Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

wie het laatst lacht....

U leest om dit moment het verhaal wie het laatst lacht... gepost door liesa de bruin. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: liesa de bruin
Gepost op: 2010-2-27

Verhaal:

wie het laatst lacht...
weer een saaie zondag, mijn vrienden liepen aan mijn hoofd te zeuren kom laten we glaasje gaan draaien, ik had het van iemand geleerd maar zij had me ook gezegd..pas op is geen spellentje NOOIT IN JE EENTJE DOEN!!!Fransisco had de grootstemond van de ploeg en zei ik ben niet bang wie het laatst lach lacht het best en dat ben ikke...ikke nee doe het niet.. maar ja na veel gezeur heb ik toch maar toegehapt zonder denken zochten we een lege plek waar we alleen ons ding knden doen..en we belanden in een lege aanhager van een vrachtwagen op een verlaten plek.
ik heb alle spullen klaar gezet en iedereen kwam om het bord heen zitten in een kring..ik vertelde iedereen de regels..1 altijd je vinger op het glas ook als het gaat lopen NOOIT ERAF HALEN 2 NOOIT EN TEN NIMMER LACHEN..BLIJF RUSTIG 3 als je bang bent niet laten zien. nou daar gingen we vingers op het glas en ik vroeg..is er iemand hier bij ons...iedereen hield zijn adem in het was eng stilll..na paar seconde ging het glas naar JA..sommige van ons zag ik wit weg trekken..ik zelf had het gevoel dat iets niet klopte..maar okee gewoon door..ben u een man of vrouw? het glas bewoog niet? vreemd...opnieuw een vraag..ben u goed? het glas bewoog naar NEE.. en stopte erop..ik begon te zweten van angst mijn gevoel zei me is niet goed stop hiermee...iedereen zat me bang aan te kijken en wat denk je een van me vrienden naast me begon te lachen..en echt hard lachen ik tegen hem niet doen je maakt het boos...en hij bleef lachen(van angst) voordat ik iets kon doen om dit te stoppen viel er een stilte (doodsstilte) en we hoorde een hard gesuis aan komen uit het niets en de jongen die zo hard aan het lachen was kreeg uit niets een harde klap vol op zijn gezicht en viel naast me neer..iedereen begon te gillen en rende weg uit de lege aanhanger..ik bleef alleen achter samen met die vriend die zwaar geshockt op de grond lag..ik pakte alle spullen van het bord en gooide het om de kaarzen blaasde ik uit en het glas maakte ik kapot (zo had ik het geleerd) en trok mijn vriend aan zijn armen uit de aanhanger..half sleepend heb ik hem naar huis gebracht hij sprak geen woord en was zwaar onder shock...op zijn gezicht zag ik een grote rode handsafdruk op zijn gezicht... ik was zo geschokken dat ik mezelf toen gezegd heb NOOIT MEER.
na twee weken waren we weer aan het chillen buiten met mijn vrienden..alleen we hadden van francisco nietsmeer gehoord of gezien? ik maakte me zorgen en ging bij hem langs ..belde aan en zijn moeder deed open ik schok haar gezicht was grauw en grijs.. ik vroeg haar hoe het met hem was ..en zij vertelde me dat hij heel erg ziek was en zelfs de dokter niet wist wat er met hem was ik mocht niet bij hem...voordat zij de deur sloot vroeg ik haar of zij ook last had en andere in haar huis en waarneer dit begonnen was? zij vertelde me dat het 2 weken geleden begon en iedereen ziek was en dat er veel ongelukken in huis gebeurde de enige die geen last had was de vader (hij was een harde stuge man) ik bedankte haar en moest dit goed maken voelde me zo schuldig... en ben naar mijn vriendin gegaan en vertelde haar wat er was gebeurt 2 weken geleden en wat er nu met fransisco aan de hand was..zij was boos op mijn omdat ze me had gewaarschuwd en ik niet had geluisterd maar vroeg mij haar naar die mensen te brengen met een tas vol rare spullen gingen we naar hun huis..ik belde aan en vertelde aan de moeder wat er was gebeurd toen..zij liet ons binnen en we voelde omringt door iets wat zeer negatief was en je kon het niet zien... mijn vrienden pakte een sigaar uit haar tas en deed hem aan we liepen samen met haar iedere kamer hokje en plekje door het huis...zodra we daar waren geweest voelde het veel beter...ik was eng bang het voelde zo slecht...de laatste kamer was waar francisco sliep...bovenin op zolder..
zij opende de deur van zijn kamer en er hing een hele mist om hem heen je voelde een hele rare enge iets om je heen gaan..ik voelde een hand tegen mijn nek aankomen, maar deed net of ik het niet voelde een hield me eigen groot. zij liep op fransisco af hij draaide zij gezicht naar ons toe..wij schokken ons kapot..helemaal grijs zijn ogen waren doorbloed...zijn lippen waren helemaal opgedroogd en hij kon bijna niet praten.. ik stapte 3 stappen achteruit zo bang was ik van hem...net of iets onder zijn huid zat?
Zij begon tegen hem rare woorden te praten en haar sigaar uit te blazen over hem heen terwijl zij dat deed begon hij te stuipen en te tillen..zijn moeder liep weg omdat zij er niet meer tegen kon...
hij pakte mijn vriendin haar hand beet..en begon hele rare taal tegen haar te zeggen en zij riep nee ..hij is niet voor jou om te hebben..jij moet gaan waar je vandaan komt..je bent hier niet gewenst ga eruit en laat deze mensen met rust..ga...
ik werdt door haar uit te kamer gezet..de deur ging dicht..en ik stond daar te tillen ...en hoorde harde enge kreeten en geluiden.. na 5 minuten was het stil...en zij kwam uit de kamer ik zag hem liggen hij had weer een normale kleur.. en lag te slapen.. de mist was verdwenen? en het voelde weer normaal in huis..
de moeder bedankte ons voor alles.... en we gingen weer naar huis mijn vriendin vertelde mij...dat dit nog veel erger had kunnen zijn als ik niets had laten weten mensen hadden zelfs dood kunnen gaan door ziekte of ongeluk want blijkbaar was het een demon.. die hij had uitgedaagt toen en is bij hem gebleven om alles en iedereen om hem heen kapot te maken voor hel hun leven en zelfs het leven daarna van zijn kinderen.
ik was geshockt en kon het niet echt bevatten wat er allemaal was gebeurd!!!
Toen ik in mijn bed lag en dacht aan wat er was gebeurd..met ons..voelde ik of mijn gevoel...iets? voordat ik eigenlijk kon denken...hoorde ik een harde knal/ klap tegen me raam waar ik onder sliep..ik schok en zat gelijk met lichten aan rechtop in mijn bed..ik deed mijn gordijnen open en nam een stap uit mijn bed...geshockt zag ik een afdruk van een hand en een half gezicht op mijn raam...ik ben die nacht en nachten daarna bij mijn zusje gan slapen omdat ik het niet meer durfde in me eigen kamer te slapen.
Maar beloofde mezelf NOOIT MEER ZAL IK ZOIETS DOEN NOOIT MEER...wie het laatst lacht he... lacht misschien nooit meer..

Aantal keer bekeken: 3306
Waardering: 6.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online