Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

moordmeester
De moordmeester

Groep 7 van basisschool de appelboom. waren aan het rekenen. De meester was deze hele dag al chagrijnig. Hij moest al zijn hele leven een geheim bewaren. Weer nam hij een slok van zijn tomatensap dat op zijn bureau stond. Jaap moet naar het magazijn om papier te halen. De meester gaat meehelpen om het papier uit te zoeken.
Eenmaal in het magazijn pakt hij jaap bij zijn kraag en trekt hem naar zich toe.
De meester pakt een stuk papier en snijd daarmee een snee in de nek van jaap.
Jaap gilt het uit.
De meester slurpt het bloed uit zijn nek.
hij heeft al ongeveer de helft van zijn bloed uit jaap gezogen.
jaap kon zich niet meer verzetten omdat hij zich zo slap voelde, het werd zwart voor zijn ogen.



waar blijven jaap en de meester vraagt iedereen zich af?
max en mieke (de tortelduifjes van de klas) gaan even kijken...........

ze komen bij het magazijn en de meester trekt ze naar binnen, en ook hun worden leeg gezogen.

omdat de tortelduifjes zo lang weg zijn net als jaap en de meester, worden ze ongerust.
ze gaan naar de directeur en vertellen het verhaal.
de directeur gaat kijken en hij word ook met geweld naar binnen getrokken.
Als de meester alle kinderen en de directeur heeft leeggezogen veegt hij zijn bloederige mond af.
En kijkt met zijn bloedrode ogen in het rond, op zoek naar meer slachttoffers...

Jullie weten waarschijnlijk wel wat zijn geheim was...



Dus pas altijd op want wie weet is jouw meester of juf ook wel een moordenaar!!!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online