Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zaadslet in thighboots en de vrouw.

U leest om dit moment het verhaal zaadslet in thighboots en de vrouw gepost door ton en marion. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ton en marion
Gepost op: 2006-10-19

Verhaal:

zaadslet in thighboots en de vrouw
na ons bezoek aan de parenclub werden wij een paar dagen daarna gebelt door de eigenaresse,ze had toen wij weggingen gezegd tegen marion ,met jou wil ik ook wel eens spelen, het leek mij een geil idee, we hadden ervaring met bi-sex dus dat was niet het probleem, ik wilde het alleen als een verrassing zijn voor marion.
ik had de met de vrouw een afspraak gemaakt en gevraagd om zich lekker sexy te kleden, maar in eerste instantie het wel te verbergen. die avond zei ik tegen marion, doe weer je uniform aan met die hoge witte laarzen, ik heb zin in een lekker geil avondje , marion kleedde zich die avond om en ik trok mijn badjas aan, we speelde wat met elkaar totdat er opeens gebelt werd, ik zei wat is dit nu weer en trok mijn badjas aan en liep naar de deur en zag de vrouw staan, ik riep naar binnen marion het is anja van de club, je was je jas vergeten en ze komt hem even brengen, o..laat maar even binnen zei marion, anja liep naar binnen en zei tegen marion..loop je altijd in dat lekkere pakje of is dit toeval, ik heb nog veel aan je gadacht, je bent een echte spetter in dit pakje, als ik een man was dan wist ik het wel...trouwens als vrouw eigenlijk ook wel mag ik je bekennen, marion zei, ik ken dat ik ben ook bi, ik had dat al opgemerkt,maar goed zei anja, ik ga weer want ik moet nog verder, wil je geen koffie vroeg marion...oke zei anja kan nog wel even, anja zei, ik stoor jullie toch niet...waren jullie ergens mee bezig, ik zei niet echt en keek naar mijn halfslappe penis die zichtbaar tevoorschijn was gekomen onder mijn badjas, plagend gaf ze er een tikje op en zei..mmmmmm.
we dronken koffie en anja ging naar het toilet,, ik zei tegen marion, volgens mij is ze botergeil op jouw...zullen we ???..ok zei marion, proberen ,ik liep naar het toilet en zei tegen anja...ze wil het dus zometeen je verrassing, we dronken een wijntje en anja zei, ik moet weer plassen en ze verliet de kamer, even later kwam ze terug, marions ogen puilde uit, daar stond anja gekleed in een witte bustler met halve cups een vlinderstring en net als marion hoge laarzen, anja zei tegen marion, toen je weg was moest ik elke keer aan je denken, dat geile pakje met laarzen en je heerlijke tieten, meerder malen heb ik me gevingerd op je en zo is dit idee tot stand gekomen met ton, ik hoop dat je het leuk vind, marion zei je ziet er lekker uit kom eens hier en wees op de bank, anja ging naast marion zitten en marion liet haar handen over haar laarzen glijden en zei, ze staan je beregeil, haar hand vervolgde zijn weg naar anja's kruis en marion maakte masserende bewegingen, anja slaakte een kreet van geiligheid, je bent al aardig nat anja zei marion en met haar andere hand begon ze in haat tieten te knijpen terwijl haar tong over haar tepels flitste, ik had ondertussen mijn badjas laten vallen en stond mij af te rukken op dit tafreel, ik hurkte nu naast anja op de bank en ze zoog zich vast aan mijn paal, ze pijpte me met lange diepe halen en masseerde mijn ballen, opeeens kwam ze gillend klaar marion zei nu ik anja, ze ging op haar rug liggen op de bank en anja kroop er tussen, ze trok marions stringetje uit en begon te likken, ze trok haar schaamlippen open en stak haar tong diep naar binnen, haar vingers bewerkte marions klit, even later kwam ze voor de eerste keer klaar, ga door zei marion, nog een keer, en anja begon weer, ondertussen kroop ik achter anja en begon haar te neuken, dan weer langzaam, dan weer snel, af en toe moest ze naar adem happen tijdens het beffen, ik sloeg haar nu ook op haar kont en dijen en je merkte dat ze nog geiler werd van dit alles, de dames kwamen een paar keer gillend en kreunend klaar en ook ik spoot anja vol, kom hier met je kut zei marion, ik wil ton's zaad proeven, anja kroop met haar kut over marions gezicht en marion likte deze leeg, marion likte door en anja kreeg opnieuw een orgasme waar ze in leek te blijven, hevig schuddend en zichzelf in de tieten knijpend bleef ze er in, ze liet zich achterover vallen op de bank en gaf zichzelf nog een vingerbeurt, ondertussen gaf ik marion nog een beurt,even later nadat we beiden voor de zoveelste keer waren klaargekomen die avond kleedde we ons weer aan, we praatte nog wat en de dames gingen nog even wat kleding bekijken van marion, dat was op verzoek van anja die benieuwd as wat marion allemaal had, even later kwam ze terug en zei, jullie hebben ook lekkere sm outfitjes, ik denk dat ik nog maar een keer moet komen...anja ging en wij deden het nog eens dunnetjes over.

Aantal keer bekeken: 8270
Waardering: 6.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online