Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vriendin met oudere man.

U leest om dit moment het verhaal vriendin met oudere man gepost door bertje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: bertje
Gepost op: 2011-7-19

Verhaal:

vriendin met oudere man
Na het lezen van de vele verhalen en veel twijfel wil ik toch ook mijn verhaal delen. Ik ben Bert, 25 en mijn vriendin heet Sanne en is 18 en we komen uit Roermond.
Een maand of 2 geleden wilden we op een zaterdag eens ergens anders op stap, lekker met zijn tweetjes en we gingen naar Sittard toe. Sanne kleed zich op stap altijd lekker sexy, daar hou ik van. Ze had hele hoge pumps aan, netkousen een rok tot net boven haar knie en een topje met spaghettibandjes waar je haar borsten heerlijk in kon zien en haar tepels.
Ze heeft een c-cup met grote tepels die heel hard en spits kunnen uitsteken. Ze had zich lekker spannend opgemaakt en haar bh maar thuis gelaten.

Na een paar kroegjes, kwamen we in een kroeg waar wat ouder volk was, maar dat was geen probleem. We praatten hier en daar wat en Sanne had veel bekijks. Ik was supertrots op haar.
Op een gegeven moment vroeg een man van een jaar of 50-55 of ze met hem wou dansen. Er was niet veel plaats, maar ze deed het toch. Ik dronk nog wat fris en zij kreeg cocktails van die man. Ik merkte dat ze dronken begon te worden en wat losbandig. Ze ging een beetje tegen die man opdansen en keek me stout aan.
Op een gegeven moment dansten ze echt heel close tegen mekaar aan en beweegden alleen hun heupen in alle richtingen. Sanne keek me over zijn schouder aan, gaf me een knipoog. Ik wist niet hoe ik me voelde, maar ergens vond ik het erg opwindend. Ik knipoogde terug en bestelde nog maar wat. In mijn ooghoeken hield ik hun in de gaten en zag tot mijn verbazing dat ze opeens heftig stonden te tongen.
Zijn handen gingen overal over haar heen en hij kneep in haar kont. Hij fluisterde iets in haar oor en ze liep langs me door naar de wc. Ze keek me bloedgeil aan en ik lachte naar haar. Toen ze terugkwam van de wc, zag ik dat ze haar string aan die man gaf!!
Hij pakte haar vast, zoende haar en zijn hand ging helemaal onder haar rok.
Een paar minuten laten, pakte hij zijn jas, zij kwam haar jas halen en zei; ik bel je als me moet halen en ging met hem naar buiten.

4,5 uur later ging de telefoon en ze gaf me een adres op waar ik haar moest ophalen. Ik stapte snel in mijn auto en was er al snel. Ik belde aan op dat adres, zij maakte open en Peter kwam achter haar aan. Ze zoenden nog eens heftig en hij zei; tot snel.

Ze stapte bij mij in de auto en toen zag ik pas dat haar kousen kapot waren en haar makeup helemaal uitgelopen was.
Ze nam mijn hand en leidde hem onder haar rokje. Haar string had ze als aandenken bij hem gelaten en ik voelde het plakken. Het plakte echt overal.
Blijkt dat Peter niet alleen was geweest, maar een vriend van hem ook vanuit diezelfde kroeg meegegaan was.


Ze vertelde me dat ze door alle 2 geneukt was en dat ze voor de volgende dag weer een afspraak met hun had.
Heb je eens lekker een zondag alleen zei ze....

Aantal keer bekeken: 26436
Waardering: 5.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online