Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zaadslet in thighboots naar parenclub.

U leest om dit moment het verhaal zaadslet in thighboots naar parenclub gepost door ton en marion. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ton en marion
Gepost op: 2006-10-14

Verhaal:

zaadslet in thighboots naar parenclub
we waren aardig bezig de laatste tijd met soft sm, triosex en uniformen, hoertje spelen en nu hadden we besloten dat we wel weer eens naar een parenclub wilde gaan, we hadden via een adv. een echtpaar gevonden die in het weekend dergelijke avonden bij hun thuis organiseerde, ze deden aan sm, van zacht tot wat jezelf toelaat, gangbang enz.marion had wel een idee, ze vond spanking door meerdere mensen wel een geil idee en mits safe een gangbang leek haar ook wel spannend, maar wist ze nog niet zeker, ik had die week een folder gezien waarin een soort schooluniform instond, het was een superkort wit/blauw geruit plooirokje, daarboven een witte blouse met knoopsluiting en daarboven een korte blazer, ik zei tegen marion, daar zou ik jou wel eens in willen zien en over de knie leggen, marion vond het een leuk setje en ze bestelde het, een paar dagen later het ze het in huis, ik kwam thuis en marion zei, ga zitten ik ben zo terug en ze liep naar boven, even later kwam ze beneden, ze had haar uniform aan met daaronder een paar witte hooggehakte laarzen die tot bijna tot aan haar erg korte rokje reikte, marion zei, ik ben een stout meisje, ik moet op mijn billen krijgen , ik zei kom maar hier, dan zul je er van lusten, marion zei, je moet je beheersen want we gaan vanavond naar die priveclub toe, dat is mijn verrassing, ik zei, ja , dat lijkt me leuk, later die avond gingen we op weg, we kwamen bij het adres aan er stonden al auto's, het was een vrijstaand huis,eenmaal binnen werden we verwelkomt door de gastvrouw, een dame van zo;n 45 jaar, goed verzorgd en lekker sexy gekleed in een kort strak latex jurkje en pumps met hoge hakken, ze zei er zijn al wat mensen, drie echtparen en wat heren, vooraan is de bar om wat kennis te maken en in de volgende kamer zijn ze al bezig, dus kijk maar wat je doet, ze bekeek marion en zei, wat zie ij er leuk uit in dat pakje, ik ben bang dat je veel aandacht trekt en ze knipoogde naar marion. we kwamen bij de bar en bestelde wat, de heren die er zaten bekeken marion van top tot teen, achterin hoorde we gekreun en gegil, nadat we ons drankje ophadden gingen we er kijken, er lag een vrouw op een tafel en erom heen stonden vijf mannen, ze masseerde haar tieten, een ander was haar aan het beffen en twee andere werden omstebeurt gepijpt door haar, een echte gangbang, marion zei tegen mij, jeetje wat geniet dat mens, zie je dat, ik zei, die mannen niet minder, marion zei, van mij mag je hoor en ik wil straks ook wel een beurt misschien, ik kleede mij uit en liep erop af, ik begon mezelf af te rukken om een lekkere stijve te krijgen, de vrouw zag dit en pakte mijn pik beet en begon te trekken, binnen de kortste keren was hij loeistijf, ik begon mee te doen en we neukte de vrouw om de beurt, we werden gepijpt en spoten haar onder, de vrouw genoot zichtbaar en kwam regelmatig met gegil klaar, ik had marion even niet meer gezien en liep terug, ik vroeg aan de gastvrouw, heeft u marion gezien, ze zei, ja hoor ze is hierachter in de sm-room, ik kwam binnen en zag marion vastgebonden staan, haar armen in de lucht en haar voeten in een spreidstang, er om heen stonden vier man, twee stonden zich af te rukken en de andere waren bezig haar kleding los te maken, haar blazer ging los, de blouse werd opengemaakt, toen haar grote tieten tevoorschijn sprongen zeiden de heren, jezus, wat een joekels, de andere man graaide onder haar rokje en trok haar string van haar kont, hij voelde aan haar billen en zei, die gaan we eens lekker verwennen, marion zag mij en knipoogde dat het goed was. wat heb je een geile laarzen aan meisje zei een man en hij begon er met zijn pik tegenaan te rijen, een ander begon op marions kont te slaan, zacht en hard wisselde hij af, marion stond te schudden aan de kettingen en gilde het soms uit van genot en pijn, ondertussen werden haar tieten gemasseerd en werd ze gevingerd , marion genoot meer en meer, ze stond te schudden in haar laarzen, na een paar maal te zijn klaargekomen zei ze, ik wil geneukt worden, maak me los, de kettingen werden losgemaakt, marion trok nu haar blazer, blouse en rokje uit, een man zei die geile laarzen hou je aan, ze drukte marion op haar knieen en gingen om haar heen staan, pijpen slet zei een van hen, marion ging ze allemaal af, ze kwam handen tekort, omstebeurt werden de mannen afgetrokken en gepijpt, totdat ze rechtop werd getrokken, ze zetten haar tegen de muur en lieten haar een been op een tafeltje zetten, haar natte grot stond lekker open, een man begon haar te neuken de andere zogen aan haar tieten en likte haar laarzen, een ander begon op haar dijen te slaan, op deze manier werd ze door alle mannen genomen, bij de laatste kon ze niet meer op haar benen staan, ze was zelf meerdere malen gekomen, twee mannen hielden haar vast en de ander neukte haar, zo dit wilde je toch zo graag zei een van hen, marion zuchte ...ja..heerlijk.. de man kwam klaar, de mannen lieten marion los en ze zakte op de grond ineen, ze lag te hijgen als een pakezel, ik zei...beetje genoten, ja heerloik was het, en ben jij ook aan je trekken gekomen, ik zei, ja het was heel apart. marion kleede zich weer aan en we dronken nog wat aan de bar, de gastvrouw zei, en hoe was het, marion zei, geweldig, we komen vaker, de gastvrouw zei als je weer komt trek je dan dit pakje weer aan, want ik wil ook met je spelen, marion zei, wie weet.
eenmaal thuis legde ik marion over de knie en schoof haar rokje omhoog, ik zei, ja was wel stout vanavond en begon haar te spanken en gaf haar nog een beurt ter afsluiting van deze heerlijke avond

Aantal keer bekeken: 21306
Waardering: 7.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online