Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

wederdienst.

U leest om dit moment het verhaal wederdienst gepost door kevin. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: kevin
Gepost op: 2008-6-18

Verhaal:

wederdienst
Ik werk in de ploegendienst en was rond 1 uur s middags nog een beetje aan het wakker worden . Ik stond op het punt om onder de douche te gaan toen de bel ging . Tot mijn verbazing stond Patricia voor de deur , de vrouw van een van mijn collega s . Ze kwam samen met haar man Bert zo af en toe wel eens een avondje op visite ,maar ze was nog nooit zo maar even langs gekomen zo midden op de dag . Patrica is een leuke vrouw , niet echt bijzonder knap,maar ze heeft wel een mooi figuurtje ,lekker slank en niet van die hele grote borsten .
Ik stond daar dus in mijn boxershort en liet haar binnen en verontschuldigde mij dat ik zo voor haar de deur opendeed . Ze vond het geen probleem zij ze want Bert liep ook altijd zo door het huis zij ze . Toch deed ik mijn trainingsbroek aan en een t shirt , om haar niet in verlegenheid te brengen .
Ik zette een bak koffie en vroeg de reden van haar komst . Als nel kwam de aap uit de mouw. Bert en Patricia hadden een schuld opgebouwd en zaten daar behoorlijk mee in de maag. Bert was thuis niet meer te genieten en zag het af en toe niet meer zitten , met tranen in de ogen vertelde patricia haar verhaal , ik ging naast haar zitten en trooste haar door een arm om haar heen te slaan . Ik liet haar even een paar minuten bijkomen en vroeg me af wat ik er mee aan moest . Ik woon alleen in een leuk appartement en heb het zeker niet slecht. Patrica was weer wat rustiger en toen kwam het hoge woord eruit, ze vroeg of ik hun voorlopig even financieel zou willen steunen , tot ze hun zaakjes weer op de rit hebben . Ik zou alles terugbetaald krijgen zo benadrukte ze .Ik moest daar wel even over nadenken , want toen ik vroeg om hoeveel het ging , bleek het om maar liefst 7500 euro te gaan .
Poeh , zij ik ,dat is nogal wat , maar ik had wel in de gaten dat het water hun tot aan de lippen zat en na wat goede afspraken en toezeggingen dat we wel alles op papier zouden zetten , stemde ik toe dat ik hun dat geld renteloos zou lenen ,Ik hoef er ook weer niet beter van te worden .
Met een dikke kus bedankte ze me en haar gezicht klaarde met de minuut op .
We praatten nog even verder en ik zag dat ik over een uur alweer aan het werk moest , ik verontschuldigde mij dan ook en zij dat ik me moest douchen en aankleden , en dat ik zo aan het werk moest. Ik zei tegen Patricia dat ze wel even mocht blijven zitten , en dat we dan samen de deur uit zouden gaan ,wat ze een prima idee vond .
Ik liep naar de badkamer 2 deuren verderop ,en ging onder de douche, ik dacht nog even aan het gesprek met Patricia , en had er wel een goed gevoel over dat ik ze heb kunnen helpen. Opeens ging het douchegordijn opzij en stond Patricia voor me, zal ik je rug even doen ? vroeg ze, en zonder mijn antwoord af te wachten , stapte ze de douche binnen . Ze had zich al helemaal uitgekleed en ik keek dan ook verbaast naar haar naakte lichaam . Ik was nog steeds sprakeloos ,ook toen ze het badschuim pakte en mij begon in te zepen . Mijn lul was door deze onverwachte binnenkomst gelijk gaan groeien . Ik fluisterde nu dat dat allemaal niet nodig was , maar Patricia zei me dat ik dit wel verdient had , ze pakte mijn lul nu vast en begon zachtjes te trekken . Ik liet mij nu ook gaan en begon haar kleine borstjes te masseren, Patricica ging nu door de knieen en nam mijn harde lul in haar mond en begon me te pijpen. Het was als vrijgezel alweer een tijd geleden dat er een vrouw aan mijn pik had zitten zuigen dus ik moest haar afremmen om niet gelijk klaar te komen . Ik draaide haar om en liet mijn handen over haar naakte lichaam glijden,ik ging met mijn handen door haar kleine bosje schaamhaar en masserede haar drijfnatte sneetje . Mijn lul was nog steeds keihard en patricia draaide haar kontje stevig tegen mijn harde paal aan . ik duwde haar iets voorover , pakte mijn lul en leidde die zachtjes naar haar kutje toe . Rustig liet Patricia toe dat ik mijn lul in haar kutje liet glijden, ik begon nu iets sneller te stoten . Voor Patricia was dit een nogal onhandige houding en ik steld voor om naar de slaapkamer te gaan . Nadat we ons snel een beetje globaal hadden afgedroogd ging Patricia op me zitten en liet mijn lul ,die nog steeds keihard was naar binnen gaan , haar nog wat natte lichaam wond mij enorm op en ik kwam dus alweer bijna klaar . Ik haalde mijn pik snel uit haar en trok haar naar me toe , ik had nu haar kutje vlak voor mijn neus en ik begon haar hartsochtelijk te beffen , ik klemde mijn handen om haar billen zodat ze geen kant op kon en binnen enkele minuten kwam ze schokkend klaar , ik bleef doorlikken en het 2e hoogtepunt bleef dan ook niet lang uit .
Ze ging naast me liggen, nam mijn pik weer in haar mond en begon weer heerlijk te pijpen. het duurde niet lang ,toen ik haar waarschuwde dat ik ging spuiten . Ze ging maar door en liet op het juiste moment mijn pik los en liet mij over haar gezicht klaarkomen , het was een grote lozing ,want haar gezichtje zat helemaal onder het warme vocht . Ze had ook wat in haar mondje gekregen ,wat ze niet erg vond volgens mijn want smakkend slikte ze het door . Met mijn t sshirt maakte ik haar schoon en liet haar nog even onder de douche , nadat we ongeveer een kwartier hadden liggen nagenieten , kleeden we ons aan en spraken af dat ze af en toe langs zou komen , als een soort bedankje voor het lenen van het geld .
Ik vond het prima , maar wilde niet dat Henk het zou weten dat zijn vrouw met mij neukte . Patricia bezwoer dat Henk het nooit zo komen te weten ,en is nu al 2 x langs geweest . En ze is gelukkiger dan ooit zegt ze , want hun finacieele problemen zijn (voorlopig )voorbij .
Henk weet natuurlijk wel dat ik ze geholpen heb ,maar niet dat ik zijn vrouwtje in ruil daarvoor verwen.Hij moest eens weten !!



Aantal keer bekeken: 18212
Waardering: 7.65 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online