Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zakendiner.

U leest om dit moment het verhaal zakendiner gepost door fiepje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: fiepje
Gepost op: 2011-5-31

Verhaal:

zakendiner
Mijn Meester is een succesvolle zakenman. Af en toe houdt hij belangrijke diners, en dan moet ik hem helpen om een deal rond te krijgen. Vanavond is het weer zover. Ik bel bij hem aan, hij doet open en verwelkomt me kort, en draagt me daarna op om me om te kleden en aan te doen wat klaar ligt voor me in de badkamer: een heel kort rokje, waar ik geen slipje onder mag dragen, daaronder schoenen met hakken. En een strak, doorschijnend topje met een te kleine push up BH, ik heb moeite mijn grote borsten erin te houden.
Ik loop weer naar de woonkamer, naar mijn Meester, hij voelt even onder mijn rokje of ik inderdaad geen slipje draag en Hij knikt goedkeurend. Het is de bedoeling dat ik alle gangen serveer, en doe wat mijn Meester van me wil. “Ga voorover staan”, zegt hij tegen me, ik doe wat hij zegt, en voor ik het weet, voel ik dat hij trileitjes bij me in brengt, waarvan hij de afstandsbediening heeft.
Terwijl hij ondertussen met onze Gast serieuze gesprekken voert, breng ik de eerste gang. Ik zie de ogen van onze gast groot worden als hij mij ziet. En terwijl ik het eten serveer, buig ik diep voorover zodat onze gast flinke inkijk heeft zoals Meester wil dat ik dat doe. Meester knikt glimlachend naar me, en ik voel dat hij de trileitjes zachtjes aanzet. Ik loop snel weer naar de keuken en na een tijdje breng ik de tweede gang, waarbij onze gast niet weet waar hij moet kijken. Meester zet de eitjes wat harder, en ik kreun terwijl ik de vieze borden weghaal. Mijn kutje is al kletsnat, en als ik weg wil lopen, voel ik de eitjes nog harder trillen, en ik kreun nog harder, laat per ongeluk een bord vallen. “Oppakken!! Wat moet onze gast wel denken!” schreeuwt Meester tegen me. En terwijl het geil uit mijn kutje stroomt, buk ik me om het bord op te pakken. Wetend dat Meester en onze Gast nu vrij uitzicht hebben onder mijn te korte rokje… Als de tweede gang op is, roept Meester me. Hij wenst de derde gang. “Maar er is geen derde gang…” zeg ik twijfelend.. “Kom hier, sletje”, zegt Meester. De eitjes staan inmiddels op de hoogste stand en ik kan moeilijk lopen door de heerlijke vibraties in mijn lijf. Mijn tepels zijn hard en het geil stroomt langs mijn benen. “JIJ bent het dessert, je hebt ons nu lang genoeg getergd. Ga zitten,” zegt hij. En ik neem plaats op een harde houten stoel, waar ik met mijn benen wijd op moet gaan zitten. Meester haalt de eitjes uit mijn kut, en plaatst er een grote vibrator in. Het doet even pijn. Hij bindt mijn handen vast aan de stoel, en terwijl ik zo weerloos op de stoel zit, scheurt hij mijn blouse kapot en haalt mijn borsten uit hun benauwde BH. Ik zie dat onze Gast zich met moeite beheerst en zijn lul steigerend in zijn broek zit. Meester plaatst klemmen op mijn tepels en zet de vibrator steeds hoger terwijl ze de laatste details van de deal doornemen. Ik kreun hard door hun gesprek heen en de stoel wordt kletsnat van mijn geil. Dan is de deal rond, en Meester zegt: “dan is het nu tijd voor de toetje,”. Hij maakt me los van de stoel en legt me op de tafel, waarna hij de vibrator uit me haalt. “Ga je gang,” knikt hij tegen onze Gast. Die laat zich dit geen twee keer zeggen, en neukt me grondig en hard. Meester haalt de klemmen van mijn tepels en zuigt er aan. Als onze Gast klaarkomt spuit hij over me heen. Daarna neemt Meester me ruw, ik voel zijn grote lul mij compleet vullen en ik kom voor de derde keer klaar. We houden vaker van deze zakendiners, en het is altijd een succes!


Aantal keer bekeken: 15918
Waardering: 6.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online