Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

bloedmoordenaar
dit verhaal gaat over een meisje dat eva heet,ze is 13 jaar oud en woont in een bos in een klein gezellig huisje.niemand woonde daar alleen zei en haar ouders


eva kwam die avond thuis,
ze wou net de deur opentrekken van het huis maar ze zag een briefje op het deur
van haar ouders

brief:
dag,schat
we zijn even de stad ingegaan,het zal een tijdje duren voordat we thuis zijn.
maar we hebben iets lekkers klaargemaakt
(je moet maar eens kijken in de koelkast)
zorg goed voor jezelf!
ps:de sleutel ligt naast een grote boom achter het huis
wij houden van je!
liefs mam & pap

Toen eva het brief las ging ze gauw naar het sleutel toe...
ze kwam binnen het huis,drukte op het knop van de sfeerverlichting...
maar de licht ging niet aan.
ze drukte nogmaals maar het ging weer niet aan,
ze probeerde zichzelf niet bang te maken en haalde uit het schuur een kaarsje en liep het huis weer in...
het was donker en warm binnen,toch bedacht ze zich dat ze maar in de kelder ging kijken wat er scheelde met de elektriciteit.
het was pikdonker in de kelder,het kaarsje dat eva vast had was niet meer zo helder...
ze zag een emmer boven het plafond vastgehangen met een touw...
ze pakte een oude stoel dat vol met stof lag en ging even in de emmer kijken...ze zag...
ze zag bloed in het emmer dat naar beneden druppelde.
ze schrok en liet per ongelijk het kaarsje in het bloed vallen...het kaarsje was toen uitgedoofd...
het was nu helemaal donker in de kelder,niets meer te zien...eva was bang en ging op de grond zitten en wachtte...paar uren later was ze toch van plan om naar boven te gaan,ze stond net op voordat ze een aschuwelijke lawaai hoorde boven in de woonkamer.
ze ging de trap op,struikelde een beetje,deed de deur open en ...
alles lag overhoop,de zetel was met bloedafdruk een grote handafdruk op de raam de radio maakte een krijsend lawaai en op het gerechtje dat haar mama heeft klaargemaakt was op...
maar toen zag eva iets uit de raam verschijnen het was een schaduw dat door de bos liep met iets vast had dat erg scherp was,
maar toen klopte er iemand aan de deur,het geklop begon harder te worden maar toen was het gestopt...wat minuten later ging eva slapen,ze kwam de slaapkamer binnen maar de slaapkamer was ook vol met bloed,ze kroop angstig in haar bed en begon na te denken...ze dacht over haar ouders die zo lang wegzijn...maar stilaan deed ze zijn ogen dicht en toen...hoorde ze weer geklop op de deur...eva deed niet open en bleef zwijgen.
maar toen hoorde ze...ik sta voor de deeuuurrr riep een hoge stemmetje...ik sta op de traaapp...riep het toen.
eva begon bang te worden en kroop onder de dekens.
ik sta voor jou ... slaaapkaaameer,
riep het weer...
eva ging onder de bed gaan slapen...........................ik sta VOOR JE!


na enkele minuten later kwamen de ouders thuis en zagen eva op de grond van haar slaapkamer,het hoofd van eva was in stukken en het hart was eruit,het meisje had ook geen ogen en voeten en armen,die lagen onder de dekens...

ps:dit verhaal is not real

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online