Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De heks die geen heks wilde zijn.
Door: Savanne van Doordrecht

Er was eens een heksje: Lottje.
Ze was de jongste van de 7 dochters van Master-heks: Annabella snottebella.
De zeven heksjes heette:
Spienelly, Cobra, Anastasia, Hermelientje, Vleermuisje, Zonadria en kleine Lottje. Ze hielden allemaal van het heksenleven bèhalve Lottje.
Iedereen wist dat Lottje geen echte dochter van Annabella Snottebella was, maar een vondeling.

Op een dag kwam Lottje uit school:
'Mamma ik vind het niet meer leuk!!!'
'wat vind je niet meer leuk schattje?' zei moeder verbaast.
'gewoon' zei Lottje 'Het heksenleven vind ik niet meer leuk!' ze barsten in tranen uit. Op dat moment kwam Vader Arie Vampieer thuis, en zag de huilende Lottje:
'maar meisje warom huil je zo?'
De zes zusjes kwamen er omheen staan. Moeder liep de gang in en wenkte dat Arie ook moest komen.
Spienelly ging naast Lottje zitten:
'Wil je geen heksje meer zijn?' vroeg Spienelly verbaast.
Lottje zei dat ze het echt niet leuk meer vond, en in een "gewone" fammilie wilde woonen.
Toen kwamen moeder en Arie binnen.
Moeder zei: 'We weten wie je echte vader en moeder zij, en als je wilt kun je terug naar je fammilie.'Lottje glunderde 'Anna, ik wil dat we, op één voorwaarde' er viel een stilte 'Als we elkaar nog vaak bezoeken, bellen enzovoort'

Annabella bragt Lottje naar haar huis. Pa en Ma de Vries waren nog nooit zó blij geweest. Lottje kreeg de naam Mette, en leefde nog lang en gelukkig.

Einde.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online