Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

voorschut.

U leest om dit moment het verhaal voorschut gepost door Stephanie. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Stephanie
Gepost op: 2009-7-22

Verhaal:

voorschut
nou ik was smoorverliefd op een jongen,en altijd liet hy my wat voele maar we kregen nooit wat. Iedere dag ware we samen dik aan chillen enzo, drinken jointjes roken enzo, op een dag wilde ik bij hem daar bij de flat omhoog klimmen, hy stond daar te kijken met nog een meisje hoe ik dat ging aanpakken haha, en ik klim dus zo mooi en ik gooi me been in de lucht, en ik voel en hoor opeens zo ratsjj ik denk wat is dat ik kijk verschrikt na die jongen hy was me aandachtig aan het bekijken. ik kom na onder gelopen dik rood hoofd, en opeens hy roept zo wahahha ze is uit der broek gescheurd, ik vond het zoo voorschut komt die na me toe gefiets, en de rest van de jongens die er inmiddels by was komen staan, uit alle elendigheid ben ik maar ergens tusse de struike gaan zitten.
Haha zoieds gebeurt dus hopelijk noooit meer x

Aantal keer bekeken: 4480
Waardering: 3.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online