Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

wie in mijn huis?.

U leest om dit moment het verhaal wie in mijn huis? gepost door Morena. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Morena
Gepost op: 2009-2-21

Verhaal:

wie in mijn huis?
Rick zat achter de computer wat te typen. Hij was alleen thuis. Zijn moeder moest naar een cursus. Rick keek naar het computer scherm. Hij was bezig met een brief aan zijn nichtje Joyce. Er stond:
Beste Joyce, hoe gaat het? Mijn ouders vinden het goed dat je komt logeren. Liefs Rick
Toen veranderde de tekst opeens en er stond, BLIJF EN VEROER JE NIET!!!! Rick keek stomverbaasd naar het scherm. Was het verbeelding? De telefoon ging. trrrrrrrrrrrrrrring! Rick nam op en zij, “Met Rick?” Aan de andere kant van de lijn klonk, “laat me alleen en verroer je niet” Toen werd er op gehangen.

Rick ging ongerust naar boven. Toen ging de deurbel. trrrrrrrrrrrrrrrrring!! Rick schrok en rende naar beneden. Maar er stond niemand voor de deur. Rick ging weer naar boven. Hij wilde de brief net uit printen toen het licht begon te knipperen. De computer viel met een klik uit. Het was doodstil in huis, maar toch hoorden Rick beneden een geluid. Rick ging naar beneden. De radio stond zachtjes aan. En hij hoorden iemand zingen.
Er stond een man midden in de kamer. Hij straalden een zachte rode gloed uit. De man lachten en sloeg toe...
EINDE


Aantal keer bekeken: 2937
Waardering: 3.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 32 bezoekers online