Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

wie is Kees.

U leest om dit moment het verhaal wie is Kees gepost door Boris Paijmans. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Boris Paijmans
Gepost op: 2010-8-24

Verhaal:

wie is Kees
op een dag waren Boris en Ella buiten aan het bellenblazen.
toen hoorden ze kabaal gevolgd door door een raar geluid.
Ella piepte ik ben bang.
net als Boris.
toen hoorden ze Kees in de mist roepen ikke ook bang.
nu piepte Ella nog erger.
Boris en Ella waren in middels zo bang van het luide kabaal dat ze wegrenden.
na 1 minuut waren Ella en Boris bij een afgrond.
er was veel mist maar toch hoorden ze het luide kabaal steeds harder.
uiteindelijk (na 1 uur).
kwam de dader uit de mist tevoorschijn.
het was een idioote ezel zijn bek slabberde langs zijn neus.
toen ondekte Boris dat Kees op zijn rug zat de ezel viel met Kees van een afgrond.
dag ezel zij Ella

Aantal keer bekeken: 3938
Waardering: 5.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online