Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

wanhoop in het hotel!!!.

U leest om dit moment het verhaal wanhoop in het hotel!!! gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2011-4-27

Verhaal:

wanhoop in het hotel!!!
waar gebeurd!!!

We waren op vakantie. We waren dat al drie dagen en ik kende al heel wat mensen. Ik zag ook wat jongens ze keken naar mij en begonnen te lachen. Ik trok me er niets van aan en liep verder. Op een gegeven moment stond ik in de zaal om te gaan ontbijten. Toen merkte ik waarom de jongens zo begonnen te lachen want terwijl ik aan het drinken was gooiden ze wat ijs in mijn kraag. Ik spuugte mijn drinken in mijn vaders gezicht, daarna graaide ik in de jampot en gooide wat jam naar het gezicht van de jongens maar hij bukte en de jam kwam in het gezicht van een andere jongen toen hielden wij een voedselgevecht, maar al snel werden we door de mensen van het hotel uit elkaar gezet. Ik keek waar de jongens waren maar die waren hem gesmeert, ik baalde ontzettend. Ik moest in de middag ook alles schoonmaken. Nou leuke vakantie!!!

Aantal keer bekeken: 11930
Waardering: 8.79 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online