Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

vuur uit de hel.

U leest om dit moment het verhaal vuur uit de hel gepost door cba. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: cba
Gepost op: 2009-4-19

Verhaal:

vuur uit de hel
Vuur uit de hel

Anna ging samen met haar moeder daar een winkelcentrum, lekker winkelen; nieuwe schoenen kopen, nieuwe kleding, etc. Daar aangekomen was het best wel druk, en moeder propte ons tussen de mensen door. Plots werd Anna niet zo lekker, en moeder voelde aan haar hoofd.
"Ik denk dat de drukte een beetje te veel is voor je, waarom blijf je niet even hier, en kom ik je straks halen, hier is wat geld voor een ijsje, kan je wat afkoelen," en zo ging moeder weg, en zat Anna een ijsje te eten. Daarna ging ze even op een bed zitten, ze was immers bij een winkel die bedden verkocht. Plots kreeg ze een raar gevoel, dat er iets onder het bed zat....ze keek, en wat zag ze daar; een gloeiende houtskool, die eruit zag alsof hij net uit een open haard is gerold...maar....ze keek om zich heen....er is geen open haard! Ze keek nog eens onder het bed, en het was weg! "Het zal mijn verbeelding wel geweest zijn," zei ze in zichzelf. Even later kwam haar moeder weer terug, met grote volle tassen.
Ze liepen het winkelcentrum uit, en daar..op het plein, zaten een paar kinderen te voetballen met iets...het leek wel weer die gloeiende houtskool! Anna werd er bang van, en rende toen naar huis. "Anna! Waarom ren je weg?!" riep moeder haar nog achterna. Overal waar Anna kwam, lag inene zo'n houtskool in een goot....midden op straat, de auto's reden er gewoon overheen!...ze rende naar huis. Daar aangekomen, deed ze de deur open, en liep naar binnen: ......geen gloeiende houtskool.... Ze slaakte een diepe zucht, en schonk wat drinken voor haarzelf in.
Haar moeder kwam thuis, en was hels, waar ze het vandaan haalde zomaar weg te rennen, etc. Maar na een poosje was het alweer over, en was moeder niet boos meer.
"Anna, wil jij de tafel even voor me dekken, het eten is zo klaar," zei moeder 's avonds. Anna dekte de tafel, en ze gingen eten. Er was niets meer over die gloeiende kool te zien ofzow.

De volgende dag werd Anna vroeg wakker, ze struimelde naar beneden, en kwam in de keuken....en daar....midden op de vloer...lag een gloeiende houtskool....de vlammen kwamen er nog van af! Anna slaakte een kreet, en rende naar buiten, het huis uit! Ze rende en rende, de kool kwam haar niet achterna, maar het gevoel bleef. Ze kwam in het park van de stad, en daar was het rustig. Er waren een paar mensen met de hond aan het wandelen. Ze keek om zich heen, alles was heel vredig erbij. Er stonden een paar plantenbakken, van die grote stenen. Ze keek naar het aantal soorten bloemen die erin stond....tot...de bloemen inene vlam vatten, en de plantenbak één grote vuurzee werd. De mensen om zich heen, schrokken niet eens op ofzow...zien die het dan wel? Het vuur droop over de randen van de bak, en een spoor van vuur gleed naar haar toe. Ze slaakte een kreet, en rende bij de plantenbak vandaan! Maar...het vuur bleef haar achterna gaan....al rende ze door een plas water heen...niets hielp. Het vuur kwam steeds dichterbij....dichterbij....zo dichtbij dat het haar bijna raakte. En toen....het was nu zo dichtbij, het vuur likte aan haar schoenen. Ze bleef rennen, en rennen....en plots was het vuur weg! En Anna...die was nooit meer teruggezien....ze was spoorloos, niemand en dan ook niemand vond een spoor, of heeft haar zien verdwijnen.

Jaren later liep er een zwerver met zijn winkelwagentje met persoonlijke spullen door het park heen. Daar stond een prullenbak....hij graaide erin, en haalde er allemaal leuke spulletjes uit...hij pakte iets vast en hield het omhoog....het was een halve sigaar, die blijkbaar gebroken was, en iemand toen had weggedaan. Plots ging de sigaar uit zichzelf branden.....

The End

Aantal keer bekeken: 2693
Waardering: 6.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 5 bezoekers online