Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

wie ben ik? deel 2.

U leest om dit moment het verhaal wie ben ik? deel 2 gepost door taiyanna merien. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: taiyanna merien
Gepost op: 2010-8-29

Verhaal:

wie ben ik? deel 2
sofie zij:eum nee i..i.ik heb mijn gezicht gewassen zeep heeft erin gegaan ja zeep en ja nu rood.

twee dagen later:
sofie is in de klas en zit haar boek rekenen af te maken vraagt de juf:sofie hoeveel is 25x2=...zegt sofie 50 juf dus 25x2=... wat is het antwoord alweer sofie welke antwoord juf vraagt sofie 25x2.. sofie je hebt het net gemaakt zij de juf eum.... weet ik niet juf.
oke iemand anders de hele dag van school wist sofie niks,de juf wilde met sofie's ouders praten.toen ze klaar waren gingen ze naar huis de hel weg zij sofie's ouders niks toen ze thuis kwamen vroeg sofie's moeder waarom ze niks wist sofie zij ze was moe daarom ze had slaap dus de moeder zij nu ga je vroeger dan naar bed.
toen sofie klaar was met eten wilde ze tv gaan kijken toen zij haar moeder sofie ik zij toch je gaat naar bed!? sofie zij wanneer mam net sofie voor we gingen eten ga nu badden en naar bed oke mama.
toen sofie klaar was met badden ging ze weer naar beneden om tv te kjken haar moeder zij sofie wat doe je hier nu ben ik wel boos ik zij ga naar bed!! sofie rende naar boven en ging in bed liggen.s'morgens moest ze naar school ging ze tv weer kijken en vergete dat ze naar school moest haar moeder zij sofie ga badden je ben al een beetje laat wat doe je je moet naar school kind doe snel!:@ toen haar moeder haar naar school was aan het bregen vraagt ze zich af waarom sofie zoveel dingens vergeet?toen ze sofie voor haar school bragt zag ze sofie gewoon aan het slapen wat ze normaal nooit doe.ze maakte haar waker en toen sofie uit de klas stapte ging ze gewoon in groep 4a en ze zit in groep 6b haar moeder moest op school komen om deze keer met de hoofd van de school praten over sofie als sofie weer deze stome foutjes weer doet gaat ze uit deze school in de.
zaterdag sofie werd wakker en vraagt ze haar zelf waar ze is en rende naar beneden en toen ze haar moeder zag rende ze op de tafel en pakte en mes en zij w..w.. wie ben je? haar moeder zij wat voor stomietijt praat je ik ben jou moeder sofie zij nee nee je jokt toen ze haar vader zag zij ze waar ben ik en wie zijn julie?haar moeder en vader bleef verbaast naar haar kijken en zij we zijn jou ouders kom nu naar beneden,sofie rende op haar kamer en deed de deur dicht ze pakte kleren om aan te doen en proberde uit de raam te springen.haar moeder en vader ging op de computer kijken wat er met haar aan de hand is en vond uit over de meisje.ze pakte de sleutel maar het was te laat sofie was of de weg al aan het rennen,haar ouders belde de politie maar sofie heeft all bijna 10 kinderen gebeten en het was te laat want toen sofie aan het rennen was viel ze en ging dood.want ze heeft niet alles gelezen over de ziekte dat ze zeggen als je die mens niet verbrand gaat die van zelf dood en ja gaat ie dood dus ze moesten 10 kinderen verbrande en 10 ouders verdrietig maken maar je zo is het leven met vergeetmeniet.

the wat zit ik hier alweeer te doen ? o ja end

Aantal keer bekeken: 2277
Waardering: 5.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online