Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

my love
oke, een stukje uit mijn eigen leven omdat ik zo happy ben.

alles begon met een filmavond, mijn vriendin, Natacha, en ik gingen met haar vriendje, joran, een filmavond houden bij mijn tante. natuurlijk wouden ze mij niet alleen laten zitten en dus kwam er een vriend van joran. ik had geen idee wat voor jongen het was maar had natuurlijk al wel foto's van hem opgezocht, ik bedoel je weet maar nooit. toen ik de foto's zag had ik eerst zoiets van oke, wel een knappe jongen maar niet helemaal mijn type, want op de foto stond een blonde ( en dan bedoel ik ook echt blond, het leek wel wit) jongen met grijze ogen en een mooi koppie. maar zoals ik al zei was het niet echt mijn type, want ik viel op donkere jongens, en dan niet qua huidskleur maar meer qua kleding en haar enzo. maargoed, de filmavond dus. toen natacha en ik ons helemaal hadden opgetut en de jongens aanbelden deed ik een beetje zenuwachtig open, want ik was wel benieuwt naar de blonde jongen. toen ik hem voor de eerste keer zag, had ik meteen zoiets van: wauw! wat een lekkerding. en het leukste was ook nog, hij was super aardig, zijn naam was alwin. vanaf dat moment zat hij constant in mijn hoofd. de filavond was geweldig, ookal hadden alwin en ik niet echt wat gedaan ofzo, behalve een kussengevecht en chips naar elkaar toegooien en een beetje plagen. toen was het zover, ik moest met mams en paps en mijn beste vriendin op vakantie, had ik nu totaal geen zin meer in natuurlijk want dan moest ik alwin missen, ja ik weet het, het is niet zo handig om meteen verliefd te worden voordat je op vakantie gaat met je beste vriendin en als doel hebt gesteld om een leuke jongen te scoren. nou dat scoren had ik eigenlijk al gedaan, want het bleek dat alwin mij ook wel zag zitten. dus voordat ik op vakantie ging hebben we snel afgesproken voor de 21e augustus om uit te gaan met een groep vrienden. toen de vakantie dus eindelijk voorbij was en ik weer lekker thuis was aan het zwijmelen over alwin werd het langzaam de 21e. eindelijk kon ik alwin weer zien. dus toen het avond was gingen ik, mijn beste vriendin, en nog wat vriendinnen van haar de bus in om naar zaal dijk te gaan, daar zouden de jongens bij de ingang op ons wachten, want alwin had natuurlijk ook een vriend mee genomen, we waren ongeveer met zijn 6en ofzo. het was hartstikke gezellig en die vriend van alwin had meteen al een vriendin van mijn beste vriendin gescoort en die waren druk bezig met zoenen, op een gegeven moment hielden ze op en zei thijs (die vriend van alwin dus) kom op jonge, en alwin keek mij aan. ik dacht dat mijn hart zowat uit mijn keel ging kloppen, we keken elkaar aan en een moment wisten we allebei even niet meer wat we moesten doen. toen opeens, vanuit het niets, zoenden we, ik vond het super en was nu echt helemaal smoorverliefd. alles bij elkaar hebben we die avond gezoend, gedronken, wat gedanst, nog meer gezoend, en weer gedronken. later hoorde ik van anique (mijn beste vriendin) dat ik best wel aangeschoten was en alwin was volgens mij dronken. maar het was super gezellig. we hebben op de 21e wat gekregen en ik heb er geen spijt van en hij ook niet. we zijn super verliefd op elkaar en hebben het hartstikke leuk samen. ik hou van mijn vriendje.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online