Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vooreeuwig weet je nog?.

U leest om dit moment het verhaal vooreeuwig weet je nog? gepost door Lady Barker. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Lady Barker
Gepost op: 2010-10-16

Verhaal:

vooreeuwig weet je nog?
Camilia zette haar Converse tas op haar tafeltje in het lokaal. Ze haalde at de lolly op en gooide het stokje weg. Net toen ze ging zitten kwam hij binnen. Laurens. Knap, lang, humoristisch en lief. Het bewijs dat de perfecte jongen bestond. Soms keek Laurens zo lang naar Camilia dat ze even dacht dat hij haar wel zag zitten maar als ze dan naar hem keek en glimlachte draaide hij zijn hoofd weg en ging er een steek door Camilia's hart.
De les was begonnen en Camilia zat zoals gewoonlijk alleen. Laurens zat aan de andere kant van de klas en hield een briefje in de lucht en gaf het aan zijn beste vriend. Hij gaf het door aan Sherly, zij gaf het door aan Neiro. Neiro las even wat er op stond en liet dat aan Gwen lezen, Gwen gaf het verder aan Mik die gaf het weer aan Marcel, Marcel aan Johanna en Johanna gaf het aan Camilia. Camilia opende het briefje en ze begon te stralen!
'Kom je na school naar het parkje, ik wil je spreken. Groetjes Laurens.'
Camilia keek naar Laurens die naar haar keek en ze knikte waarop hij glimlachte.

Zoals afgesproken ging Camilia na school naar het park. Er zaten kriebels in haar buik en haar hart bonkte in haar keel.
Daar zat hij, op het bankje bij de rozenstruiken en de fontijn. Een paar vlinders vlogen speels door de lucht en Camilia ging naast Laurens zitten op het bankje.
'Het Camil.'
'Hey.' zei ze voorzichtig.
'Je bent hier omdat ik je iets wil vertellen. Ik vindt je erg lief, en aantrekkelijk, en grappig. Wil je verkering?'
'Ja, niets liever dan dat!'
Laurens kwam dichter bij haar en kuste haar.

Na een half jaar zijn ze nog steeds bij elkaar. Camilia heeft via Laurens vrienden gemaakt en ze zijn zielsgelukkig met elkaar.
Maar op een dag zijn ze bij Laures thuis. Zijn ouders en broers zijn weg en ze zijn helemaal alleen. Samen kijken ze een horrorfilm. Een meisje in de film verstopt zich in de kast en buiten hoort ze hoe haar vriendinnen worden vermoord. Plots word er op de deur geklopt bij Laurens thuis. 'Oeh!'zegt Laurens spottend die de angst in Camilia's ogen las. 'Pas maar op het is de moordenaar met de gele truc.' Laurens deed open en Camilia keek naar buiten waar ze een gele truc zag staan. Net als de man in de horror film had. Laurens zag het. 'Als je zo bang bent dan ga je maar onder de tafel zitten oke? ik maak die griezel voor mijn lieve vrouwtje af.' De man aan de deur zag er gestoord uit maar er gebeurde niks. Volgens Camilia tenminste. De deur ging dicht maar ze hoorde geen Laurens die haar riep. Opeens kreeg ze een sms. Het nummen was onbekend. 0000.
Camilia opende het smsje en las het.
'Lieve, lieve Camilia. Jouw vrees was niet voor niets. De man in de gele truc is een moordenaar. je moet vluchten. Ik help je, ookal ben ik niet zichtbaar. Voor jou zal ik verschijnen als je me naam zegt. Vooreewig en altijd weet je nog?'
Camilia snikte en zei zacht zijn naam. Niet lang daarna verscheen het gedaante van Laurens.
'Hij staat buiten, hij zit in zijn gele truc. Doe de gordijnen dicht en ga via de achterdeur naar buiten.'
Camilia deed wat Laurens zei. Ze pakte haar schoenen en sloot de grodijnen. Zo snel als ze kon ging ze via de achterdeur weg en belde de politie.
Ze hoorde de politie voorom aankomen en de man uit de gele truc stond met ze te praten.
'Doe het niet!!' Krijste Camilia.
Meteen stapte de man in de truc en overreed de agent. Hij stapte uit zijn truc en liep naar Camilia. Ze rende en rende maar de man was sneller. Hij stak haar met een mes en schreef met haar bloed op het raam: 'Er was een man, hij belde aan. Zette een stap. Jongen dood. Zette weer een stap, agent dood, weer een stap en het meisje is dood.' Hij legde de lijken van Laurens en Camilia tegen het raam. Hun gezichten waren verminkt en ze lagen in elkaars armen.

Vooreeuwig samen weet je nog?

Aantal keer bekeken: 2322
Waardering: 6.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online