij mee instemde. Wat hij natuurlijk niet wist was dat ik aan het bed stond waar Wendy inmiddels zachtjes over haar kutje wreef. Zachtjes trok ik mijn broek uit een speelde met mijn inmiddels harde lul. Zij opende haar benen en schoof haar string aan de kant zodat ik er met de tong bij kon. Haar kutje was zo nat geworden door haar geilheid dat ik moeite had om het bij te houden. Ik likte al haar gaatjes en ook haar sterretje. Ze gilde het uit en daar motiveerde ze ook haar vriend mee. Haar vriend motiveerde haar door harder en sneller te wrijven zodat ik sneller moest likken. Haar vriend, Bas, vroeg haar of ze op haar buik wilde gaan liggen zodat hij er in gedachten van achter in kon komen. Daar werkte ze maar al te graag aanmee en zo kon ik heerlijk binnendringen en na ruim 5 minuten moest ik in absolute stilte komen en ze riep heel hard; "Bas spuit me vol". Ze verzoen een smoes en vertelde dat ik eraan kwam en dat ze moest hangen. Wij zijn op het balkon gaan zitten en Wendy vertelde me die avond dat ze bij het aanhoren van het verhaal botergeil was geworden en bij de opmerking volg je hart had ze haar besluit genomen. Die vakantie heb ik er een tweede "probleem" bijgekregen maar we konder er ruim 10 dagen over praten....Wendy en Bas zijn nog steeds bij elkaar en Bas heeft mij in vertrouwen het telefoonsex avontuur met Wendy vertelt en ik dacht Bas je moest eens weten.....

Aantal keer bekeken: 14416
Waardering: 8.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online