Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

waaaaarom heb ik het zover laten komen? .

U leest om dit moment het verhaal waaaaarom heb ik het zover laten komen? gepost door Bella gonzales.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Bella gonzales.
Gepost op: 2009-10-16

Verhaal:

waaaaarom heb ik het zover laten komen?
Het begon allemaal zo.
Ik kwam een jongen tegen die ik had leren kennen op een feest bij mij in de buurt.
Een weekje later hadden we een beetje contact en zouden we een keer gaan afspreken gewoon om elkaar wat beter te leren kennen.
Die afspraak was gewoon super gezellig en 2 dagen later sproken we weer af!
Bij mij begonnen de vlinders in me buik al te vliegen!
Ik had er stille hoop in dat het bij hem hetzelfde zou zijn.
Na die ene week hadden we elkaar even niet gezien en een week later sproken we weer af weer op een woensdag en het was gewoon weer leuk.
Ik was helemaal verliefd en dacht de hele dag over hoe het zou zijn om echt iets officieels te hebben.
Zaterdag spraken we nog is af maar nu met mijn vriendin en haar vriendje.
Ik had het naar me zin en we hadden weer de hele avond aan elkaars lippen gehangen.
Alleen wij moesten eerder naar binnen omdat het donker begon te worden.
De jongens zouden samen nog iets leuks gaan doen.
Alles leek leuk het was net een sprookje.
Totdat de vriend van mijn vriendin online kwam en zei die jongen van jou is niet goed hij is met 2 andere gegaan. HOU JE OGEN OPEN VOORDAT HIJ ZE SLUIT.
Alles leek te veranderen ik wist niet wat ik moest geloven of wat ik wil geloven. Met pijn en angst dacht ik de hele dag na over de woorden hou je ogen open voordat hij ze sluit.
Ik besloot om mijn verliefdheid te stoppen.Ik kon het gewoon niet.
Vaak denk ik aan die tijd.
Die mooie tijd.
Het leek de jongen van me dromen en ik dacht dat mijn grote dromen echt uit zouden komen.
Nu zie ik de foto's en momenten verdwijnen zoiets heet het einde.

Aantal keer bekeken: 2756
Waardering: 7.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online