Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vreemd verhaal.

U leest om dit moment het verhaal vreemd verhaal gepost door i.o.. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: i.o.
Gepost op: 2010-6-7

Verhaal:

vreemd verhaal
Het oude, verwarloosde en vervallen huis stond te koop. De vrouw die er toevallig voorbijwandelde, een zekere Marie Joostens, zag het bord van de verkoper in de tuin. Eigenaardig, dacht ze. Dat huis ziet er niet aantrekkelijk uit, maar toch interesseert het mij. Het komt me zelfs bekend voor. Ze noteerde naam en adres van de verkoper en snelde vervolgens naar huis. Haar echtgenoot die leraar was, bleek al thuis te zijn.
Marie vertelde hem over het huis. Hij luisterde aandachtig en zei : "Waarom neem je niet eens contact op met die man?" "Dat is een goed idee," antwoordde Marie. "Dan kom ik misschien iets meer te weten over het huis en zijn geschiedenis."
De jonge, vriendelijke man die haar ontving, kon weinig vertellen over het huis. Er waren vroeger problemen geweest rond de erfenis van het huis. Daarom was het steeds bewoond geweest door huurders. Maar nu konden de eigenaars het verkopen.
"Ik heb wel iets eigenaardigs gevonden in een geheime bergplaats," bekende de man. Volgens mij is het een oud dagboek. Er zit ook een foto in.
Marie nam het boek aan om naar de foto te kijken en slaakte een luide gil. De vrouw op de foto, die gekleed was naar de mode van honderd jaar geleden, leek als twee druppels water op haarzelf...

Aantal keer bekeken: 3680
Waardering: 7.76 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online