Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zonnige middag.

U leest om dit moment het verhaal zonnige middag gepost door Gerrie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Gerrie
Gepost op: 2011-7-17

Verhaal:

zonnige middag
Ik zit in de tuin met gesloten ogen. Het is zonnig en warm, maar niet te warm. Er is niemand thuis en ik geniet van de rust.

Ik zit in de schaduw en toch wordt het donkerder. Ik frons mijn wenkbrauwen, te loom om mijn ogen te openen. Dan ruik

ik sigaretterook en ruik tabak... Verbaasd doe ik mijn ogen open, en kijk regelrecht in jouw gezicht. Even denk ik dat ik droom,

maar jij lacht naar me en begroet me: "Hi lieverd!" Bij het horen van jouw stem spring ik op, sla mijn armen om je nek en kijk je

met een stralende lach aan. "Lieverd! Wat leuk dat je er bent! Wat een verrassing!.... Waar heb ik dat aan te danken?"

"Mag een man niet naar zijn vrouwtje verlangen?" Öh jawel! Natuurlijk, graag zelfs!"

Je slaat één arm om mijn middel en neemt nog een trek van je sigaret. Ik weet dat het ongezond is, en het hele riedeltje... maar

de manier waarop je inhaleert en dan de rook uitblaast, heeft iets...Nee, niet direkt erotisch,... subtieler, en toch duidelijk aanwezig.

Ik kijk er graag naar. Je kust me en ik reageer gretig. Jouw hand gaat over mijn rug, van mijn schouders naar mijn billen.

Je schudt je hoofd als je mijn bh tegenkomt en opnieuw als je mijn slipje voelt... Ik grijns verlegen, verontschuldigend... Sorry...

Je drukt een kus op mijn voorhoofd. "Geen sorry, vrouwtje..." Ik leun tegen je aan. "Kleed je maar uit." "Wat?... Hier? Nu?"

In het bos of in de duinen, waar niemand mij kent, mij aan jou tonen, is 1 ding... Hier zouden de buren het kunnen zien, en....

"Ja, nu... Hier..." Jouw stem onderbreekt mijn gedachtenstroom. Ik mompel iets onverstaanbaars en aarzel.

Je lacht. "Mijn slet, mijn eigendom... NIET toegankelijk voor mij..." "Ik wist toch niet dat je kwam?" protesteer ik. Je knikt.

"Dat klopt. Daarom wil ik dat je nu naar me luistert.... Ik weet dat je kutje inmiddels nat is, dat je het wilt...."

Ik zucht. Je hebt gelijk... Je hebt gewoon gelijk! Maar...

Je tilt mijn kin op en kijkt me innig aan. "Zou ik je ooit voor schut laten staan?" Jouw stem, jouw blik, jouw duim die licht strelend

langs mijn gezicht gaat... Ik ontspan en geef me over aan jouw wil. Je pikt het onmiddellijk op: "Laat me je borsten es zien."

In no-time sta ik, met alleen nog mijn slipje aan, voor je. Jouw blik gaat genietend over mijn borsten. Je neemt rustig je tijd.

Je neemt mijn borsten in jouw handen, strelend, knedend... Ik geniet van jouw aanraking, wil jou geven wat je mij geeft.

Ik hoor jouw zacht lachen. "Ja, ik weet het... Jij mag straks... Nu wil ik... en ik beslis, slet." Ik laat mijn handen zakken.

"Slipje uit." Je opdracht is kort, maar jouw stem klinkt rustig, wat mij alleen maar geil maakt, en verlangend om jou te behagen.

Gehoorzaam laat ik mijn slipje zakken en stap er uit... Naakt sta ik voor je, verlangend mijn lichaam aan jou te geven...

Jouw vingers glijden naar mijn kutje en tasten tussen mijn lipjes... Nat... Zeiknat... "Wil je zo graag, sletje?" "Je weet toch hoe ik

op jou reageer?" fluister ik. Je kust me.Gebaart me op de tafel te gaan zitten en mijn benen voor je te spreiden.

Je maakt foto's van me en filmpjes, terwijl je me plagend steeds geiler maakt. Je streelt mijn clitje, duwt even je vingers een klein

stukje naar binnen en haalt ze er onmiddellijk weer uit... Je kust mijn kutje, beft me.... Blaast op mijn kutje....

Ik kronkel van genot en bijt op mijn lip om geen geluid te maken. Wat een "marteling"! Ik mag geen geluid maken en jou niet aanraken....

En tegelijk houd jij me constant op het randje, er scherp op lettend dat ik niet klaar kom. Je hebt het niet verboden, maar je laat me

eenvoudigweg niet zover komen. Je grinnikt... "Mijn geile slet!" Klink je nou trots? Ik weet het niet... Ik ga onder in golven van intens

genot, gemengd met verlangen... "Wat wil je?" Ik probeer helder na te denken.... Jij hebt de leiding, en ik ben jouw slet.... Dat betekent...

"Ik wil doen wat jij wilt...." Het kost me aardig wat concentratie. Je bijt in mijn tepel. "Nee, dat is het antwoord waarvan jij denkt dat ik

het wil horen.," zeg je rustig. "Wat wil JIJ?" Ik raak in de war... "Ik ben toch jouw slet? Jij hebt toch de leiding?"

Je knikt. Je streelt geruststellend mijn rug. "Je hebt gedaan wat ik je zei... Ik heb je ook gezegd, dat je ten allentijde een stem hebt."

Ik stroom vol warme gevoelens van liefde voor jou en slik een brok in mijn keel weg. Opnieuw stel jij je vraag: "Wat wil je?"

Ik sla mijn armen om je nek, druk mijn naakte lichaam tegen je aan en kus je lang. "Neuk me!"

"Goedzo meissie..."

Op het moment dat je in me komt kom ik klaar...

Uren later liggen we samen op bed, tegen elkaar aan... Sufgeneukt... Moe, voldaan... Langzaam vallen we tegen elkaar aan in slaap....

Aantal keer bekeken: 54723
Waardering: 8.10 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online