Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

weerwolf geheim.

U leest om dit moment het verhaal weerwolf geheim gepost door eeen lkkr blondje dat houd van griezel verhalen. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: eeen lkkr blondje dat houd van griezel verhalen
Gepost op: 2011-3-31

Verhaal:

weerwolf geheim


een jongen van 13 dat een afschuwelijk geheim ondekt


het was op een zaterdag ochtend dat mijn moeder me riep voor het ontbijt.normaal wou ik altijd iets zoets op mijn brood maar nu niet. ik moest wat vlees hebben. vlak na het ontbijt (ik had dus 6 broodjes salami op ) ging ik op de computer .
en ging naar mijn hyves toe .ik heb dus zo³n gadjet dat ik de maanstand kan zien. hea vanovond is het vollemaan. de vollemaan heft me altijd al geboeit . weeet niet waarom.
nouja dus ik deed die dag normale dingen ging shoppen met mijn bff lisa en toen werd het avond.het was zomer en bleef het dus lang lict.rond 10 uur ging ik slapen. ik deed het licht uit enzo en ging onder de dekens liggen . om 12 uur werd ik wakker van een raar gevoel in mijn maag. khad zo´n zin in vlees ! en deed het gordijn open om naar de maan te kijken. maar op dat moment gebeurde er iets. ik voelde me raar . mijn oren deden pijn het leek wel of ze gerekt werden en ik kreeg zo³n jeuk over mijn hele lichaam .ik wilde mezelf krabben maar mijn handen het waren klauwen huuh dit kan niet .en toen gebeurde het ik kreeg zo`n lasr van mijn mond en ineene keek ik tegen een snuit op de plek waar mijn neus hoort te zitten. ik weet niet wat het was maar ik moest naar buiten naar de maan .ik rende so snel als ik konen ik was net in het bos gekomen en toen kon ik niet meer op 2 bnen staan en daar stond ik kan veranderd in een wolf . ik snape er helemaal niks van ......

er komt nog een deel 2 maar voor nu isdit wel ff genoeg p.s heb dit op mijn dsi geschreven dus het was extra moeilijk

Aantal keer bekeken: 2377
Waardering: 2.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online