Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

was ik maar ouder.

U leest om dit moment het verhaal was ik maar ouder gepost door tienager. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: tienager
Gepost op: 2011-7-11

Verhaal:

was ik maar ouder
waar gebeurd. deel 1

ik en m'n vriendinnetje hebben elkaar leren kennen als buren:op 4 jarige leeftijd. ik vond haar direct al leuk en aardig, we waren vrienden en speelden veel samen. op school had ze een vriendje gekregen genaamd darco(ik heb nog contact met hem als dansgroepgenoot) en die zorgde ervoor dat ze tegen mij erg raar begon te doen (nu is hij "normaal").eerst aardig dan kwaad dan uitdagend en dan weer verdedigend.uiteindelijk heeft zij het met hem uitgemaakt, ik moest in de tijd daarna veel met hun mee naar huis omdat mij mam moest werken, ik zag toen mijn kans om haar te vragen maar ik was te bang om het te vragen, ik en zij hebben nog wat dingen gedaan die niet in deze categorie thuis hoort. daarna bleef zij een groep zitten en een jaar later ging ik naar de volgende locatie (wij hebben twee locaties,een voor 12345 en een voor 678 en de kantoren).wij hebben nog een keer afgesproken en toen kwam de echte liefde aan te pas; we kwamen bij mijn huis en gingen tv kijken "he,jij hebt toch dat buzz spel" zei ze "ja","zullen we dat spelen""oke",even later zaten we robotwerpen te spelen,"he ik heb een idee" zei ik "degene die als eerste minder ver werpt dan de ander moet de ander zoenen"......

Aantal keer bekeken: 5127
Waardering: 6.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online