Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Voorwaarden

Disclaimer voor www.verhalenlezen.nl
Laatste update : December 2008

Voor deze website geldt de volgende disclaimer:
  • De webmaster aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de inhoud van de toegevoegde text.
  • De webmaster behoudt zich het recht voor om texten te verwijderen, in te korten en/of te anonimiseren.
  • De webmaster behoudt zich het recht voor om aangeleverde informatie te weigeren.
  • De webmaster kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het plaatsen van auteursrechtelijk beschermd materiaal door haar bezoekers en/of de inhoud van de aangeboden text.
  • De toegevoegde texten moeten eigen texten zijn.
  • De webmaster behoudt zich het recht voor om toegevoegde verhalen elders te publiceren zonder dat de primaire auteur aanspraak kan maken op schadevergoeding of auteursrecht.
  • De webmaster is niet aansprakelijk voor links naar andere sites.
  • De erotische- en sex-verhalen zijn alleen toegankelijk voor personen van 18 jaar of ouder.
  • Alle gebeurtenissen, namen, plaatsen en data zijn verzonnen.
  • Overeenkomsten zijn onbedoeld en puur toeval.
  • Indien de text wordt toegevoegd gaat u akkoord dat uw IP-adres opgeslagen wordt in de database.

Kwaliteit en inhoud:
Wij doen ons uiterste best om de verhalen op deze site de checken op kwaliteit en inhoud, het kan echter voorkomen dat toegevoegde teksten van een lage kwaliteit zijn of illegale content bevatten. Wanneer u zo'n verhaal tegenkomt meld dit dan aan ons via email dan passen of verwijderen wij het verhaal bij de eerste mogelijkheid.

Links
Op deze site worden ook links aangeboden naar andere sites. De eigena(a)r(en), werknemers, operators, service aanbieders, adverteerders en toeleveranciers zijn op geen enkele manier verantwoordelijk voor de inhoud van de urls, sites, en pagina's die toegankelijk zijn door het volgen van de aangeboden links. Wanneer er een link aanwezig is welke gaat naar illegale content meld dit dan aan ons dan verwijderen wij deze bij de eerste gelegenheid.

Email
U kunt ons bereiken via het contactformulier op deze website.

Privacybeleid
Het zoekvak op deze website ('Zoekvak') wordt aangestuurd door Google Inc ('Google'). U bevestigt en gaat ermee akkoord dat het privacybeleid van Google (beschikbaar op http://www.google.nl/privacy.html) van toepassing zal zijn op uw gebruik van het Zoekvak. Door het Zoekvak te gebruiken, stemt u ermee in dat Google uw persoonlijke gegevens zal gebruiken in overeenstemming met het privacybeleid.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online