Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zoo ver, ben ik nog nooit gegaan!!!deel 3.

U leest om dit moment het verhaal zoo ver, ben ik nog nooit gegaan!!!deel 3 gepost door Elly. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Elly
Gepost op: 2007-3-31

Verhaal:

zoo ver, ben ik nog nooit gegaan!!!deel 3
deel 3.

Ik, Laura en Tom hadden iets nieuws gevonden om nog geiler te worden en we begonnen aan webcamsex...Dat was heel leuk en je verdient er goed mee. toen Laura op 1 zelfde webcam zaten kwamen er zeker 20 jongens online. bijna allemaal stelden ze dezefde vragen o.a.: wil je elkaar vingeren? wil je aan plassex doen? wil je plassen ? wil je met elkaar neuken? enzv.... de leukste vraag vond ik wil je plassen of aan plassex doen.want dat vond ik zooo heerlijk. Ik en Laura hielden eerst onze plas 2 uur heel hard op en als ze dat toen vroegen ging Laura liggen voor mijn wc (die had ik in mn kamer voor mn bed) en ik zette me op die wc(op de rand) trok ik mijn schaamlippen open en we begonnen lang geil te plassen. toen kwam tom binnen en nu kwamen ook meisjes online. na een tijdje begon tom thuis een eigen sex cam. maar ik en laura bleven bij elkaar. er kwam eens een jongen van 15 (heel jong dus) maar so what heel vroeg of we iemand kenden die een lul had van 15 cm lang en 8 cm dik en of we er durvden mee neuken. we zijden nee maar wel een paard. dus ik nam mijn laptop en cam mee naar de tuin en ik en laura( om de beurt) begonnen keihard met die joekel van een lul te neuken. ik heb heel de buurt bij elkaar geschreeuwd!!! erna gingen we weer naar mn kamer, maar als je wil weten wat daar dan weer gebeurt moet je deel 4 lezen!!!

Aantal keer bekeken: 11914
Waardering: 3.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online