Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

wat ik altijd was geweest.

U leest om dit moment het verhaal wat ik altijd was geweest gepost door Virgyni Krusse. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Virgyni Krusse
Gepost op: 2008-8-11

Verhaal:

wat ik altijd was geweest
Je kan het stom noemen, maar ik heb weer gechat met Koos, die zich “mijn Meester” noemt en nog stommer waarschijnlijk, dat ik nu ook een afspraak met hem heb gemaakt.
Op neutraal terrein weliswaar, in een café, maar toch…
En hier zit ik dan, in dat café, te wachten op hem, hij is al een kwartier te laat en ik denk dat hij niet meer komt, toch blijf ik zitten, terwijl er allerlei door mijn hoofd gaat, van de chat met hem.
Je bent mijn lekkere slavin had hij gezegd, je bent helemaal van mij, het wond me op, zijn aandacht en dat hij mij zo claimde.
Of het verder nog iets betekende voor mij weet ik niet, ik weet zo wie zo niet waarom het me opwind en waarom ik nu blijf zitten wachten, met een zweem van teleurstelling in mijn hart, omdat hij niet is gekomen.
Ik weet hoe hij er uitziet, een oudere man, tussen 40 en 50 jaar, hij zegt 45, met een stevig postuur en vrolijke ogen, met een baardje, hij heeft mij zijn foto gestuurd bij de chat en ik heb hem foto’s van mij gestuurd.
Ook een paar naaktfoto’s en hij heeft mij verzekerd, dat hij ze privé zou houden zodat ik ze niet ineens op internet zal tegenkomen, ik vertrouwde hem, waarom…..
Stom, stom, stom….. zegt er iets in mijn binnenste, maar er is ook iets in mij dat het opwindend vind, anders dan anders, het is spannend, en ik hou niet van saai, of misschien toch wel, totdat het me de keel uithangt en ik wat wil beleven.
Je bent een mooie dame had hij gezegd, nadat ik hem die foto’s had gestuurd, je hebt zeker al veel vriendjes gehad.
Wat is veel, een paar, nou ja 5 in totaal.
En heb jij ze gedumpt wilde hij weten, of moesten ze jou niet meer?
Het klonk zo cru, ik zou zoiets nooit op die manier vragen, ik vertelde hem hoe het was gegaan, met mijn vriendjes.
Bij 4 had ik het zelf uitgemaakt en de laatste had mij gedumpt een beetje om onduidelijke reden, zoals meestal, misschien had hij een ander…..
Misschien was die ander beter in bed opperde hij, ik was er even stil van… , wat moest ik zeggen, ik ben ook heel goed in bed?
Het was gewoon een stomme lul zei Koos, dat hij zo’n meisje als jij liet lopen.
Ik voelde me blij opgelucht, dat hij dat zei, hij ging er niet op door.

Hallo dame hoorde ik zeggen en daar was hij, Koos, alsof hij al een hele tijd achter mij stond.
Ik veerde op, blij dat hij toch was gekomen, ik gaf hem een hand, hij lachte, is dat de manier waarop je Meester begroet?
Ik kleurde, misschien was dit alles voor hem echter dan voor mij, hoe zou een slavin haar Meester moeten begroeten?
Hij ging zitten, recht tegenover mij, een slavinnetje zou haar Meester blij gekust hebben, blij dat hij was gekomen, alsof hij mijn gedachte had geraden.
Ik keek een beetje schichtig om me heen, zouden anderen hebben gehoord, wat hij tegen mij zei, voelde me ongemakkelijk.
Maar de andere gasten in het café hadden niet op of om gekeken, waren in gesprek of hingen aan de bar.
Ik schoot tekort, ik voelde het, ik was te conventioneel, wilde dat ook zijn en tegelijk ook niet, haatte ik het.
Ik stond op en boog me over hem, gaf hem een kus op zijn wang, ik ben bij dat je bent gekomen.
U, zei hij, jij zegt U tegen mij, begrepen?
Bloosde, ja sorry Meester zei ik zacht, zodat anderen het niet zouden horen.
Vreemd, want hierin was hij dan weer zo vormelijk, hoewel het was natuurlijk omdat ik zijn “slavinnetje” was dat ik hem zo moest aanspreken, uit eerbied, omdat het mijn plaats aangaf.
Ik waardeer het dat je hebt gewacht zei hij, menigeen zou al weg zijn gegaan.
Hebt U het expres gedaan, vroeg ik.
Wat denk je, zei hij, ik wil je uittesten, ik wil weten of je graag van mij wil zijn, zo graag dat je er wel een half uurtje voor wil wachten, hij lachte.
Ik zat te denken aan onze chat zei ik, het is allemaal nog vreemd voor mij, voor U is het gewoner denk ik.
Het zal wel wennen, zei hij, maar je moet het willen, je bent nieuwsgierig, je vind het spannend, maar wil je mij ook echt als je Meester zien, anders is het zinloos, kunnen we beter meteen stoppen.
Hij bestelde koffie en thee voor mij, zette het op tafel, je moest je schamen zei hij, dat je dit door mij laat doen.
Hij keek me aan, was dit wat ik wilde zo vroeg ik me af, wilde ik hem als mijn Meester zien, waarom had ik er geen moment aan gedacht om koffie voor hem te halen?
Je bent nog niet onderdanig, zei hij, dat gevoel heb je nog niet, je weet nog niet hoe heerlijk dat is en hoe verslavend, voor de meeste vrouwen is dat niet weggelegd, ze zijn nog niet geëmancipeerd genoeg.
Het verwarde me dat hij die dingen bij elkaar zette, onderdanigheid en emancipatie, maar toch voelde ik ergens wel een bel klinken een soort herkenning, vanuit een donkere hoek in mij, lang vergeten.
Misschien klopt het zei ik, dat ik beantwoord aan wat de maatschappij van mij wil, terwijl ik mijzelf nog niet heb ontdekt.
Dat is het precies zei hij, vrij zijn is heel moeilijk, vooral als iedereen zegt wat je moet doen en wat niet.
Hij zweeg en dronk zijn koffie, dan ga ik maar weer zei hij, ik denk niet dat je het genoeg wil.
Ik schrok ervan dat hij ineens weg wilde, wacht even vroeg ik, geef me even de tijd om te wennen, of wil je dat ik me gelijk helemaal geef.
Ja ik wil dat je jezelf helemaal aan mij geeft zei hij en er niet over na zit te denken, kom virgyni, geef jezelf aan mij…., wees mijn slavin.

Ik realiseerde me nu pas, waar ik mee bezig was, dat ik hem gebruikte om mij een spannend gevoel te geven, om mijn saaie bestaan opwindender te maken, maar zonder consequenties en als het ware van op een afstand, zonder risico.
En nu raakte ik hem kwijt en met hem dat spannende en zijn aandacht voor mij en nog steeds wist ik niet wat ik wilde, ik werd er wanhopig van.
Ik denk, dat ik er geen idee van heb, wat het is om Uw slavinnetje te zijn, zei ik, ik weet het gewoon niet, maar ik wil U ook niet kwijt.
Doe je slipje uit, zei hij en geef het onder tafel aan mij.
Ik keek om me heen, ik zou het kunnen doen zonder op te vallen en nu begreep ik ook wel, hoe afhankelijk ik was van het oordeel en de fatsoensnormen van anderen, zonder het bewust te weten.
Ik wurmde voorzichtig onder mij rokje om mijn slipje los te krijgen, het lukte, liet het langs mij benen omlaag glijden, deed alsof ik wat had laten vallen, raapte het van de grond en gaf het onder tafel aan hem.
Ik ging weer zitten, durfde niet te kijken of iemand had gezien wat ik deed, maar ik vermande me nu ook, wat kon het me eigenlijke schelen, ik wilde het, voor hem en eigenlijk daarom voor mezelf.
Goed zei hij, wil je dat ik je opleid, wil je dat ik een lieve slavin van je maak?
Ik keek hem aan, ik knikte, ja goed Meester dat wil ik, zei ik zacht, boog naar hem toe en gaf hem een kus op zijn mond.
Zal ik koffie voor U halen Meester, vroeg ik, wat voelde dit vreemd vrij en mijn hart bonkte van de spanning.
Je gaat koffie voor mij halen zei hij en daarna ga je met mij mee naar huis, het is weekend en je kan bij mij blijven tot zondag.
Ik stond op en ging koffie bestellen, het was even wennen, zonder slipje, maar ik merkte al snel dat niemand het wist en iedereen gewoon deed en wat zou het ook, als een slavin geen slipje aanheeft in het bijzijn van haar Meester, is dat niet heel gewoon?
Stond ik nu op de drempel om hier zelf in te gaan geloven, of wilde ik dit maar durfde het niet toe te geven?
Ik zette de koffie bij hem op tafel, ik denk dat ik niet toe wil geven, dat ik het wil, zei ik, vanwege de vernedering.
Vernedering, herhaalde hij, denk je dat ik onderdanigheid als minderwaardig zie?
Ik weet dat er Meesters zijn zei hij, die eigenlijk vrouwen haten en het meesterschap zien als een middel om ze te vernederen en te pijnigen, maar bij mij staat onderdanigheid op een voetstuk, de wil om jezelf aan een ander te geven en om te verzorgen, is zeker hoger dan de wil om te overheersen.
Ik keek hem glazig aan, het verwarde mij, dit was toch zeker nieuw voor mij, ik had het toch eerder als vernedering gevoeld.
Vernedering is het als iets onder dwang gebeurt zei hij en dat hebben helaas al te veel vrouwen mee moeten maken, ik kan ze het niet kwalijk nemen, dat ze de onderdanigheid hebben verloren of afgezworen.
Kom zei hij we gaan naar buiten, daar kunnen we makkelijker praten.
Hij ging afrekenen en we liepen naar buiten, het is belangrijk zei hij dat je eerlijk bent over alles wat er in je omgaat, wat je voelt.
We gingen op een bankje zitten onder een boom, het was er koel in deze warme zomermiddag.
Zal je eerlijk zijn vroeg hij en keek me doordringend aan, ik zei ja Meester ik zal eerlijk zijn, maar soms zal ik het misschien niet weten wat ik voel.
Dat geeft niet zei hij, fantaseerde je wel eens dat je werd verkracht?
Ja dat is zo Meester zei ik, ik fantaseerde het wel eens in bed.
Het wond je op zei hij, maar in werkelijkheid zou je toch niet verkracht willen worden?
Nee zie ik, zeker niet en ik beschouw het eigenlijk ook als een duister geheim dat ik zo wel eens fantaseer.
Als onderdanigheid niet bewust is, zei hij, creëert het allerlei duistere fantasieën, dingen die je nooit zou willen, maar die dan spannend lijken en opwindend en geil.
Ik dacht er over na, het zou kunnen, dat ik me niet van dingen in mezelf bewust was en die met me op de loop zouden gaan, omdat ik er geen vat op had.
Maar hoe zou ik dat ooit kunnen weten?
Hij streelde met zijn hand over mijn been, ging onder mijn rokje en hij voelde voorzichtig aan mijn kut, je kutje is ook van mij zei hij.
Ik draaide me naar hem toe, kuste hem, ja Meester fluisterde ik, mijn kut is ook van U.
Hij trok zijn hand terug, maakte zich van mij los en vroeg, hoe voelde dat virgyni?
Heel spannend zei ik, heel fijn ook en ja misschien voelde ik ook wel een soort onderdanigheid.
Zeg dat je helemaal van mij bent, zei hij en ik zei het, ik ben helemaal van U Meester.
Kom zei hij , we gaan naar mijn huis, we stonden op en hij sloeg zijn arm om mij heen, ik vleide me tegen hem aan, het voelde fijn, het voelde heerlijk, het voelde onderdanig, ik wist het zeker.
We liepen een paar straten, het was hier gezellig met oude huizen en er waren veel mensen , het liep tegen de avond, er zou vast een mooie zonsondergang zijn, maar die konden we hier niet zien, wel wat rood in de lucht.
Vinger je veel vroeg hij, hoe vaak per week?
Soms 2 keer, zei ik, is dat veel?
Dat is weinig zei hij en dat zal zeker moeten verbeteren, als je een slavin van mij wil zijn, zal je minstens 4 of 5 keer per week moeten vingeren.
Soms ben ik moe zei ik, soms heb ik er gewoon geen zin in, maar bedoelt U alleen maar vingeren of ook klaarkomen?
Ik verbaasde me erover dat ik hier nu zo makkelijk met hem over praatte, gewoonlijk praat ik weinig over seks zelfs niet met mijn beste vriendinnen.
Dat is luiheid zei hij, je hebt een lui kutje zoals veel vrouwen, die bovendien ook zelf nog lui zijn.
Ik werk wel de hele week zei ik, dat kan je toch niet lui noemen?
Dat bepaal ik zei hij, als ik zeg dat je lui bent dan ben je lui, begrepen?
Ik dacht erover, maar ik had nu A gezegd en nu moest ik ook B zeggen dacht ik, hoewel ik dit van geen enkele man zou accepteren, dat hij me zomaar lui zou noemen.
Ja Meester zei ik, dat bepaalt U.
Maar over een paar weken ben je niet lui meer, zei hij, misschien zelfs vanavond al niet meer.
En over klaarkomen zullen we het nog maar niet hebben zei hij, het zou kunnen dat je zelfs niet 1 keer bent gekomen.
Ik wilde protesteren, maar hield mijn mond, ja Meester zei ik, dat zou kunnen.
Hij lachte, heb je er moeite mee om te laten overheersen?
Behoorlijk lachte ik, ik zou dat van niemand pikken hoor, maar van U wel, want ik ben van U.
Het was eruit voor ik er erg in had, ik had zomaar uit mezelf gezegd, dat ik van hem was, was het dan toch waar dat ik het wilde ?
Hij pakte met zijn hand onder mijn rokje, mijn billen, dat is zeker zei hij, dat je van mij bent en je hebt mooie billen, die zijn ook van mij.
Hij stopte, we zijn er zei hij, dit is mijn huis, maar ik had er niet veel oog voor, het had zo heerlijk gevoeld, zijn warme hand aan mijn blote billen, ik dacht dat ik een beetje verliefd op hem begon te worden, mijn hoofd leek vol watten .
Hij opende de deur, we kwamen in een trappenhuis, ik volgde hem, hij opende nog een deur en we stonden binnen, ik keek om me heen, het was er rommelig met versleten meubels, maar wel gezellig en het voelde gemoedelijk met een soort warmte.
Dit is een regel zei hij, als we hier binnen zijn, ben je naakt, ik zei niets en begon me uit kleden, veel was het niet wat ik aanhad, hij nam mijn kleren en stopte ze in een kastje dat hij op slot deed, hij keek naar me, je bent echt mooi zei hij, een mooie slavin.
Hij leidde me rond in het huis, de slaapkamer, de keuken de woonkamer en zo meer.
Je gaat nu eerst wat te eten maken voor mij en voor jezelf zei hij, ga maar naar de keuken.
Daar stond ik dan, naakt in zijn keuken, ik keek rond op zoek naar iets eetbaars, Meester had veel dingen in blik en in pakjes bleek, ik zag spaghetti en dat leek me wel wat om klaar te maken, maar zou hij dat ook lekker vinden, ik liep naar de slaapkamer, waar hij op bed zat en naar me keek toen ik binnenkwam, zou U spaghetti lusten Meester, vroeg ik.
Dat is goed zei hij, lijkt me ook lekker met saus, je hebt die vast ook al gevonden?
Ja Meester zei ik, liep terug naar de keuken, begon het al gewoon te vinden merkte ik om naakt te zijn en dat terwijl ik eigenlijk best preuts ben, niet met alles te koop loop.

Ik bracht de spaghetti bij hem op bed, ging met mijn eigen bord bij hem zitten, liet het me smaken, want ik had best trek gekregen, lekker zei hij, ja kan goed koken meisje, hij lachte.
Blij dat U het lekker vindt Meester, zei ik, met volle mond, hij keek me aan en ik lachte naar hem, sloeg mijn ogen neer, weet niet waarom, ik voelde me toch ook nog verlegen.
Ik bracht de lege borden naar de keuken, waste ze een beetje af en zette ze op het aanrecht, ging weer terug naar de slaapkamer.
Kom maar eens hier staan zei hij en wees de plek naast zijn bed en nu op je knieën, ik deed wat hij vroeg, en nu vraag je beleefd of je bij mij in bed mag komen.
Mag ik alstublieft bij u in bed komen Meester, vroeg ik.
Heel goed zei hij en aaide op mijn hoofd, voor deze keer dan, maar in bed liggen bij Meester moet je verdienen, is dat duidelijk meisje?
Ik zei, ja Meester en ging bij hem liggen, lekker tegen hem aan, het was toch niet zo moeilijk om onderdanig te zijn dacht ik en ook wel ontspannend, nu hij alle beslissingen nam en ik nergens over hoefde te denken, het gaf me een soort rust van binnen.
We lagen allebei aan de rechterkant van een groot tweepersoons bed, slaapt U altijd alleen in dit grote bed, vroeg ik.
Als ik alleen ben zei hij, maar nu met mijn slavinnetje, ga maar eens aan de andere kant liggen op je rug.
Ik deed wat hij vroeg, zonder er bij na te denken, trek je benen op, en doe je knieën zo ver mogelijk uit elkaar, daar lag ik, zo open mogelijk, maar zonder schaamte, dat hij goedkeurend naar mijn kut keek, je hebt een mooi kutje zei hij, vinger je nu zoals je gewend ben, zodat ik kan zien of het is zoals ik het wil.
Dus zelfs vingeren was niet vrij, ik schoot bijna in de lach, maar deed gedwee wat hij vroeg en begon met mijn vingers op mijn klitje te draaien, houd maar op zei hij, je doet het zoals de meeste luie vrouwen en meisjes, ik wil dat je vingers niet bewegen,, maar je onderlichaam wel en zo ga je het nu doen, begrepen?
Ja Meester zei ik, maar ontspannen was ik niet en dit was erg ongewoon voor me, maar toch was het spannend, ik probeerde het zoals hij het wilde en het was zeker fijn, actiever en door het bewegen van mijn onderlichaam ook geiler vond ik.
Je doet het nu goed zei hij, kom maar klaar, maar dat zat er in de verste verte niet bij mij, zoals hij had gezegd, ik weet niet eens zeker of ik ooit wel eens klaar was gekomen.
Ik denk niet dat het al gaat Meester, zei ik, dat klopt zei hij, dat zal bij jou niet gaan.
Houd er maar even mee op zei hij, ik zal je voor deze keer dwingen om klaar te komen, maar ik vind dat je het zelf moet kunnen en liefst zo snel mogelijk.
Hij boog zich uit het bed en rommelde wat ergens waar ik niet kon zien wat hij deed, kwam met een soort dildo tevoorschijn, een hele grote leek het mij, hij zei, die hoeft er niet in hoor, wees maar niet bang, lachte, doe je handen maar achter je billen en duw je borsten naar voor.
Het apparaat maakt nu een zoemend geluid, hij beroerde voorzichtig aan een tepel, dat was een heerlijk gevoel, tintelend en ik voelde het in mijn kutje, een vragend hunkerend gevoel.
Hij deed de andere tepel, ik wil dat je hijgt zei hij, kom virgyni, laat je gaan, ik hijgde en vreemd het maakte me geil, mijn eigen gehijg, voel je onderdanig, zei hij, dat je alleen mijn wil doet en verder niks denkt.
Ik deed mijn ogen dicht en zweefde weg, dit was heerlijk, zo heerlijk, ja zei ik Meester, ik doe alleen wat U wil.
Draai je om zei hij en ik ging op mijn buik liggen, keek naar hem, hij maakte zijn broeksriem los en even dacht ik dat hij zijn kleren uit zou doen, maar hij gaf me een klap met de riem op mijn billen, het striemde en klonk luid, maar het deed geen pijn, een beetje branderig gevoel.
Hij gaf me weer een klap en nog een en nu voelde ik wel pijn, maar het was niet onaangenaam, zal je nu eindelijk onderdanig zijn zei hij, en weer gaf hij een klap, die ik wel beter voelde en ik zei auw, daarna gaf hij me nog klappen met zijn hand, echt harde die ik goed voelde, je billen zijn nu mooi rood zei hij, maar ben je nu ook onderdaniger?
Het drong tot me door, dat de onderdanigheid die hij verwachtte veel dieper ging dan ik dacht en waarvan ik dacht dat ik die had gevoeld, maar was ik onderdaniger? Ik wist het niet.
Ik weet het niet Meester zei, ik maar ik zou het wel willen, echt waar.
Het is goed zei hij, ga weer in je houding liggen, ik deed wat hij vroeg in een oogwenk en helemaal zonder me af te vragen, zonder me iets af te vragen, mijn hoofd werd als maar leger en leger .
Hij pakte het apparaat weer en draaide het over mijn kutje, o ja, dit was anders dan ik ooit had gevoeld, voor mogelijk had gehouden, ik hijgde maar nu niet omdat het moest maar zomaar uit mezelf, hij gaf een paar klapjes op mijn schaamlippen, dat deed wel zeer, maar ik duwde mijn onderlichaam naar hem toe, ik wilde meer, meer, veel meer, ook al zou het pijn doen.
Hij duwde zijn vinger bij me naar binnen, en ik voelde sap over mijn billen lopen, je bent goed nat zei hij, goed sappig…
Ja Meester zei ik geil, ik ben sappig voor U, en ik zou nu klaar willen komen, ik voel het, ik wil het zo graag.
Dan zeg je, mag ik alsjeblieft klaarkomen Meester, zei hij.
Mag ik alsjeblieft klaarkomen Meester hijgde ik, hij zette het apparaat nu vol tegen mijn kut, het trilde en hij deed met zijn vingers mijn schaamlippen wat uit elkaar, zodat de trilling vol naar binnen ging, het duurde niet lang, een onhoudbaar gevoel maakt zich van mij meester, ik kwam klaar, zeker niet zoals ik gedacht had dat het zou zijn, maar feller en de hunkering voorbij , mijn kutspieren trokken samen, alles leek naar een punt te bewegen en dan wijd uiteen te gaan, o wat was dit heerlijk, zo heerlijk.
Hij kuste mij en ik kuste hem fel terug, zoals ik mezelf niet kende, je bent nu wat geiler en minder lui zei hij, rust maar even uit.

Hij stond op uit het bed en kleedde zich uit, ik keek, zijn mooie grote stijve pik, ik keek en keek, wat vond ik hem mooi, hij ging op het bed zitten, kom maar op je knieën tussen mijn benen zitten, zei hij.
Ik ging zo zitten, lik mijn ballen en mijn pik, zei hij, ik likte en likte, fel en nu ook gretig, hij aaide mijn hoofd, mijn billen, ze zijn al minder rood, zei hij, zou je willen dat ik ze weer rood maak?
Ik dacht erover, wat ik voelde als hij mijn billen sloeg, ik was zo geil geweest dat ik het nauwelijks had gevoeld, ik laat het aan U over Meester, zei ik.
Heel goed meisje, zei hij, heb je wel eens gepijpt?
Nee Meester, zei ik nog nooit, hij lachte, wat hebben die jongens dan met je gedaan, dat kan ik toch nauwelijks geloven hoor.
Ik schaamde me een beetje, dat ik nog nooit had gepijpt, maar het was gewoon zo en wat kon ik eraan doen, neem hem dan maar eens voorzichtig in je mondje, zei hij en kijk me aan terwijl je zuigt.
Ik nam zijn pik in mijn mond, het was een lekker gevoel, probeerde te zuigen, keek naar hem.
Goed zei hij en probeer nu wat dieper, ik liet hem wat dieper in mijn mond, maar toen kwam hij achter in mijn keel en kreeg ik braakgevoelens.
Doe hem er maar even uit, zei hij, hij nam me in zijn armen, je moet dit nog leren zei hij, om die braakneiging te onderdrukken, er niet op te letten.
Hij stopte zijn vingers in mijn mond, wat meer open je mondje zei hij, maar toen ze achterin kwamen, kreeg ik dat vervelende braakgevoel weer, niet op letten zei hij, kom virgyni.
We oefenden wat en het ging al beter, hij had gelijk, als ik erop lette ging het mis, maar als ik het gewoon toeliet zonder erop te letten kon hij zijn vingers dieper stoppen.
Probeer het nog maar eens zei hij, ik ging weer op mijn knieën tussen zijn benen en stopte zijn mooie lange pik weer in mijn mond.
Goed zei hij, nu stop ik hem dieper, hij hield mijn hoofd vast en duwde zijn pik dieper naar binnen, het ging beter, maar even kon ik geen lucht krijgen, raakte een beetje in paniek, maar hij had alweer terug getrokken, we stoppen even met deze oefeningen, ga weer in je houding liggen en houd je kut open met je vingers.
Ik ging weer naast hem liggen, mij benen opgetrokken en daarna mijn knieën zo ver mogelijk uit elkaar.
Ik hield met mijn vingers mijn kut open, maar hij zei, dat kan wel beter, kom verder open je kutje.
Ik gehoorzaamde en probeerde mijn schaamlippen verder uiteen te trekken.
Goed zei hij, ging op me liggen en ik voelde hem nu in mij komen, heerlijk, ik zuchtte, o Meester, lieve Meester.
Ik ga je nu neuken zei hij, maar houdt geen rekening met je, klaargekomen ben je al, je moet mij nu dienen en zo hard mogelijk in mijn pik knijpen met je kutje.
Ik kneep, niet eventjes zei hij maar de hele tijd, daar zijn oefeningen voor die je gaat doen in de komende tijd, om je kutje beter op te voeden.
Hij ging heen en weer in mij, ik kneep zo hard mogelijk, het was heerlijk, ik sloeg mijn armen en benen om hem heen, o Meester kreunde ik, ik zal alles doen wat U zegt.
Dat is goed fluisterde hij , je bent een lief slavinnetje en terstond voelde ik zijn pik in mij schokken, hij kreunde, hij komt klaar voelde ik, klemde me uit alle macht aan hem vast en kneep en kneep…..

We lagen bij elkaar in het grote bed, we kusten, zo lang als mogelijk, tot ik buiten adem was,
hoeveel pijn heb je voor me over, vroeg hij, zo veel al U maar wil Meester zei ik en wat U maar wil en ja ik voelde nu onderdanigheid, het was een heerlijk gevoel, spannend en ook bevrijdend op een vreemde manier, ik kende het wel, maar niet in deze felheid van overgave.
Ga maar weer in je houding liggen zei hij, hij rommelde wat in een laatje, je kutje is mooi rood zei hij, hij pakje een na een mijn tepels, deed er een klemmetje aan.
Daarna deed hij wasknijpers aan mijn schaamlippen, het deed pijn, maar dat had ik voor hem over, ik wilde dat hij trots zou zijn op zijn slavinnetje.
Hij pakte het apparaat weer en ging ermee langs mijn tepels en daarna over mijn klitje, ik kreunde, het was een heerlijk gevoel, deed de pijn plots vergeten, ik duwde mijn kutje ertegen, ik wilde meer en meer.
Hij deed meer wasknijpers aan mijn schaamlippen, als het teveel pijn doet, zeg je het zei hij, het deed pijn , maar ik wilde het verdragen en de geilheid verminderde de pijn en ik concentreerde me op dat heerlijke gevoel.
Hij pakte zijn riem, haalde uit over mijn borsten, zodat een van de klemmetjes losschoot, van wie ben je zei hij, van U Meester, zei ik, helemaal alleen van U Meester.
Hij trok de wasknijpers ruw los van mijn kutje, een felle pijn schoot door mij heen, aaauuuwww riep ik, maar gelijk gaf hij me een klap met de riem op mij kutje, auuuwww Meester riep ik, het doet pijn.
Zal ik stoppen, vroeg hij of wil je meer?
Alleen als U het wil Meester zei ik, hij drukte het apparaat tegen mijn kutje, houdt het open zei hij en ik trok mijn schaamlippen zover mogelijk uit elkaar, hij drukte het apparaat wat naar binnen, het was zo heerlijk en dan tegelijk die pijn, die leek op te lossen in deze huizenhoge golven van geilheid.
Hij nam me bij zich in zijn armen en we kusten, hij maakte de klemmetjes los van mijn tepels, ik lette niet meer op de pijn, alleen op de kus en op het heerlijke gevoel, ik merkte dat ik nu feller was dan ik vroeger voor mogelijk had gehouden, vinger jezelf zei hij en als ik het zeg, kom je klaar, ik dacht niet, dat kan ik niet, ik was ervan overtuigd dat ik het kon en dat ik zou klaarkomen zodra hij het zou zeggen, ik vingerde op de manier zoals hij het wilde met bewegen van mijn onderlichaam.
Ik hijgde, hij zei, kom klaar, ik wilde het zo graag, zo graag, klaarkomen als hij het zou zeggen, maar het lukte toch niet, je bent niet onderdanig genoeg zei hij, deed mijn hand weg voor mijn kutje en gaf er een klap op, het deed pijn, maar toch leek ik in een soort verdoving en tegelijk in een toestand, die mij anders deed denken dan ik normaal zou doen, want ik vond het goed dat hij dat deed, alsof ik het zelf deed, vinger maar weer zei hij en we kusten weer, zo lang en zo innig terwijl ik vingerde en ineens het orgasme voelde komen, ik kreunde en het spetterde door mij heen, zo heftig als ik nog niet had gevoeld en tegelijk een golf van onderdanigheid, ik hou van U zei ik schor, Meester ik hou van U.
Goed zei hij, heel goed, een slavinnetje hoort van haar Meester te houden, ook al moet ze soms pijn lijden.
Ik beaamde het, de pijn, dat is niet erg, zei ik, dat is lieve pijn.
Ja zei hij, dat is het, lieve pijn, pijn die je over hebt voor je Meester, zodat hij trots op je kan zijn.
Bent U trots op mij, vroeg ik onderdanig, ja zei hij, heel trots, het is je eerste keer en je bent nu al onderdanig, maar ik wil dat je voor me zal kruipen, zo onderdanig en zo helemaal van mij als je maar kan zijn.
We lagen dicht tegen elkaar, hij had mijn borst in zijn hand, kneep er af en toe in, het gaf mij een tevreden gevoel, hij was trost op mij, mijn Meester was trost op mij.

We zijn in slaap gevallen, toen ik wakker werd, lag ik aan de andere kant van het bed, hij zat rechtop met een blad op zijn schoot, ik heb wat te eten zei hij, kom maar naast mij zitten.
Croissants en thee, ik liet het mij smaken, je bent mooi zei hij, ik heb nooit zo’n mooie slavin gehad.
Ik vroeg of hij veel slavinnen had gehad, 2 zei hij, maar jij bent de jongste, de lekkerste ook en misschien wordt je ook nog de geilste.
Ik ging mij optutten in de badkamer, mijn haar zat vreselijk in de war, met klitten, ik probeerde er fatsoen in te brengen, hij kwam achter mij staan, voelde aan mijn naakte billen, maak je maar mooi zei hij en ga daarna klaar liggen op het bed, zodat ik je nog een keer kan naaien, voordat je weer gaat.
Klaarliggen en naaien, ik had het me niet laten zeggen, voordat ik een Meester had, maar nu klonk het anders, het deed recht aan de diepte en de heftigheid en o ja, ik wilde ook zeker de geilste worden en daar alle moeite voor doen.
Ik liep weer naar de slaapkamer en hij zat daar weer rechtop in het bed, ik ging liggen aan de andere kant en hield mijn kut voor hem open, ik lig klaar Meester, zei ik, klaar voor het naaien.
Heel goed meisje, zei hij, maar vraag nu eens lief en smekend of ik je wil naaien.
Wil U mij alstublieft naaien Meester, vroeg ik en ik voelde eigenlijk helemaal geen schaamte, geen vernedering , het is toch normaal dat een slavin haar Meester smeekt, hij lag alweer op me en in voelde zijn heerlijk stijve pik alweer in me, de geilste zijn, dat wilde ik nu zo graag, hij bewoog, ik kneep, zo hard en zo lang mogelijk en het hielp, want een heerlijk geil gevoel doorstroomde mij, misschien zou ik zo snel niet klaarkomen als hij, maar dit heerlijke gevoel was het ook al waard, al begreep ik nu dat ik daar geen genoegen mee mocht nemen en me moest opwerken naar een hoogtepunt, zo snel mogelijk, liefst net zo snel als hij.
Het lukte ook bijna, toen hij kreunde en zijn zaad in mijn kutje spoot, had ik toch ook een klein hoogtepunt, ik hijgde en ik kreunde met hem mee.
Dat deed je goed zei hij, je leert snel meisje, ik ben zo trots op je, lik mijn pik nu maar schoon.
Ik likte zijn prachtig lange, dikke pik, die glom van het vocht, slikte alles door, wilde het in me opnemen, er een mee worden er doordrenkt van worden.
Ik was veranderd, ik wist het zeker, ik was nu zijn slavin, die alles zou doen, zonder schaamte en met gretigheid en tenslotte een slavin, die hield van haar Meester.

Jammer dat je weer moet gaan zei hij, maar wil je volgende weekend weer bij je Meester zijn?
Ik zei, ja natuurlijk Meester, maar we kunnen nog wel een uurtje bij elkaar zijn, ik neem wel een trein later.
Vond U mij nu ook geil vroeg ik, hij lachte, ja ik vond je nu ook geil, maar deze week mag je niks, behalve je knijpoefeningen, maar zeker niet klaarkomen, dat mag je alleen bij Meester.
We kunnen chatten zei ik en met de webcam, natuurlijk zei hij, dat doen we en ik wil dan ook dat je naakt bent, ik kuste hem op zijn mond, ja, zei ik, ik zal naakt zijn, reken maar.

Het regende, en het was mistig, grijs en grauw was deze wereld, waarvan ik voor dit weekend nog deel had uitgemaakt en deze wereld leek het geheim niet te kennen, dat ik in mijn hart meedroeg, het geheim van mijn onderdanigheid, van mijn geilheid en van mijzelf als wat ik altijd was geweest en nu ook was geworden, een slavin.







Aantal keer bekeken: 11388
Waardering: 8.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online