Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

zwembad / kleedhokje / sauna.

U leest om dit moment het verhaal zwembad / kleedhokje / sauna gepost door secret. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: secret
Gepost op: 2011-5-27

Verhaal:

zwembad / kleedhokje / sauna
Het is een mooie dag. We (mijn BFF, Samanta (18) en ik (18)) hebben besloten om naar het zwembad te gaan. Ik heb een veel te blote bikini maar dat maakt niet uit en samanta heeft zoiezo zoals altijd iets aan wat alle mannen opgeilt. eenmaal aangekomen bij het zwembad betalen we de entree en kleden ons om en duiken het bad in. al vanaf het eerste moment merken we dat er twee mannen naar ons zitten te kijken. Ze zien er goed uit, zeg!
Samanta en ik lopen giegelend richting de mannen. Ik zie hoe ze ons stout aankijken. Sam knipoogt naar eentje en hij knipoogt terug. de ander lacht naar mjij en ik lach terug. we wenken ze richting de glijbaan, en jahoor, ze komen ons achterna. Het is een glijbaan met banden. Ik ga met de blonde jongen in een band en Sam met de bruine haren. Ik ga eerst. met de blonde. ik zit op hem en merk dat hij een harde begint te krijgen. we rijden de baan af en op het einde aai ik over zijn bobbel. ik zie hoe hij op zijn lip bijt. sam staan meteen al te zoenen met de jongen. Goedzo Sam.
We gaan nog een keer van de baan af en ditmaal ga ik zachtjes met mijn harde kontje rijden op de piemel van de blonde jongen. hij stelt zich voor als niels. aan het einde van de baan geef ik hem een kusje. niels vraagt of sam en ik met hem en peter in de sauna willen.
het zijn afgesloten sauna's, waar niemand je kan zien. Ik krijg een staut idee. de eerste seconde begninen we te zoenen. peter en sam, niels en ik. op een gegeven moment begin ik over niels' piemel te wrijven en hij is ZO hard. ZO hard! neit normaal. als steen. als staal. Ik voel mijn kutje met de seconde natter worden. niels knijpt in mijn borsten en ik kus hem. heel intens. ik zie dat peter en sam dichter bij ons komen staan. we zoenen met zijn allen. ik en sam zoenen en we strelen elkaar. we zien hoe peter en niels geil worden. geiler dan ze al zijn. sam gaat in doggy style staan en peter gaat erachter staan en doet zijn zwembroek naar beneden. WOW! wat is zijnes groot. echtwaar. peter neemt sam anaal en het uitzicht is TE geil. ik geef niels kusjes en ga langzaam naar beneden en begin hem te pijpen. zijn piemel is zo mooi. ik pijp hem. ik streel zijn zak en kietel met mijn toch in zijn gaatje. het is zo geil. ik voel hoe hij begint te tintelen en hoe hij kreunt.'aaa' hij kreunt mijn naam. ik voel hoe hij leegkomt in mijn mond. deze keer loopt peter naar mkij toe en begint me hevig te vingeren terwijl ik niels nogsteeds aan het pijpen ben. sam komt op me zitten en speelt met mijn borsten. ik voel me geweldig. peter doet zo goed!
even later pakt peter me en tilt me op zijn lul. hij is echt werkelijk waar gigwantisch. hij neukt me en ik vind het zi fijn. van hard tot zacht. ik kom klaar en voel hoe een warm goedje mijn lichaam binnen stroomt. mijn HELE lichaam tintelt.
it is so fucking hot in here :)





de sauna tijd is voorbij.....

Aantal keer bekeken: 34752
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online