Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

HOE MOET JE BLOODY MARY OPROEPEN?
Oké,dus je wil weten hoe moet ik bloody mary oproepen?
Nou ik zal het je zeggen.
Maar waarschuwing:Doe het pas als je dit goed hebt door gelezen, en het is gevaarlijk......
Ten eerste je moet wel ff in je hoofd hebben dat het heel gevaarlijk kan zijn dus pas op.
1. ga rond 00.00 tussen 01.00 naar de badkamer maar niet later dan 01.00.
2. Pak 4 kaarsen.
3. steek de kaarsen aan 2 allebij in je hand de rechte aande rechte kand en de linke in de linkerkant.
5. roep 3 tot honderd keer bloody mary in de spiegel. Als dat niet werkt dan zeg je: Bloody mary i kill your kid belief me words.

En als ze dan nog steets niet verscheind dan moet je het harder zeggen of je bent gwoon ontwaardig voor bloody mary.

Maar er zijn ook een aantal regels!
REGEL1. WEES ALTIJD RESPECTVOL TEGEN BLOODY MARY EN MAAK GEEN GRAPJES AlS JE HAAR AAN HET OPROEPEN BENT!!!

2 JE KAN 4 JAAR LAST VAN HAAR KRIJGEN EN HEELEMAAL GEK WORDEN EN ZELF MOORD PLEGEN. Je pleegt dan zelf moord om dat er stemmen in je hoofd ongectntroleert opduiken zo vaak als bloody mary wilt!!!

EN ONTHOUD WEES RESPECTVOL TEGEN BLOODY MARY.
( ik voel me niet aansprakelijk als er wat met je gebeurt)
veel sucses.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online