Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zombies op school.

U leest om dit moment het verhaal zombies op school gepost door WGL van Andel. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: WGL van Andel
Gepost op: 2011-8-4

Verhaal:

zombies op school
Een gil vulde de lege school, even later was t doodstil.
Bloed vloeide onder de heren wc door, voetstappen stierven weg, een lijk bleef achter met zijn hersenen eruit.
De volgende dag werd het stoffelijk overschot gevonden door een schoonmaker, deze baalde dat er zoveel bloed was dat hij moest opruimen.
Het werd stil gehouden, de leerling bleek later was een etterbak en werd niet gemist.
De schoonmaker dacht er het zijne van en liet zich insluiten, gewapend met het meest bijtende goedje en een wapen gemaakt van zijn stok bleef hij wachten.
Hij tuurde de duisternis had hij nou maar een zaklataarn meegenomen...

Aantal keer bekeken: 4418
Waardering: 2.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online