Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

waarmee ben ik in vredesnaam bezig.

U leest om dit moment het verhaal waarmee ben ik in vredesnaam bezig gepost door minousch. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: minousch
Gepost op: 2011-6-26

Verhaal:

waarmee ben ik in vredesnaam bezig
Ik ben 19 een leerlingzuster in een klein ziekenhuisje mijn opperhoofd heeft me net in de beddenafdeling genomen, ik voelde zijn geil nog steeds diep in me terwijl ik me grondig gedoucht had en las zijn sms voor de zoveelste keer, ik verafschuwde mezelf vooral toen ik na het filmpje keek wat hij van me gemaakt had maar ik werd ook weer zo vreselijk geil ervan dat ik terwijl ik na me keek en zijn bevel voor morgen las mijn vib pakte om mezelf opnieuw te laten komen.
Ik kon de nacht niet slapen van opwinding, schaam en verscheuring daar ik dit eigenlijk moest melden daar het techniek een verkrachting geweest was of tenminste een intimidatie.
Maar de volgende middag kon ik niet anders als zijn bevel na te komen en zo liep ik met trillende benen en alweer vochtig mijn afdeling op, niet weten wat gebeuren zou.
Toen ik de zusterkamer betrad glimlachte hij vriendelijk na me net als iedereen als begroeting en toonde niet in het minst verdere interesse na me.
De overgave van de ochtenddienst begon snel daar iedereen snel na huis wilde en al snel wist ik wat hij van plan was toen ik tot mijn verschrikking hoorde dat zijn broer vanochtend voor een routinechek up opgenomen worden was en voelde hoe ik meer als vochtig werd.
We deelden de patienten onder ons op en zo zou hij de achterste vleugel nemen waar zijn broer lag, Treintje die met ons dienst deed de vordere en ik de middelste die zo goed als leeg was en die patiënten die er lagen zouden morgen ontslagen worden.
Zo wachtte ik erop dat hij de kans zou pakken om te controleren of ik zijn bevel nagekomen was maar hij ignoreerde me verder en was alleen vriendelijk dat maakte me bijna letterlijk gek van de zenuwen, daar ik dit niet wist te nemen.
Maar toen we in de avond aan onze laatste ronde begonnen was ik de eerste die klaar was en zette me in de koffiekamer om de dossier nog eens te overvliegen of ik niets vergeten was.
Toen plotseling een brutale hand tussen mijn benen greep en onder mijn short gleed verschrikt keek ik op en zag Paul de opperhoofd, die me brutaal toe grijnsde.
"Duidelijk geluisterd meisje, goed zo!"
Sprak hij toen hij voelde dat ik zoals van hem bevolen geen slipje droeg.
"Breng de dossier terug na de zusterkamer en kom dan in de twaalf!"
Beval hij mij en verdween direct weer terwijl ik luisterde en wist dat het nu gebeuren zou.
Met weke knieen betrad ik de kamer, Paul trok me direct aan het bed, waarin zijn broer lag die nog groter was als hij wat onmogelijk leek en nog smeriger grijnsde wat me opwond.
"Dat Joep is het sletje waarvan ik je vertelde!"
Stelde me Paul voor waarop Joep breed grijnsde en direct een van zijn grote klauwen onder mijn short liet glijden en direct mijn kutje vonden.
Hij stopte twee vinger in me en wreef met zijn duim mijn clitje, ik kon niet anders als verstijven en kreunen, daar hij me zo al compleet vulde.
JOep grijnsde tevreden.
"ja echt een sletje lekker nat!"
Bevestigde hij en neukte me hard met zijn vingers.
terwijl opende Paul mijn short en legde mijn titten vrij en begon deze stevig te masseren ik kon niet anders als kreunen terwijl Joep me geil aankeek en nog twee vinger in me stopte ik wilde deze ontwijken maar Paul hield me stevig vast.
"Kom op meid we weten dat je lekker vind toon je mijn broer wees een lief zuster!"
beval hij me terwijl op de deur geklopt werd, ik had het niet meer, Pual liet me los terwijl zijn broer nu op ging zitten en mijn titten met zijn gierige mond begon te berwerken.
Het was Treintje die graag iets eerder na huis wilde en zo mee Paul kort haar patiënten overmiddelde.
Ik hoorde ze voor de deur praten terwijl Joep me verder bewerkte.
"Kom op meid niet zo verlegen trek het short helemaal uit show me jou lijf!"
Beval hij geil en trok aan mijn short zodat ik luisterde en zo stond ik naakt voor zijn bed met zijn hand tussen mijn benen en voordat ik het wist had ik plotseling zijn grote pik in mijn mond hij paste amper, ik vond die van Pual al een monster maar die was zelf nog groter.
Voorovergebogen met mijn kont na de raam begon ik hem te likken en pijpen.
Paul kwam de kamer weer binnen en grijnsde tevreden.
"Bevalt ze jou een beetje?"
Vroeg hij zijn broer die als antwoord hard kreunde en me plotseling van zijn pik weg rukte, ik voelde dat hij kort voor knappen stond.
"Ja!"
Kuichde hij tevreden en beoogde me.
"Ze hoord jou!"
Sprak Paul gaf me een klap om mijn achterste en verliet dan weer de kamer terwijl zijn broer iets tot rust gekomen was maar zijn paal want anders was deze niet anders te noemen zo stijf als mamor was.
"Kom op sletje!"
Beval hij me en trok me op het bed met mijn kont na hem toe met de handen op het bedeinde gesteunde knielde ik voor hem en voelde direct hoe hij hard in me stootte ik kon niet anders als gillen waarop zijn hand direct na mijn mond vloog en deze bedekte, terwijl hij dieper in me stootte en mijn gebarmoeder in drong.
Ik hoorde een mannengelach en wist dat het Pual was die duidelijk voor de deur meeluisterde.
"Paul heeft duidelijk nog niet genoeg met jou gespeeld!"
Hoorde ik Joep iets verrast zeggen, duidelijk had hij verwacht dat ik hem makkelijk aankon, hij bewoog niet meer maar begon nu mijn clitje te masseren terwijl de andere hand mijn titten begon te berwerken zodat mijn lichaam zich aan zijn groote kon wennen.
Ofwel ik me ervoor zelf verafschuwde kon ik niet anders als genieten, dus kreunde ik wat voor hem het teken was dat hij kon beginnen.
Met lange halen stootte hij diep in me en elke keer scheen hij nog dieper in me te stoten ik zou niet raar opkijken als hij uit mijn mond weer eruit zou komen vooral toen hij me na achteren trok zodat ik plotseling op hem zat.
Ik beet me zo hard op de lip om niet op te gillen dat het bloedde en steunde me direct op de knieen, daar ik hem niet compleet in hebben kon.
Dat liet hem lachen hij pakte me aan de heupen en begon me hard op en neer te stoten met elke stoot dacht ik te moeten sterven van pijn en genot en dat was zo verschrikkelijk lekker dat ik snel mijn afweer opgaf en het gewoon gebeuren liet en genot.
Ik hing als een pop in zijn armen en liet me van hem hard neuken, terwijl hij steeds weer mijn gezicht na hem toedraaide om me diep te kunnen tongen of aan mijn titten en tepels trok alsof hij ze wilde afrukken.
Tenslotte duwde hij me bijna van zich af en legde me op mijn rug mijn benen wijd gespreid, we beide stonden op de punt klaar te komen.
"je bent een geil sletje!"
Loofde hij me en ramde dan zijn dikke paal weer in me zo hard dat ik met mijn hoofd tegen het bedeinde stotte en dat steeds weer, dat moest iemand horen ook mijn kreunen en gillen maar dat kon niet schelen ik kwam klaar en dacht te moeten sterven terwijl hij zijn pal eruit trok en zijn geil op mijn buik en titten spoot.
Ik kon me niet meer bewegen terwijl hij me nog een diep tongde en dan opstond om zijn mobiel te pakken en fotos van me te nemen.
"Blijf zo liggen!"
Beval hij en verdween in de badkamer, ik kon niet anders als luisteren, weten dat elke minuut iemand binnen kon komen.
Zo lag ik vijf minuten tot Paul de kamer binnen kwam en tevreden grijnsde en voordat ik het wist zat hij tussen mijn benen en nam me met snelle en harde stotten.
"ik heb vandaag alleen tijd voor een quickie dus moet dat genoeg zijn!"
sprak hij terwijl hij zich in me uitleefde en me de mond dichthield toen ik opnieuw kwam en hij zijn geil over die van zijn broer spoot die ondertussen uit de badkamer gekomen was en toekeek meer als tevreden.
Tenslotte was hun geil op me opgedroog en Paul wierp me de short toe en behield mijn bh.
Ik kleedde me aan en liet me van Joep nog eens diep tongen voordat ik met Paul de kamer verliet en ook de afdeling.
Benen in de gang waar niemand ons zag tongde Paul me ook nog een keer en grijnsde dan breed voordat hij na de garage liep.
Ik liep na de uitgang en was de park nog niet uit of mijn mobieltje piepte alweer dat kon alleen Paul zijn zodat ik voelde hoe ik opnieuw kribbelig werd tussen de benen, ademinhouden opende ik het en las wat hij als nieuwe bevel van me had, die liet me zo geil worden dat ik na het zusterflat aan de andere kant rende daar ik me nodig zelf moest helpen en het liefst hier in de park had willen doen maar dat kon niet.

Aantal keer bekeken: 16682
Waardering: 3.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online