Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zaadslet marion zelf op pad.

U leest om dit moment het verhaal zaadslet marion zelf op pad gepost door ton en marion. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ton en marion
Gepost op: 2007-4-5

Verhaal:

zaadslet marion zelf op pad
ikzelf heb ook een belevenis zonder ton gehad die meestal onze verhaaltjes schrijft, ik liep in dorp en zag in een winkel een leuk overhemdje hangen, met knoopsluiting en een stropdasje eraan vast, ik vond dat wel leuk ,een beetje schoolmeisjes achtig, ik kocht het en ging op zoek naar een rokje wat natuurlijk weer strak en kort moest zitten, ik vond een lichtblauw/wit geblokt rokje van een stretchachtig materiaal, ik zocht natuurlijk weer de korste uit, vind ton lekker geil, ik liep een rondje toen het winkelmeisje op mij afkwam en zei, u weet dat het rokje opkruipt als u loopt het zit tot net onder uw billen, ik zei dat is nou net de bedoeling, ik koop het, om het af te meken ging ik op zoek naar laarzen, dit keer tot net onder mijn knieen, ik vond een paar spierwitte met een naaldhak eronder, verder kocht ik nog een witte satijnen stringetje. ik had zin om het aan te trekken, het idee wond mij op dat ik weer aandacht kreeg, ik liep een restaurant in en bestelde wat, er zaten wat zakenheren die aan het lunchen waren, sommige keken naar me want ik schijn altijd wel aandacht te trekken, ik ging naar het toilet en kleede mij om, het blousje ging aan, de bovenste twee knoopjes liet ik open zodat je de spleet van mijn borsten zag en het stropdasje hing er overheen, mijn bh liet ik uit want door mijn implantaten bleven deze toch recht naar voren staan, ik trok het stringetje lekker tussen mijn billen en schaamlippen en trok het rokje aan met mijn laarzen, il liep het toilet uit en bekeek mijzelf in de spiegel, wat zag ik er heerlijk uit vond ikzelf, ik ging even op een stoel zitten en sloeg mijn benen over elkaar en wat ik hoopte gebeurde, het rokje schoof heerlijk omhoog en liet mijn volle dijen zien, hiermee trok ik zeker aandacht, ik liep het restaurant binnen en zocht een plekje, ik bestelde wat en sloeg mijn benen over elkaar heen en voelde mijn rokje omhoog kruipen ,ik ging een beetje voorover hangen om de krant te lezen, naast me zat een heer te eten, zijn blikken trokken mijn aandacht, hij zat constant te kijken en opeens zag ik zijn hand snel onder tafel verdwijnen, hij had schijnbaar een stijve en moest hem even goed zetten in zijn broek...zo leek het...ik ging nog wat naar voren hangen en mijn rokje gaf nu mijn volledige dijen bloot, de man bleef maar kijken, opeens keek ik hem recht aan en hij voelde zich betrapt, dit was mijn moment , ik was nu ook lekker nat aan het worden en wilde sex, ik liep op hem af en zei, sorry als ik u in verlegenheid heb gebracht, maar mijn rokje kroop op begreep ik, geeft niet hoor zei de man, ik mag het graag zien, maar dat had u al door, onder de tafel alles in orde vroeg ik lachend, de man zei, u mag best weten dat hij stijf is geworden , je ziet er lekker uit, ik ging naast hem zitten en kneep snel in zijn kruis....hmmmm zei ik, wat een lekker dik ding voel ik daar, de man zei, hij is niet zo lang ,maar enorm dik,,,lekker zei ik, wil k wel eens zien, echt waar vroeg de man, ja hoor, geen probleem zei ik, kom over twee minuten achter mij aan ik ben in het invalidetoilet, ik ging en even later werd er op de deur geklopt en ik liet de man binnen, hij zei wat zie je er geil uit, je lijkt wel een collegemeid en die laarzen onder dat rokje...heerlijk, ik knoopte ondertussen mijn blouse open en mijn tieten sprongen naar voren, god, wat een tieten en hoe kom je aan die grote knoppen, de man begon ze te kneden, ondertusssen maakte ik zijn broek los en deze zakte op zijn enkels, ik zag een enorme bobbel in zijn onderbroek die ik snel naar beneden trok, mijn god dacht ik, dit had ik nog nooit gezien, zijn pik was denk ik 15 cm lang maar zo dik als een pols, met mijn hand kon ik hem niet omsluiten, de man zei, en heb ik overdreven, nee zei ik wat een heerlijke pik, ik zakte door mijn knieen en begon hem af te trekken, ik likte zijn ballen en probeerde zijn pik in mijn mond te krijgen, ik voelde de spanning op mijn lippen toen ik zijn pik binnen had, het kon net en het koste mij aardig wat moeite, even later had ik het toch voor elkaar en pijpte hem , ondertussen vingerde ik mijzelf en kwam klaar, nu wilde ik opgevuld worden met die pik en leunde in de beugels van het toilet en zei, neuk me, de man drukte zijn pik tegen mijn kut en ging voorzichtig naar binnen, mijn schaamlippen stonden op spanning en ik dacht ik scheur uit, ik bewerkte mijn klitje zodat mijn kutje lekker nat werd en de man neukte mij , dieper en dieper, ik werd gek van geiligheid, harder zei ik, kom neuk me zo hard je kan, zijn dikke paal neukte mijn kutje helemaal beurs totdat hij klaarkwam, ik zakte op mijn knieen op de grond na deze beurt, de man kleede zich weer aan en liep weg, ik kleede mij ook weer aan en liep naar de auto, ik stapte in en voelde mijn kutje branden, zo gevuld was ik nog nooit geweest, ik sloot mijn ogen en bezorgde mijzelf nog een orgasme voordat ik naar huis reed.

Aantal keer bekeken: 8300
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online