Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

waarom liet je me achter.

U leest om dit moment het verhaal waarom liet je me achter gepost door nadoda. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: nadoda
Gepost op: 2009-4-26

Verhaal:

waarom liet je me achter
( echt gebeurd )

lang geleden zat ik met mijn vriendje op het bank het was volle maan en lekker weer en toen zei hij tegen mij dat dd..dat hij een ziekte had kanker had hij ik wou weg renne en gaan huilen maar ik bleeg naast het ik moest hem gaan steunnen de volgende dag gingen we naar de dokter en toen zei hij dat het niet meer te genezen is hij had nog maar paar dagen ik was zo verdrietig dat alles in mijn huis kapot heb gemaakt we hadden eigenlijk 3 baby's maar eentje was dood toen die geboren werd.
de volgende dag wou hij persee naar de begraaf plaats van ons baby gaan en ik mocht van hem niet mee komen ik was heel erg bang dat iets met hem zou gebeuren hij was tot 12 's nachts buiten en hij liet zij telefoon hier achter en ... en toen ging iemand op het telefoon bellen iknam natuurlijk op dd...dat was de politie ik was helemaal geschokken en toen zei de politie tegen mij dd..dat ze mijn man dood hadden gevonden bij de begraafplaats van zijn kind ze waren naast elkaar z'n oogen waren nat van het huilen ik was flauw gevallen en ik lag een week in komma ik kon er niet tegen, dd...dat mijn ware liefde die ik ontmoet had dat hij zomaar dood ging zonder dat hij afscheid nam. waarom liet hij hier mij alleen achter ik kon dagen lang niet eten en drinken maar nu ben ik oud en ik bezoek hem elke zondag maar als ik daar elke keer ga en dan hoor ik een stemmetje in mijn hoofd die zegt "" ik heb je niet achter gelaten ik zie je elke dag iik ben elke dag bij je en ik blijf voor je ''

Aantal keer bekeken: 2712
Waardering: 7.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online