Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vreemde man in de nieuwe aan leg (wolvega).

U leest om dit moment het verhaal vreemde man in de nieuwe aan leg (wolvega) gepost door henny de vries - aniek bergsma. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: henny de vries - aniek bergsma
Gepost op: 2008-12-26

Verhaal:

vreemde man in de nieuwe aan leg (wolvega)
Zondag de 21ste om elf uur / kwart over elf gingen we ( aniek en Henny ) te joggen in de nieuwe aanleg.
Toen aan het einde van het rondje stopten we even met joggen en gingen we leuke foto,s maken.
Vlak daarna zagen we een vreemde man die in de hoek op een bankje zat.
Aniek en ik ( Henny ) zaten steeds te kijken wat die man allemaal deed.
We dachten gewoon dat het een zielige man was die geen huis of zo had.
Dus gingen we gewoon weer verder met joggen.
Even later stonden we aan de overkant van de vijver dus helemaal tegen over hem en gingen we weer foto,s maken.
Even later toen we veel foto,s hadden gemaakt zagen we dat die man steeds naar ons zat te kijken.
Wij dachten ook dat hij vieze dingen zat te doen en uittebeelden, zoals de broek naar beneden doen.
Wij dachten dit klopt niet dus ik ( Henny ) pakte me camera en ging foto,s van hem maken.
Ook probeerden we hem op filmpjes te zetten.
Toen daarna gingen we naar huis om te eten en om het verhaal tegen de ouders te vertellen.
Toen we het hadden vertelt geloofden ze er echt helemaal niks van.


Terug naar de nieuwe aan leg.

Zondag middag om half 2 gingen we weer terug naar de nieuwe aanleg en gingen we kijken of de man er nog was.
Toen we bij het bankje waren zagen we de man niet maar wel al zijn spullen.
Er lag 1 tas van super de boer bij het bankje.
Wij zaten te twijfelen of we er wel of niet in de zak moest kijken.
Later hadden we besloten om er wel in te kijken.
Toch bleef het spannend want je weet maar nooit waar die staat.
Dus wij hebben eerst goed om ons heen gekeken, achter bomen, in het slootje achter het bankje.
Maar we zagen hem niet.
Dus toen pakte aniek de tas een gooide het over de kop toen zagen we wel meer dan 100 seks boekjes.
Daar had ik ( Henny ) foto,s van gemaakt met me camera.
Toen even later zagen aniek en ik nog 4 tassen liggen in een boom.
We wouden graag weten wat er in die 4 tassen zaten alleen we dachten dat daar wel vieze dingen of zo in zaten.
Toen aniek en ik de tassen toch wel hadden gepakt gingen we kijken wat er in zat.
Daar zaten dus ook seks boekjes in maar ook heel veel vrouwe kleren of terwijl meisjes kleren van een jaar of 15.
Aniek en ik wisten wel zeker dat dit niet klopte dus hebben we alle spullen foto,s gemaakt.
Even later zagen we nog meer spullen maar geen kleren en geen boekjes maar mesjes,een bril, make up, en een scheermesje.
En er lag ook nog allemaal bier in de sloot.
We hebben zoveel mogelijk foto,s gemaakt.
Zodat we bewijs hadden voor de ouders.
Toen fietsen aniek en ik zo snel als we konden naar huis.
Toen we thuis waren gingen we eerst naar boven om de foto,s te bekijken.
Daarna toen we ze hadden bekeken lieten we het aan de ouders zien.
En toen geloofden ze ons verhaal wel.
Toen zijden rosemarie en age ( de ouders ) dat het niet klopte wat hij allemaal had.
Toen gingen we om half 3 / 3 uur naar het politie bureau toen we er waren zagen we dat die gesloten was.
Toen zijn we naar kennis gegaan.
Want 1 van die kennis werkt ook bij de politie.
Toen hebben we het hele verhaal aan die politie man ( kennis ) vertelt.
Toen heeft de politie contact op genomen met 2 collega,s van hem.
De politie zij tegen zijn 2 collega,s dat ze om 6 uur / half 7 moesten bellen naar ons thuis telefoon.


De politie

Aniek en ik gingen rond 6 uur achter de computer.
Wij werden ongeveer kwart over 6 gebeld door de politie.
De agent vroeg of wij de foto,s ook op de computer konden zetten en naar de politie zijn email sturen.
Alleen wij wisten niet hoe dat moest.
Dus toen zijden ze dat ze bij ons thuis kwamen.
1 kwartier later ………………
de politie stond voor ons huis dus deden we de deur open en lieten de 2 agenten naar binnen.
Toe vroegen ze wat er precies allemaal gebeurd was.
En daarna wouden ze graag alle foto,s zien die wij gemaakt hadden.
Ze waren wel heel erg blij dat wij er foto,s van hadden genomen.
Toen hebben ze de foto,s naar hun usb stick gekopieerd.
Daarna hebben ze nog wat vragen gesteld.
Toen gingen ze op weg naar de nieuwe aan leg om te kijken of de spullen er nog lagen.
Ze zijden dat ze zouden belden als ze terug kwamen bij de nieuwe aanleg
10 min later………….
De telefoon ging en toen kregen we te horen dat alle troep er nog lag ze hadden de belangrijkste spullen mee genomen om te onderzoeken.
De man zelf was nergens gezien dus we dachten dat hij hem gesmeerst was omdat die man wel gezien heeft dat aniek en ik foto,s van hem hebben gemaakt.


Niet meer kunnen slapen !


Om 8 uur s,avonds hebben daan aniek en ik een filmpje gehuurt bij een winkel.
Die film hebben we tot half 11 gekeken.
Toen de film was afgelopen gingen we nog een stukje kijken van home alone.
Daarna gingen we allemaal naar bed.
Niemand van ons ( daan aniek en ik ) konden niet slapen.
Daan moest zelfs bijna huilen want hij is acht dus hij vond het wel beetje eng.
Maar aniek en ik vonden het ook eng.
Aniek en ik heben toen nog heel lang gepraat.
Want we hadden er eigenlijk wel spijt van dat wie die tassen hadden gepakt.
De politie en onze ouders vonden ook dat we dat nooit meer moesten doen.
Wij ( aniek en ik ) denken dat hij ons wel gezien heeft dat wij die tassen hebben gepakt en zo.
Maar verder weten we niks meer over hem.
Alleen weten we dat hij hier in wolvega nog ergens rond zweeft.

Xx aniek & Henny ( het is echt gebeurd op 21-12-2008 en dit verhaal hebben we 22-12-2008 geschreven.



Aantal keer bekeken: 3844
Waardering: 6.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online