Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vrienden (maar dan verder).

U leest om dit moment het verhaal vrienden (maar dan verder) gepost door Jeroen H. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Jeroen H
Gepost op: 2010-8-29

Verhaal:

vrienden (maar dan verder)
Al een aantal jaren komen we met 4 bevriende stellen eens in de zoveel maandan bij elkaar. We kennen elkaar al zo´n 10 jaar. De mannen zijn voornamelijk met elkaar bevriend. de vrouwen trekken wat minder met elkaar op. vermoedelijk komt dat omdat er een spanning is betreffende vrouwelijke competitie.

Elke keer als we bij elkaar komen zijn de bekende sexueel getinte opemerking niet van de lucht. Het elkaar welkkom heten en afscheid van elkaar nemen wordt elk jaar uitgebreider.

Eers was het een kusje op de wang. maar tegenwoordig wordt er uitgebreid op de mond gekust en tussen sommige wordt er stiekun ook een tong gebruikt en lekker tegen elkaar aangedrukt met af een toe prikkelend een hand op de borsten of op het kruis gehouden.

De laatste keer dat we elkaar zagen werd er echter een grens overschreden. na het lekkere eten met natuurlijk fantastische wijnen werd er lekker gedanst op de jaren 90 muziek. iedereen was lekkere aan het dansen. De vrouwen waren helemaal los en stonden ouderwets te bewegen op de muziek. door de drank en de warmte steeg de stemming en er kwam een meer erotische lading in huis. af en toe werd er tussen de stellen geknuffeld en gezoend.

Op een gegeven moment stond mijn vrouw tussen 2 van mijn vrienden in te dansen en gaf er 1 een kus op de mond en stond heel duidelijk te tongen. dit vond de man die achter haar stond oneerlijk en dus wisselden ze snel van plek en kreeg mij andere vriend ook een lekkere tongzoen.

Het was net of dat het startsein was voor de rest in de kamer. in plaats van te dansen stond iedereen met iedereen te zoenen.

Op een gegeven moment vroegen de vrouwen wie nu het lekkerste kon zoenen. Tja, dat kon natuurlijk gevaarlijk worden ivm de onderlinge vrouwelijke competitie. dus stelden we voor dat zij het mochten boordelen.

Om de vrouwen onderling niet te laten beinvloeden bij de test besloten we dat alle vrouwen geblindoekt moesten worden. en zo stonden na 10 minuten 4 geblindoekte vrouwen te wachten op de tongzoen van elke man.

Mijn beste vriend mocht als eerste de ronde doen. In plaats van recht voor hun te gaan staan . Ging hij achter de vrouwen staan. heel zachtjes draaide hij het hoofd van de eerste vrouw en begon te zoenen.

Stiekum ging ik voor de vrouw staan en streelde heel zachtjes de voorkant van haar borsten. haar tepels werden hard en werden zichtbaar door haar T shirt.

Mijn 2 andere vrienden volgende ons voorbeeld bij de andere vrouwen. nadat we alle vrouwen op deze manier hadden gezoend` vroegen we wie het beste had gezoend, no 1,2,3 of 4.

De winnaar mocht zich de beste zoener van NL noemen. Mijn beste vriend kreeg de meeste punten.

Omdat de stemming toch al erg geil was vroeg hij of er naast deze prijs ook nog een andere prijs gegeven kon worden!

daar moesten de vrouwen even over nadenken maar al snle kwamern ze alle 4 naar hem toe en begonnen hem met zijn allen te strelen,zoenen. Hij reageerde alert door snel het t shirt van zijn vrouw uit te trekken. daar stind onze vriende°in in haar BH in een korte rok lekker geil te zijn.

De rest van de vrienden vonden het dan ook niet meer dan eerlijk dat de andere vrouwen ook hun bovenkleiding uit moesten doen. En zowaar, alle vrouwen trokken hun shirts uit.Een van de vrouwen had geen BH aan en daarom trokken de andere vrouwen ook de BH´s uit.

Je begrijpt. dit feestje ging nog wel even door. wil je dat ik hierover vertel. reageer dan maar met een hoge rating. dan zal ik het geile vervolg ook op papier zetten.














Aantal keer bekeken: 24315
Waardering: 8.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online