Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zonnebank (door Teun).

U leest om dit moment het verhaal zonnebank (door Teun) gepost door Teun. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Teun
Gepost op: 2007-8-13

Verhaal:

zonnebank (door Teun)
Aangezien de zomer niet erg wil vlotten en ik wel graag een gezond kleurtje heb, had ik besloten om een zonnebank kuurtje te doen....de eerste keer dat ik er geweest was had ik mijn billen behoorlijk verbrand...dus toen ik binnen kwam en die leuke jonge meid mij vroeg hoe de eerste keer bevallen was, zei ik dan ook "erg goed, alleen wil ik nu wel zonnebrand factor 20 op m'n billen"... Ze moest erg hard lachten en pakten vanachter de balie een potje creme dat ik wel kon gebruiken. Net toen ik om wilde draaien om naar de cabine te lopen die ze me aanwees vroeg ze of ik soms nog hulp nodig had bij het insmeren van mij billen. Ik keek haar aan en liet mijn ogen van boven naar beneden gaan..."nouhh" zei ik "als je wilt, graag" ze volgde mij naar de cabine en sloot de deur achter mij.. het was niet zo een grote cabine en ze stond dan ook heel dichtbij me..ik rook haar heerlijke parfum en mijn hart begon in mijn keel te kloppen. Zal ik je even helpen met die broek zei ze, hij lijkt een beetje strak te zitten...en terwijl ik mijn teenslippers aan de kant schopte knoopten zei een voor een de knopen van mijn broek los terwijl ze mijn broek naar beneden trok gleden haar handen langs mijn benen mee naar beneden in een ruk nam ze mijn short mee. Zelf had ik inmiddels snel mijn shirtje uitgetrokken en zo stond ik helemaal naakt tegen over haar terwijl mijn paal inmiddels al behoorlijke proporties begon te krijgen...draai je maar even om zei ze en pakten de zonnebrand... terwijl ze haar handen insmeerden begon ze mijn billen te masseren met de zonnebrand en nam gelijk mijn hele rug mee...haar handen waren heerlijk zacht en voelden lekker aan..ze vroeg me weer om te draaien en omdat zij op haar knieeen zat kwam mijn paal precies voor haar mond terecht. ze twijfelde geen seconden en naam met een hand mijn paal vast terwijl ze deze naar haar mond dirigeerden en haar volle lippen om mijn paal sloot...ohhh wat was dit lekker..met lange halen giing ze ritmisch op en neer terwijl haar vrije hand inmiddels mijn ballen en billen aan het kneden was. af en toe haalden ze mijn paal even uit haar mond om tevreden te zien dat mijn eikel al paars begon te kleuren en er al een klein beetje voorvocht uit kwam...terwijl mijn ballen strak stonden versnelden ze haar tempo en ik waarschuwden al snel dat ik zou gaan klaar komen..dit was een extra stimulans voor haar om nog eens heerlijk met haar tong langs mijn eikel te gaan en flink te zuigen...met een luide kreun kwam ik diep in haar keel klaar..ik spoot een paar keer achter elkaar en dat was duidelijk te veel voor haar en mijn sperma liep in een straaltje langs haar mondhoeken uit haar mond..snel kwam ze overeind en met haar vinger veegde ze alles haar mond in en slikten het door...zo zei ze daar is de startknop voor de zonnebank en met een dikke knipoog verliet ze de cabine.

Aantal keer bekeken: 7244
Waardering: 8.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online