Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Spiegelbeeld
Waar is de tijd gebleven?
Dat alles zo mooi was en zo perfect,een leven zonder zorgen..
Nee,nee zeg dat maar niet,want een leventje met veel wonder dat is er niet...


Cyntia en Sandy waren 2 hele goede vriendinnen
ze waren samen op gegroeid in laakstad.
Beide meisjes kenden hun ouders niet,
ze zaten in een instelling,ze stonden samen op de wachtlijst voor adoptie.

Het ging er nogal heftig aan toe de laatste tijd in laakstad,iedereen was bezorgd,ze waren ruzie aan het maken,de organisatie verliep niet meer goed.
Het was een gekkenhuis...^Misy wanneer komt er nu eens eindelijk iemand naar mij kijken? vroeg cyntia
^Hebt geduld mijn kind er is vast en zeker iemand die jou bemind.
^Sandy meisje waar ben je? ^ja misy hier ben ik^ga jij even met cyntia naar de winkel?Ja misy...
Terwijl de meisjes weg waren,had misy een telefoontje gedaan,met hun aangestelde ouders.
AL hoe wel,,de meisjes er van overtuigd waren voor in de komende 5 jaar geen gezin te hebben.
Even later komen Cyntia en Sandy terug thuis^Wij zijn thuis.
^Ja ga maar naar jullie kamer jullie zullen versteld staan,van wat er gebeuren zal..riep misy de meisjes toe.
Terwijl misy de andere jongeren riep,voor naar hun kamer te gaan,kwam er een oud vrouwtje naar binnen.
^Hallo is daar iemand,riep ze,maar niemand gaf enig antwoord.
Het oude mevrouwtje besloot maar rustig om eens een kijkje te nemen in het groot tehuis,...

Even later ging de deurbel ^jaja ik kom ik kom,misy deed de deur open maar niemand te zien.
Net toen ze de deur dicht deed ging de telefoon,re rende naar haar bureel,maar ze was veel te laat^ja wat een dag,mompelde ze.
Ze besloot ook te gaan slapen,maar zonder enig besef te hebben dat het oude vrouwtje nog in het huis was.
Terwijl het buiten heel donker werd,en de volle maan scheen over laakstad heen,kwam het oude mevrouwtje weer toe gewandeld naar de grote inkom hal van het huis.
^eindelijk kan ik eraan beginnen^eindelijk wordt het van mij waar ik zolang heb op gewacht,fluisterde het oude mevrouwtje

Ze pakte haar wandelstok en gaat de trap op richting de kamer van,Sandy en Cyntia,ze deed de deur open en ging naar de meiden toe,zo ging ze voor het bed staan van Sandy,en spreekte ze een gezegde
¨Waar is de tijd gebleven?
Dat alles zo mooi was en zo perfect,een leven zonder zorgen..
Nee,nee zeg dat maar niet,want een leventje met veel wonder dat is er niet...^
wordt vervolgd.....

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 29 bezoekers online