Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vond ik het nou leuk? .

U leest om dit moment het verhaal vond ik het nou leuk? gepost door anoniempje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: anoniempje
Gepost op: 2010-7-31

Verhaal:

vond ik het nou leuk?
het was net ochtend toen Tara wakker werd in haar suite.
"eerst maar een even douchen.. het zal wel lekker rustig zijn.." het hotel had niet veel, maar dat hoefde ook niet, want Tara was op dooreis, maar in iederegeval hadden ze alleen maar een 'douche-hok' net zoals op veel campings, maar dan net iets sjieker.
Tara zingt altijd onder de douche. veel mensen gaven haar complimentjes als ze zong in de douche, maar als ze dan later naar buiten liep waren de jongens op iets heel anders geconentreert, Tara mocht er namelijk best wel wezen. ze was jong, net 20, had wel een knap koppie,mooi figuur, slank, haar borsten hadden ook een mooi formaatje, en over haar kont kon je al helemaal niet klagen.
ze kwam aan bij de douches, het was helemaal leeg in het hok. haar 'buurman'(van het hotel dan) volgde haar, hij was in de 30, maar mocht er opzich ook wel zijn. ze begon weer te zingen, en vergat haar deur op slot te doen.
(na een tijdje)
"mooi en een verdomd goede zangeres ben jij zeg!" de man kwam zomaar haar douche binnen.
"eh, buurman? kunt u weg gaan?" "waarom zou ik, we zijn allebij volwasse, en ik heb heus wel vaker naakte vrouwen gezien hoor, voor mij hoef je je niet te schamen" dat was wel waar, het was een hele gezellige man. "ach wat maakt het ook uit, kunt u misschien even mijn handoek aangeven?" de paal van de buurman begon ondertussen te groeien. "natuurlijk wijffie, maar kan ik je anders even afdrogen?"
Tara was ondertussen ook best geil geworden van het idee dat een oudere man naar haar lichaam keek. "eh, ja hoor, maar alleen mn rug..." de man begon haar rug af te drogen, en kneep af en toe speels in haar kontje.
"zo.. je rug in droog..."
Tara was nog steeds een beetje geil en zei:"doe me eigelijk maar helemaal" de man bgon bij haar voeten, en hij keek omhoog, naar haar geile kale kutje. hij ging steeds hogel met de handoek, tot hij bij haar dijen kwam, speels gleed hij lang haar lies. hij voelde dat ze rilde van genot. maar om haar te plagen ging hij verder naar boven, niet naar de kutje, maar naar dr buik. en nog iets hoger naar haar tieten, hij masseerde ze een goed met de handdoek en zei toen: "zo, jij bent nu helemaal droog.. op je kutje na dan... die s behoorlijk nat ;)" ze wilde helemaal nog niet stoppen. "misschien kun je nog even checken met je handen of alles droog is" "als jij dat wil, moet ik alles voor je checken?" "ja"
hij gleed met zijn hand over haar buik. en over haar borsten, hij maseerde ze lekker en beet af en toe op haar tepels. "als het nog ergens nat is krijg jij flinke straf van mij, jongedame" hij klonk een beetje speels, maar zijn gezicht was serieus.
"nog een plekje te gaan wijffie" hij stak zeijn hand tussen haar benen, hij speelde een beetje met haar klitje.
"ahh, laat me komen, alsjeblieft" "nee dametje, ik zei toch, als je nog ergens nat bent, dan krijg je straf. dus kom maar mee.
hij pakte haar arm en trok haar naakt door de gangen, niemand was nog wakker. hij sleurde haar zijn kamer in. "vanaf nu ben ik jou baas, en jij mijn slaaf, ongehoorzaam gedrag word gestraft" "ok.. baas" "ga nu met je rug op tafel liggen, en met je bene wijd tegen de poten." "ja baas" ze deed wat hij vroeg, en ging liggen. hij pakte een paar stukken touw en bond haar enkels vast. "doe je handen boven je hoofd" ze deed wat hij vroeg, en hij deed handboeien om haar polsen. het midde daarvan bond hij ook vast aan de tafel. ze kon nu niets meer doen. hij liet haar zo op de tafel liggen, en belde iemand.
"ja, ik heb hier een lekkertje, kom jij ook?............ mooi." niet veel later kwamen nog iemand binnen, een man van een jaar of 40. de man liep naar Tara toe, en bekeek haar.
"dit is inderdaad een goeie, mag ik even testen?" de buurman knikte, en de andere man begon haar te 'inspecteren'. hij kneep in haar bortsten, en voelde even met zijn vinger in haar kut. ze vond het eng, maar toch ook heerlijk tegelijk.
de man vroete even in zijn tas en zei: ik ben beniewd hoeveel er in passen, t is een grote. bereid jij haar alvast even voor?" de buurman trok zijn broek en onderbroek uit. zijn lul stond al fier vooruit. hij liep naar haar toe en wilde zijn lul in haar kutje stoppen. "kees, wacht." de man die het laatst binne kwam seinde hem om te stoppen. "maak dr eerst ff wat geiler, lik dr ff." "ok" hij begon Tara te likken. ze kreunde van genot. toen ze bijna kwam stopte hij. "is dit genoeg peter?" "ja, perfect, laat me er nu even langs. de man kwam aanlopen met 3 vibrators. hij stopte er één ik haar kut. ze was nog zo geil van het likken dat ze gelijk klaarkwam. boos kwam kees naar haar toe. "heeft hij al gezegt dat je mocht komen?!" "eh.. nee baas...." peter lachte en zei: "dat word straf hoer!" hij haalde zijn vibrator er uit, en maakte haar benen en handboeien van de tafel los. ze had nog steeds de handboeien om. peter gooide haar op de grond en een zweepje. hij sloeg er mee op haar tieten. "mond dicht houden, of het worden er meer!" Tara hield netjes haar mond. kees duwde zijn pik in haar mond, terwijl peter met harde stoten haar kut aan het bewerken was. ze wilde zo graag komen! "alstublieft baas, mag ik komen?!" "nee kut hoer! je wacht maar tot ik het zeg!" hij gaf haar nog een klap met ze zweep. precies op dat moment haalde peter zijn pik uit haar, hij kwam en spoot haar tieten onder. ook kees kwam. "slikke slet!" ze slikte alles door. "zo. dat was je straf.. voor nu. terug naar de vibrators." opnieuw stak hij er een vibrator in. maar nu ook een in haar kont. hij bewerkte ondertussen haar klit met de over gebleven vibrator. "nu komen slet!" Tara hield het bijna niet meer en was zo blij dat ze eindelijk mocht komen.
en toen ze kwam, waren de mannen plotseling verdwenen. al snel kwamen er niewe mensen binnen. maar dit keer een man en een vrouw. het proces herhaalde zich nog een paar keer.



Aantal keer bekeken: 15654
Waardering: 6.94 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online