Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

het bijzondere paard
er was eens een meisje die veel van paarden hield.
ze speelde er elke dag bij en op een dag was er iemand in huis gekomen die naar het paard was gaan kijken toen het paard de vreemde zag deed het paard heel vreemd !
de vreemde ging weg en liet nooit meer iets van hem horen.
de volgende morgen ging het meisje paardrijden,maar er was iets anders het paard deed gewoon wat ze wilden.
het was precies betovert.
dus liet ze het paard alleen de oefeningen doen en vertelde het tegen haar papa .
die dacht natuurlijk dat het één grote grap was maar dat was niet zo!
papa ging kijken en zag het hij wilden het in de krant laten zetten en deed het .
toen was het gezin heel beroemt door het bijzondere paard.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online