Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

wat een dag....

U leest om dit moment het verhaal wat een dag... gepost door verslaafde. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: verslaafde
Gepost op: 2007-5-24

Verhaal:

wat een dag...
Wat een dag...

Een goede vriend van mij zou bij me blijven logeren en de volgende dag had ik afgesproken met een jongen die ik kende van msn.

's avonds gingen we samen film kijken en we hadden een matras op mijn kamer bij gelegd zodat hy niet op het slechte logeerbed moest gaan liggen. De film was afgelopen en we besloten te gaan slapen, ik kwam terug lopen vanuit de badkamer met mijn string aan een hempje. Me vriend lag ondertussen al in mijn bed... Hij vond me er goed uitzien zo en hij kon het niet laten om me even aan te raken. Ik pakte hem terug door hem ineens te zoenen. Hij reageerde hierop en liet zijn handen over mijn borsten gaan en kneep hard in mijn stijve tepels. Vervolgens begon hij me borsten te likken en zakte steeds verder naar mijn nat geworden poes, ik werd gek!

Ik wilde ook wel eens wat doen dus begon een beetje met zn lul te spelen die al behoorlijk hard en groot was, langzaam begon ik aan zn lul te trekken en wilde hem wel eens pijpen, hij trok me wild aan men haren en begeleidde mijn mondje over zn lul heen. Diep in men keel stootte hij, ik slikte al zn zaad door, zo lekker!
hij begon me te vingeren en voelde dat ik onwijs nat was, ik kreunde dat ik meer wilde.. hij begreep de hint en stootte zijn lul in men poesje, hij ging zo langzaam dat ik gek werd en schreeuwde dat hij harder moest, dat werd duidelijk opgevangen en hij beukte keihard in men kutje, al snel kwam ik klaar, en men vriend ook, hij spoot me helemaal vol met zn zaad. We lagen erna even stil naast elkaar en hij kon niet van me afblijven, en ik had ook nog wel zin.. Zijn lul was nog wat nat en haalde hem door men kontje, hij lag achter me en voelde zn lul tegen me kont, hij wou erin! Ik kreunde van genot omdat hij zo lekker in me kwam en hij ramde echt hard, ik voelde zn pik lekker heen en weer gaan en speelde ondertussen zelf met men kut en was aan het vingeren terwijl hij me hard van achteren nam. Even later kwam hij nog eens hevig klaar en voelde zn zaad in me, er droop nog wat uit men kontje. Erna sliepen we samen in.

De volgende ochtend gingen we samen op weg naar de afgesproken plek en daar ontmoetten we dennis, we besloten naar zijn huis te gaan om daar wat te gaan drinken. Hij gaf me telkens complimentjes over me lichaam. We zaten met zn 3 op de bank en vertelde dat hij wat wou laten zien op zn slaapkamer, me vriend en ik gingen mee en we bekeken het exemplaar. Ik zat op zijn 2persoons bed en hij kwam naast me zitten en streelde met zijn hand over mijn been en begon me borsten ook te betasten, ik moet toegeven dat ik geil werd. me vriend merkte dit en begon ook mee te doen.
Dennis haalde ineens touw onder zijn bed vandaan en bond mijn armen en benen vast aan zijn bed, daar lag ik dan, helemaal naakt.. Met 2jongens. Dennis had al een stijve en duwde die in men mond en ik begon er aan te zuigen, wat een grote pik! ik zoog of mijn leven er vanaf hing en dennis werd helemaal gek en fluisterde geile dingen tegen me, hij stootte diep in men mondje en kwam, zoveel had ik nog nooit gehad. mijn vriend wou nu ook weleens en hy hield me zijn pik ook voor. dennis begon ondertussen mijn poesje te likken en duwde er ook soms een vinger in, hij begon me ruw te vingeren en ik was zo geil dat ik al snel klaarkwam. Ondertussen kwam mijn vriend ook klaar in me mond. Dennis maakte de touwen los en ging op bed liggen. Na een vluchtige tongzoen ging ik boven op zijn pik zitten en begon hem te berijden, dit werd hem al snel teveel en kwam klaar in men kutje, het zaad droop eruit.. Hij gooide me op bed en begon me hard te neuken in me kut terwijl me vriend lekker toekeek, trekkend aan zn lul. Men vriend had ook wel zin en we veranderenden van positie. Ik zat bovenop men vriend en dennis zat achter me, 2pikken die me heerlijk hard doorneukten, tegelijkertijd spoten ze hun zaad in me. Ik ben heerlijk uitgewoond en het was wel voor herhaling vatbaar.

Toen men vriend en ik savonds weer thuis waren zaten we wat na te praten op bed. Vordat we gingen slapen hebben we ook nog even geneukt, ter afsluiting van deze heerlijke dag....

Aantal keer bekeken: 6542
Waardering: 7.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online